SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Ik heb een derde oog.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En ga jij dan het bewijs controleren? Oh wacht.
De dag dat de Sovjet-Unie Nazi Duitsland versloeg.quote:
En waar komt de regering?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef JanPiraat het volgende:
Stem JanPiraat !
Stem groot Nederland !!
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je alsof?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voordaan gaan we gewoon doen alsof we allemaal hetero zijn..
Het komt nog altijd niet verder dan hey, gr, kus, randomyoutubefilmpje, gay, plectus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen qua naam, qua inhoud niet meer zo.
jupquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het komt nog altijd niet verder dan hey, gr, kus, randomyoutubefilmpje, gay, plectus?
Hai Bob, hoe was je ochtend en je middag? Heb je lekker gegeten? Wat heb je gegeten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het komt nog altijd niet verder dan hey, gr, kus, randomyoutubefilmpje, gay, plectus?
Waarop wacht je dan?quote:
zinkend schip proberen te redden door te hozen met een vingerhoedjequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Bob, hoe was je ochtend en je middag? Heb je lekker gegeten? Wat heb je gegeten als ik vragen mag?
mon zus om cadeaus voor mams te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Bob, hoe was je ochtend en je middag? Heb je lekker gegeten? Wat heb je gegeten als ik vragen mag?
[..]
Waarop wacht je dan?
vergeet de fitness troep niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al blijf ik als enige hier posten, dit schink zal niet zinken. Tot ik het zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:09 schreef leeell het volgende:
[..]
zinkend schip proberen te redden door te hozen met een vingerhoedje
Wat gaan jullie halen? Voor moederdag?quote:
Misschien heeft het wat meer tijd nodig.quote:
Ik ben lekker aan het uitzieken, dus vrij weinig meegemaakt. Ik heb lekker worstenbroodjes, kiwi's en bananen gegeten. Kringgesprek op woensdag is gekquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sowieso citruspers en de rest moeten ww nog ff kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al blijf ik als enige hier posten, dit schink zal niet zinken. Tot ik het zeg.
[..]
Wat gaan jullie halen? Voor moederdag?
Dat komt nog te sporadisch voor om in dit elite-rijtje te plaatsen.quote:
Ik ben best wel jaloers jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Bobje, ik was gisteren naar de Zwaluwhoeve en ik kwam een GTST- acteur tegen maar ik weet zijn naam niet meer. Ben je even goed jaloers?
Ook verkouden of ernstiger?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het uitzieken, dus vrij weinig meegemaakt. Ik heb lekker worstenbroodjes, kiwi's en bananen gegeten. Kringgesprek op woensdag is gekWat is jouw verhaal?
Woah.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
sowieso citruspers en de rest moeten ww nog ff kijken
Ben je ziek geweest dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat meer tijd nodig.
[..]
Ik ben lekker aan het uitzieken, dus vrij weinig meegemaakt. Ik heb lekker worstenbroodjes, kiwi's en bananen gegeten. Kringgesprek op woensdag is gekWat is jouw verhaal?
heujjjjjjjquote:
Jong, licht bruin haar, dun, niet enorm gespierd langer dan ik en volgens mij blauwe ogen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat komt nog te sporadisch voor om in dit elite-rijtje te plaatsen.
[..]
Ik ben best wel jaloers jaHoe zag hij eruit? IK WIL WETEN WIE HET WAS!!
Ik moet ook nog dit jaar naar de Zwaluwhoeven. Moet alleen even m'n waardebon opzoeken.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zwaluwhoeve daar loop je in je blote kont rond, eng.
Dinsdag is bikini/zwembroek/badpak dag. Valt wel mee dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zwaluwhoeve daar loop je in je blote kont rond, eng.
Schoonmaakmodus terwijl je je niet zo lekker voelt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook verkouden of ernstiger?Het heerst ofzo.
![]()
Je eten klinkt wel lekker, ik krijg er honger van.
Mijn verhaal is dit:
Werd te vroeg wakker met een hoofd vol snot en een droge zere keel.Futloos alles.
En toen ging ik mn kamer opruimen en naar beneden ontbijten.
![]()
En daarna weet ik het niet meer zo goed, toen mn kamer gestofzuigd en de bovenverdieping alles
Schoonmaakmodus stond aan.
Ben nog steeds klein beetje zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je ziek geweest dan?![]()
Worstenbroodjes zijn lekker
En speelt hij nog steeds in GTST?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jong, licht bruin haar, dun, niet enorm gespierd langer dan ik en volgens mij blauwe ogen.
Een waardebonVoor de sauna of voor wat?
En beterschap trouwens als je aan het uitzieken bent.
Wil jij mijn paling zien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dinsdag is bikini/zwembroek/badpak dag. Valt wel mee dus.
Alleen bij het omkleden zie je vaak wel het een en ander.
Ja, gekke ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schoonmaakmodus terwijl je je niet zo lekker voelt..Gekkie
Ik doe juist helemaal niks dan, gewoon zitten/liggen en beetje filmpje kijken ofzo. Alleen eventjes boodschappen gedaan om fruit te halen.
Op dit moment alleen nog maar beetje verkouden, dus ik ben al weer herstellendeMaar gister en eergister zoveel snot uit, ik snap gewoon niet waar dat allemaal vandaan komt
Bon voor 2 personenquote:
Als je morgen nog ziek bent, mag je hier ook wel komen schrobbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, gekke ik.Ach, is het nu tenminste schoon enzo. En terecht dat je niks doet,
lekker rusten toch.
Boh, goedzo. Snot is naar ja.Ook echt zomaar dat het opeens komt. Hockey je eigenlijk nog?
Ik heb het even gecheckt, maar nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En speelt hij nog steeds in GTST?Is het toevallig Lucas?
Voor iets naar keuze, dus ik ga mijzelf lekker laten verwennen
Dankje
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je morgen nog ziek bent, mag je hier ook wel komen schrobben
Nu zijn we in ieder geval ziek geweest, dus kunnen we er weer een tijdje tegenaan
Ik hockey nog steeds jaWhy? Kom je me aanmoedigen?
Nu is mijn jaloersheid weer wegquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, maar nee.Lucas is het niet. Blijkbaar geen gtst maar hij is wel een acteur.
Ahhh lekkerDan zou ik kijken naar een hamam of hot stone masssage.
Of net wat je zelf lekker dan lijkt uiteraard.
Oké, aanbod blijft nog een week geldig hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Morgen heb ik andere plannen, sorry Bobjen.
En dat is zeker waar.Achhh zo ziek ben ik helemaal niet, die verkoudheid doet me niks.
![]()
Gewoon, vroeg ik me af.Hoe vaak train je in de week? Mag ik komen aanmoedigen dan ja?
Spangasquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is mijn jaloersheid weer wegTenzij het een Spangas acteur was, die zijn ook altijd goed
Wat is een hamam? Hete stenen kan ik op vakantie ook wel vinden
Maar was je zomaar naar de Zwaluwhoeve, of speciaal?
quote:[..]
Oké, aanbod blijft nog een week geldig hoor
Maar verkoudheid kan wel heel vervelend zijn, telkens zo'n snottebel hangend uit je neus
2x per week trainen en 1x wedstrijdSportieve jongen dit
Als je me maar niet aan gaat moedigen met Bob
Sport jij eigenlijk ook?
Krijg je daar ook een cijfer voor?quote:
Spangas acteur ook niet. Chipjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is mijn jaloersheid weer wegTenzij het een Spangas acteur was, die zijn ook altijd goed
Wat is een hamam? Hete stenen kan ik op vakantie ook wel vinden
Maar was je zomaar naar de Zwaluwhoeve, of speciaal?
Zonder nagellakremover is dat spul er zo moeilijk af te krijgenquote:
Ik woon op fietsafstand. dus geen reiskostenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Okok, ik zal er over nadenken. (Krijg ik reiskostenvergoeding?)
Hehehe, gelukkig is het niet zo heel ernstig bij mijHet zit voornamelijk in mijn neus en als het dreigt eruit te komen pak ik er doekjes bij.
Zeker wel een sportieve jongen jij.En nouu, dat Bob gaat automatisch gewoon.
SOrry.
Nee, ik ben een lui mormel.
Je had gewoon stiekem een foto moeten makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spangas acteur ook niet. Chipjes.
Hammam massage is zeg maar op een verwarmde massagetafel en dan wordt je met een grote spons ingezeept en alles. Erg lekker.
En hete stenen zijn overal te vinden maar niet alle geschikt voor een massage.
En nouja beide een beetje. Vriendin en ik wilde er even tussenuit en relaxen en dit kwam op ons pad.
Tristan? Is it you?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
Zojuist uitgenodigd om op de schietbaan te gaan knallen vrijdagavond![]()
Ik las dat als eerste omdat telefoonquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had gewoon stiekem een foto moeten maken
Verwarmde massagetafel klinkt wel lekker, maar een grote sponsThat's just weird.
Misschien moet ik toch maar gewoon voor de sauna gaan, lijkt me de meest veilige keuze
Af en toe jezelf lekker verwennenMoet kunnen.
Dat is echt stoerquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
Zojuist uitgenodigd om op de schietbaan te gaan knallen vrijdagavond![]()
grapje DM maar.quote:
Mobiels etc. mochten niet verder dan de kluisjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had gewoon stiekem een foto moeten maken
Verwarmde massagetafel klinkt wel lekker, maar een grote sponsThat's just weird.
Misschien moet ik toch maar gewoon voor de sauna gaan, lijkt me de meest veilige keuze
Af en toe jezelf lekker verwennenMoet kunnen.
Neenee ik ben vredelievendquote:
Ik denk vaak als ik posts hier lees dat ik in PUB SC of Homo SC zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las dat als eerste omdat telefoonIk dacht.even dat ik in kpd zat
Heb jij geen verborgen pussycam ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mobiels etc. mochten niet verder dan de kluisjes.
HahahaWatje.
Precies, soms moet dat kunnen.
Ik heb dat ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenee ik ben vredelievend![]()
maar met wapens heb ik nog nooit geschoten, lijkt me tof om eens even te ervaren
Ja binnenkort word je uitgezonden op SBS 6.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij geen verborgen pussycam ofzo?
Ik ben nog beetje nieuw op het hele spa gebeuren ding, dus rustig opbouwen
Owhh.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonder nagellakremover is dat spul er zo moeilijk af te krijgen
[..]
Ik woon op fietsafstand. dus geen reiskosten
Bij mij liep het er gister en eergister er gewoon constant uit, ging ook aardig hard met de zakdoekjesMisschien komt het bij jou gewoon geleidelijk aan en heb je straks ook watervallen uit je neus
Ik heb ook liever dat je me buiten FOK! Bob noemt, dan dat je op FOK! m'n echte naam gebruiktDus het is je allemaal vergeven.
Van sporten word je minder lui, dus gewoon doenEn je hebt nu verder toch niet heel veel te doen toch?
Word ik uitgezonden op SBS6?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja binnenkort word je uitgezonden op SBS 6..
En massage is prettig om te doen, dus is ook een onderdeel van rustig opbouwen.
Dat is inderdaad vrij dramatischquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Owhh.Spannend.
Ik hoop het niet zeg, blegh. dramatisch dat.
Uhmm die zin volg ik niet, heel verwarrend.. En ja zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar dan moet ik thuis aan de slag en erg motiverend is dat niet.
quote:
dank jequote:
Ja, alleen zij hadden interesses in videobeelden van jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Word ik uitgezonden op SBS6?Heb jij mij met je pussy bekeken? Hoe heb ik dit kunnen missen?
Maar zo'n professionele massage is meestal iets krachtiger dan de overige massages die ik heb mogen ontvangen.
Flippieequote:
Ahh zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Word ik uitgezonden op SBS6?Heb jij mij met je pussy bekeken? Hoe heb ik dit kunnen missen?
Maar zo'n professionele massage is meestal iets krachtiger dan de overige massages die ik heb mogen ontvangen.
[..]
Dat is inderdaad vrij dramatischMaar ik denk dat ik morgen helemaal van de snotneus af ben
Dat ik liever hebt dat je altijd Bob zegt, dan dat je altijd m'n echte naam gebruikt. Anders zouden mensen hier op FOK! weten hoe ik heet en alles
Hoezo moet je thuis meer gaan doen als je gaat sporten?
double downs syndrome?quote:
Ik woon hier met 27 poesjes op een kamer, dus ik merk het niet zo snel als een een vreemde poes tussen zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, alleen zij hadden interesses in videobeelden van jou.Niet mijn pussy, ik heb de poes van de buren geleend. Ze bleef lief naast mij liggen en kopjes geven. Ik vond het zelf ook vrij opvallend dat je niets opmerkte. Je leek vrij alert namelijk.
Dan moet je misschien eerst een tussenweg vinden. Zodat de overgang tussen professioneel en overig niet zo groot is.
Sportschool is ook wel zonde van je geld, het is namelijk geen reet aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh zo.
En neee, mn ouders vinden naar de sportschool zonde van het geld blabla.
Hij mag toch wel gewoon hoi zeggen?quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon hier met 27 poesjes op een kamer, dus ik merk het niet zo snel als een een vreemde poes tussen zit
Wat is de tussenweg dan?
[..]
Sportschool is ook wel zonde van je geld, het is namelijk geen reet aanDoe gewoon een teamsport
Plaatstelijke curlingvereniging?
Waarom kijk je dat dan als je er niet tegen kan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
Ben in shockfilmpjes over een kat die levend wordt opengesneden, hond die van brug gegooid wordt en een vrouw die haar kind slaat..
KKJ in KPD is erger.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
Ben in shockfilmpjes over een kat die levend wordt opengesneden, hond die van brug gegooid wordt en een vrouw die haar kind slaat..
Leuke meiden hoor.quote:
Omdat nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat dan als je er niet tegen kan?
Ik vind Aziatische meiden gewoon leukquote:
Herkenbaar wel, alleen heb ik er geen last meer vanquote:
Die 2e ken ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
Stil mang.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
Henkie was jij niet degene die me ooit een serie foto's dmde van een herdershond met tape die genomen wordt door een man?
ben jij dit?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef Furdinand het volgende:
ik heb ook ooit eens iets gezongen op vocaroo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s09sd9d3tkTj
Ik vond dit in mijn geschiedenis.
Ga jij eens zingen danquote:
Ik ben geen goede zanger, dus nee ik ga niks zingen.quote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben geen goede zanger, dus nee ik ga niks zingen.
Ik had bijna op PR gekliktquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0ldIYGoqlYg
Ultra gay
zeker alle rook van het kerken in brand steken he vieze blackmetalnaziquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]_!_!
Als ik niet zo last had van m'n keel had ik ook meegedaan
Waarom denk je dat ik nu in Nederland woon dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeker alle rook van het kerken in brand steken he vieze blackmetalnazi
http://vocaroo.com/i/s02FQ59KHUMiquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lpItKhjtgO
Heyquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lpItKhjtgO
Lief piepstemmetje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb de neiging ook dingen te gaan zeggen maar ik durf niet want jullie gaan mijn stem uitlachen.
Erger dan Cosmo wordt het toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb de neiging ook dingen te gaan zeggen maar ik durf niet want jullie gaan mijn stem uitlachen.
Jongen....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Erger dan Cosmo wordt het toch niet
http://vocaroo.com/i/s0bOZuKvb4FNquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grapje toch
http://vocaroo.com/i/s0EiiFCqBfiB
noquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Furdinand het volgende:
Klinker, heb jij mijn stem wel eens gehoord?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hier is je recording Furdi:
http://vocaroo.com/i/s0HLs4qZqrsQ
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
LAFOUTLOUT XDquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s06eBkSpVfedquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
je praat niet met appel ? 7.gifquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Furdinand het volgende:
Niemand weet niemand weet hoe mijn stem klinkt
http://vocaroo.com/i/s0eQ7gDEWFhNquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s06eBkSpVfed
Nee wij kijken elkaar aan en dan weten we genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je praat niet met appel ? 7.gif
http://vocaroo.com/i/s0ANOkWChSX9quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s06eBkSpVfed
http://vocaroo.com/i/s0x8pR0wwFpyquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0MS589yntWp
srryquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja oké nu spammen jullie 2 pagina's vol. Open er een topic over in ONZ ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja oke nu spammen jullie 2 pagina's vol. Open er een topic over in ONZ ofzo
We kunnen het ook uitschrijven, maar dat is minder leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0EaykmnNHZJquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
flikker zelf ook op met dat vocaroo dan
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0EaykmnNHZJ
quote:
Cosmo en Trollie doen inderdaad ook elk topic drie pagina's lang vocaroo linkjes posten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
want dat doe ik elk topic drie pagina's lang inderdaad
sodemieter toch op
http://vocaroo.com/i/s0ZQnc0zjDeRquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vooral doorgaan en dan janken als ik er wat van zeg
Mobiel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0ZQnc0zjDeR
Speciaal voor jou, schaamtevol. Even luisteren wel..
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Henkie94 het volgende:
Troll, ik ga helemaal stuk om die gefaalde rimshot.
y0, nu heb je wel echt wat bereikt.quote:
Neequote:
ik refereer naar de vocaroo die ik enkele posts geleden dumptequote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We kunnen het ook uitschrijven, maar dat is minder leuk.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef Trollscience het volgende:
doe het henkie94 lied
zijn moeder hoort hem niet
op vocaroo is hij een miet
oh yeah
lievquote:
Gewoon met een draagdoek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
Jan!als ik het kon zou ik een kind van je willen dragen!
Ik zou er een als huisdier willen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Henkie94 het volgende:
Badass beesten die 18 uur per dag pitten en mosgroei hebben.
Te veel werk, die sloths mangquote:
Nee mang, ze schijten 1 keer per week en graven dat in. Verder leven ze 25 - 30 jaar en ze kunnen overleven op 1 boom.quote:
Dat bedoel ik, die uilen zijn te veel werkquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee mang, ze schijten 1 keer per week en graven dat in. Verder leven ze 25 - 30 jaar en ze kunnen overleven op 1 boom.
Ja, kutbeesten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die uilen zijn te veel werk![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:27 schreef dralion13 het volgende:
Het triestheidsniveau van mn collega's is weer gestegen zeg, nektasje, stone island vest en vragen of ik de ping van studentes kan regelen_!
baasquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:27 schreef dralion13 het volgende:
Het triestheidsniveau van mn collega's is weer gestegen zeg, nektasje, stone island vest en vragen of ik de ping van studentes kan regelen_!
niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |