Die fipo vinden we eigenlijk het minst interessante wat je zou kunnen posten.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
Wat? Je bent weer vader en dan maak je een fipo?![]()
Gefeliciteerd!
We hadden ook graag een naam geweten.
Tempo maken dan! Ik heb nog wel losse scheermesjes liggen als het dan sneller gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Duhquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een baby in de buik zat.
Had je de vorige keer maar beter moeten oplettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat.
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Ik heb genoeg opgelet om te weten dát er iets wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je de vorige keer maar beter moeten opletten
Klinkt vaag bekend inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Als troost voor die marteling????quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Heb ook geen idee waar je die gelaten hebt...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijnequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Prenatale besnijdenis?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijne
Huh, nu al?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellen
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
Ik vind hem altijd wel weer terugquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
beidenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?
Gefeli iarl, ook van MevrouwBartquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik kom mij heel even melden
Kersverse papa voor de 2e keer
Vannacht rond half vijf door vrouwlief wakker gemaakt, beginnende weeën, en om 12:03 vanmiddag is onze tweede zoon geboren
Het hele verhaal komt wel in OUD terecht
Tinu en de baby blijven 1 nacht in het ziekenhuis voor controle, maar alles gaat goed dus mogen ze zeer waarschijnlijk morgen rond de lunch naar huis.
En nu ga ik even instorten, het was een heel bijzondere dag
er is maar een héél gelimiteerd aantal plekken waar het kan zijn en daar niet gevondenquote:
Dat ken nietquote:
Dat lijkt me ook handiger ja. Tenzij je in de VS zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog een lijst met tancodes?Wow die heb ik 5 jaar niet meer ofzo. Tegenwoordig worden ze me toegesmst, veel handiger
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Opheliaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook handiger ja. Tenzij je in de VS zit
HEBBES!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Ophelia
Kosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou een SMS ontvangen niet handig zijn voor PS?
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes welquote:
idd, sms ontvangen in het buitenland kost nietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes wel
Ik denk niet dat ze naar een Amerikaans nummer smsen, en het lijkt me niet dat PS nog een Nederlands nummer heeft (tenminste niet daar)quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou een SMS ontvangen niet handig zijn voor PS?
Nou ja zeg dat is echt de lompste tikfout die ik ooit heb gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HEBBES!
Kommie uit Gotterdam ofsjow?
Dat ligt helemaal aan de provider. In de VS en Canada zijn er zat providers die geld rekenen voor het ontvangen van sms-jes en zelfs gebeld worden. Voor onze begrippen compleet absurd maar het gebeurt gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes wel
dan hangt het ervan af of ps nog een nl-nummer heeft...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de provider. In de VS en Canada zijn er zat providers die geld rekenen voor het ontvangen van sms-jes en zelfs gebeld worden. Voor onze begrippen compleet absurd maar het gebeurt gewoon nog steeds.
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef Soempie het volgende:
Red, Tinu en Jair van harte gefeliciteerd!!!Hoe vindt Jair het?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze naar een Amerikaans nummer smsen, en het lijkt me niet dat PS nog een Nederlands nummer heeft (tenminste niet daar)
quote:Indien u bij de ING geregistreerd staat als woonachtig in het buitenland, kunt u een buitenlands mobiel nummer invoeren.
U kunt nu ook uw buitenlandse mobiele telefoonnummer gebruiken voor de ontvangst van TAN-codes. U kunt hiervoor uw mobiele nummer- voorzien van de landcode (bijvoorbeeld 0032 voor België)- invullen bij de aanvraag van Mijn ING.
dan vermoed ik hier.... niet zeker thoughquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegeven
Moet wel nog wennen, hij was duidelijk wat van z'n stuk de rest van de dagduh...
Hier wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is je nummer?quote:
Trouwens wel idioot, kun je mensen lekker op kosten jagen door ze 10000 smsjes te sturenquote:
Nu nog wel, maar zodra hij door heeft dat alle aandacht verdeeld gaat worden, alleen nog maar slaande ruziequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegeven
Moet wel nog wennen, hij was duidelijk wat van z'n stuk de rest van de dagduh...
Ik ben mijn telefoon best vaak kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Ophelia
Minder vaak dan zo'n TAN-lijst gok ik? Het handige van sms vind ik dat je overal geld over kan maken, dus niet alleen thuis waar je die lijst vaak hebt liggen. En ik heb nu ook ING als app op mijn mobiel, dat is helemaal makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon best vaak kwijt
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik kom mij heel even melden
Kersverse papa voor de 2e keer
Vannacht rond half vijf door vrouwlief wakker gemaakt, beginnende weeën, en om 12:03 vanmiddag is onze tweede zoon geboren
Het hele verhaal komt wel in OUD terecht
Tinu en de baby blijven 1 nacht in het ziekenhuis voor controle, maar alles gaat goed dus mogen ze zeer waarschijnlijk morgen rond de lunch naar huis.
En nu ga ik even instorten, het was een heel bijzondere dag
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Trouwens wel idioot, kun je mensen lekker op kosten jagen door ze 10000 smsjes te sturen.
quote:
Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar vind je het niet onhandig dat je altijd je geldzaken op 1 plek moet regelen?
Als je niet anders gewend bent dan mis je het ook nietquote:
Ik vind het ook ideaal. Niet dat ik het zo vaak buitenshuis gebruik maar laatst kwam het wel heel goed uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Minder vaak dan zo'n TAN-lijst gok ik? Het handige van sms vind ik dat je overal geld over kan maken, dus niet alleen thuis waar je die lijst vaak hebt liggen. En ik heb nu ook ING als app op mijn mobiel, dat is helemaal makkelijk
wel een goed filmpje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)abriek_in_china.html
Best hard moeten lachen, maar eigenlijk helemaal niet grappig.
Zet je wel weer eventjes met beide beentjes op de grond hoe decadent je wel niet bent als je > EUR 400 neer kan tellen voor een grafische kaart om spelletjes te zitten spelen, wetende dat iemand het voor 31 dollarcent per uur in elkaar heeft zitten solderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
John Stewart is wel een kleine held. Hoe hij soms discussies aangaat met allerlei foute lui van Fox bijvoorbeeld is echt geniaal.
Hoewel dat waar is, zou ik ook graag willen weten wat het gemiddelde salaris en de cost of living in China is. Want voor onze maatstaven is dat heel weinig, daar is het misschien "normaal"quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zet je wel weer eventjes met beide beentjes op de grond hoe decadent je wel niet bent als je > EUR 400 neer kan tellen voor een grafische kaart om spelletjes te zitten spelen, wetende dat iemand het voor 31 dollarcent per uur in elkaar heeft zitten solderen.
[ afbeelding ]
Cost of living is erg laag als je in zo'n fabriek woont, aangezien onderdak en eten part of the deal zijn. Een gedeelte van je salaris sta je verplicht af. Maaltijd kost ze $ 0.70...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, zou ik ook graag willen weten wat het gemiddelde salaris en de cost of living in China is. Want voor onze maatstaven is dat heel weinig, daar is het misschien "normaal"
Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuilquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
Flimpje aangeklikt in KLB, baby wordt mishandeld. Ook onmiddelijk weer weggeklikt, maar zit nu al een uur te huilen. Vriendin vertelde dat een het kindje van een kennis van haar mishandeld is door een gastouder. Gastouder zit nu vast en het kindje heeft een hersenbeschadiging. Nu dit filmpje.Gelukkig is die moeder opgepakt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuil![]()
Ah, ja net als tijdens de Industriële Revolutie hier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cost of living is erg laag als je in zo'n fabriek woont, aangezien onderdak en eten part of the deal zijn. Een gedeelte van je salaris sta je verplicht af. Maaltijd kost ze $ 0.70...
Ja dat denk ik ookquote:Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuil![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
Flimpje aangeklikt in KLB, baby wordt mishandeld. Ook onmiddelijk weer weggeklikt, maar zit nu al een uur te huilen. Vriendin vertelde dat een het kindje van een kennis van haar mishandeld is door een gastouder. Gastouder zit nu vast en het kindje heeft een hersenbeschadiging. Nu dit filmpje.Gelukkig is die moeder opgepakt.
Oh sorry ik las OUD ipv KLBquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heeft dit verder met OUD te maken?
Leek me niet undercover, maar ik had het geluid gelukkig uit staan. Heb alleen gezien dat de baby in een hoekje ligt en dat die moeder de baby met een kussen mept.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]voor jou. Ik kan daar ook slecht tegen. Maar hoezo is die mishandeling gefilmd dan, ik neem aan 'undercover'?
OUD is ook wel een slangenkuil, maar ik was dus de KLB topics aan het lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh sorry ik las OUD ipv KLB
maar ik heb een beetje het idee dat ouders elkaar in OUD allemaal zitten op te naaien als ik de verhalen zo lees die hier naartoe worden gekopieerd.
Nee het is heel duidelijk door iemand gefilmdquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leek me niet undercover, maar ik had het geluid gelukkig uit staan. Heb alleen gezien dat de baby in een hoekje ligt en dat die moeder de baby met een kussen mept.En in de reacties gelezen dat ze opgepakt is en dat ze ook kneep en heeft geschopt.
Van rellen in OUD mag je altijd linkjes postenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
OUD is ook wel een slangenkuil, maar ik was dus de KLB topics aan het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |