Het is ook vooral dat het mensen geen zak meer boeit als maatregelen hun niet direct persoonlijk lijken te treffen. "O ja, verbied maar, ik gebruik toch geen drugs."quote:Op maandag 14 mei 2012 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk ik ook. Er is echt al jaren een vertrutting en debilisering van de maatschappij gaande.
Iedereen is een minderheid maar het merendeel lijkt het niet te begrijpen. Alleen moslims en mocro's en turken zijn minderheden volgens de domme meute.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat het mensen geen zak meer boeit als maatregelen hun niet direct persoonlijk lijken te treffen. "O ja, verbied maar, ik gebruik toch geen drugs."
Denkt de meerderheid dat, of weten we het nu pas dat dit nu de oveerlast was waarvoro we die pas moeten invoeren, omdat onno hoes dit zo lekker uit zijn dikke bruine duim heeft gezogen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang de meerderheid denkt dat oude vrouwtjes hun vuilniszakken niet meer buiten durven te zetten als gevolg van het gedoogbeleid zal ze die vrijheid van een minderheid drugsgebruikers aan hun reet roesten.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen is een minderheid maar het merendeel lijkt het niet te begrijpen.
De logica van bestuurders en politiefunctionarissen is ver te zoeken. Zo las ik dat de burgemeester van Maastricht zei dat het geschreeuw van dealers op straat was afgenomen door het sluiten van de coffeeshops. Nu kom ik zelden in Maastricht maar hier in Amsterdam staan de coffeeshophouders hun waar niet met luide stem op straat aan te prijzen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denkt de meerderheid dat, of weten we het nu pas dat dit nu de oveerlast was waarvoro we die pas moeten invoeren, omdat onno hoes dit zo lekker uit zijn dikke bruine duim heeft gezogen.
Trieste bestuurders ten voeten uit. En de media die nogal meegaat in deze propaganda.
Alhoewel net op 3fm de kop toch echt was meer drugs dealers op straat door de invoering van de wietpas, maar dan wel weer het downplayen door de politie van die overlast dat het geen invleod heeft op de openbare veiligheid. Had de eerdere overlast dan wel invloed daarop vaag ik me dan af.
Ik zie het nog wel zover komen dat die wietpas in geheel nederland ingevoerd wordt behalve in amsterdam.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De logica van bestuurders en politiefunctionarissen is ver te zoeken. Zo las ik dat de burgemeester van Maastricht zei dat het geschreeuw van dealers op straat was afgenomen door het sluiten van de coffeeshops. Nu kom ik zelden in Maastricht maar hier in Amsterdam staan de coffeeshophouders hun waar niet met luide stem op straat aan te prijzen.
Het is daarbij ook net alsof je visite hebt en voor jezelf koffie gaat zetten en je bezoek niets aanbiedt.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zover komen dat die wietpas in geheel nederland ingevoerd wordt behalve in amsterdam.Als 24% van de toeristen ook een shop bezoeken tijden hun vakantie ben je als overheid toch echt wel dom bezig om zo'n publiekstrekker door een stel bureaucraten en aarslikkers voor hun volgende baantjes zomaar de nek om te draaien.
Ook in Amsterdam zijn er genoeg bejaarden om te gaan klagen over al die drukte.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zover komen dat die wietpas in geheel nederland ingevoerd wordt behalve in amsterdam.Als 24% van de toeristen ook een shop bezoeken tijden hun vakantie ben je als overheid toch echt wel dom bezig om zo'n publiekstrekker door een stel bureaucraten en aarslikkers voor hun volgende baantjes zomaar de nek om te draaien.
De burgemeesters mogen zelf bepalen hoe ze met het ''nieuwe'' beleid omgaan en de burgemeester van A'dam heeft al aangegeven de wietpas niet te zien zitten.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat scheeuwde die van tilburg, eindhoven en maastricht eerst ook, maar waarschijnlijk heeft ivo nog wat extra chantage materiaal achter de hand dat ze toch zomaar meegaan in deze overregulering. Zouden er corrumperende fotos van al deze burgemeesters zijn dat ze toch mee gaan in deze waanzin.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
De burgemeesters mogen zelf bepalen hoe ze met het ''nieuwe'' beleid omgaan en de burgemeester van A'dam heeft al aangegeven de wietpas niet te zien zitten.
boeiend, het volk gaat wel krom liggen om het extra geld binnen te halen, waarna het weer verdwijnt in een potje en niemand ooit iets beter word..quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar deze maatregel kost tot nu toe alleen maar extra geld, het levert de staat niet eens wat op, het zuiden heeft er 49 agenten bij gekregen, ik denk dat er nog wel een 500 werkelozen in alleen het zuiden er bij gaan komen omdat shops bijna geen bezoekers meer hebben en zoals we in berichtgeving hebben gelezen ook sommige reguliere winkeliers in maastricht het al merken dat er minder aanloop is. Dus ook nog eens 500*20.000 = 10 miljoen uitkeringen erbij moeten betalen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
boeiend, het volk gaat wel krom liggen om het extra geld binnen te halen, waarna het weer verdwijnt in een potje en niemand ooit iets beter word..
We leven in een gestoorde wereld waarin China geld aan de VS leent waarmee de VS extra troepen aan haar grens stationeert. Die hele bende gaat op een dag imploderen in de complete waanzin.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef Life2.0 het volgende:
nou en, je verhoogt de belastingen, verlaagt inkomens en verhoogt accijns weer
geen koopkracht? nou en? geen geld voro huur of zorg? nou en?!
als je niet betaalt komen ze je gewoon halen en nemen ze beslag op je eigendommen, alsof de politiek ene flying fuck om geld geeftde naiviteit..
Monetarists claim way to boost growth is to abolish labour lawsquote:Op maandag 14 mei 2012 14:53 schreef Life2.0 het volgende:
nou en, je verhoogt de belastingen, verlaagt inkomens en verhoogt accijns weer
geen koopkracht? nou en? geen geld voro huur of zorg? nou en?!
als je niet betaalt komen ze je gewoon halen en nemen ze beslag op je eigendommen, alsof de politiek ene flying fuck om geld geeftde naiviteit..
scheelt dat dit zo ongeveer de enige coalitie was waarbij dat denkbaar zou zijn..... en die krijgen we voorlopig niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:10 schreef TyVole het volgende:
[..]
Omdat de overheid dan volgend jaar kan zeggen "er is teveel overlast, we stoppen helemaal met het gedoogbeleid". Dit is de opmaat naar een totaalverbod op wiet, let maar op.
voorlopig zitten ze nog aan de macht..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat dit zo ongeveer de enige coalitie was waarbij dat denkbaar zou zijn..... en die krijgen we voorlopig niet meer
Maar wel door afgelopen kabinet effectief gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:31 schreef Specularium het volgende:
Nee, dit is al in gang gezet onder Balkenende.
Geen uitreksel meer nodig maar nog wel een lidmaatschap, dat gaat dan toch ook nergens meer over meneer van gijzel.quote:Van Gijzel: Illegale drugshandel flink toegenomen door wietpas
Laatst gewijzigd: woensdag 16 mei 2012 - 00:41 | Auteur: Marjanka Oerlemans
Burgemeester Rob van Gijzel
EINDHOVEN - De illegale handel in wiet en hasj is sinds de invoering van de wietpas op verschillende plekken in Eindhoven flink toegenomen. Dat stelt de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel.
Toch is het volgens Van Gijzel veel te vroeg om te spreken van een verkeerde beleidskeuze. Hij denkt verder dat straks in heel Nederland mensen geen uittreksel uit het bevolkingsregister meer nodig hebben om lid te worden van een coffeeshop. De eis dat een uittreksel moet worden overlegd, staat in een operationeel plan dat volgens Van Gijzel geen juridische basis heeft. Het was dus meer een advies vanuit de minister dan een verplichting, denkt hij........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |