SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Waarom nou weer meteen schelden? Ik neem aan dat jouw ouders je niet zulke omgangsvormen hebben bijgebracht.quote:
boosquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen schelden? Ik neem aan dat jouw ouders je niet zulke omgangsvormen hebben bijgebracht.
Waarom boos dan? Jouw naam stond er ook bij hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Een duif (een hele lelijke) valt net van de balkonreling af![]()
Zo op zn rug op het balkon, om vervolgens snel weg te vliegen, dom beest
Kliboquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:11 schreef Klinky het volgende:
Beach typte KB ipv KLinky of klinks ofzo. Luilak.
Dat is zieligquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Een duif (een hele lelijke) valt net van de balkonreling af![]()
Zo op zn rug op het balkon, om vervolgens snel weg te vliegen, dom beest
Kusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
Beach sloeg mij over. Terecht ook wel.
Niks zielig, beest probeerde om te draaien en gleed van de reling af. Hij had 2 gesloten ringen om dus het was gewoon een postduif, een huisdief van iemand dus ipv een (semi) wilde vogelquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is zielig
Vanmiddag werd een musje uit mijn tuin vermoord door een roofvogel
Ik ben liefkozend ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef Trollscience het volgende:
henkie is een kusjesslet, hij geeft zomaar kusjes aan iedereen
Oh oke, dan valt het meequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niks zielig, beest probeerde om te draaien en gleed van de reling af. Hij had 2 gesloten ringen om dus het was gewoon een postduif, een huisdief van iemand dus ipv een (semi) wilde vogel
Ben wel jaloers op dr hoor, zit vanaf januari al in Suriname, en komt pas net voor de zomervakantie weer terugquote:
Vrijwilligerswerk in een kindertehuis ergens in de getto van Paramaribo en ze is bijna elk weekend wel in de junglequote:
Leek er op, maar wat kleinerquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trouwens AJ?
[..]
Ben wel jaloers op dr hoor, zit vanaf januari al in Suriname, en komt pas net voor de zomervakantie weer terug
Mijn ouders zijn nu ook in Suriname
Woah, wat tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk in een kindertehuis ergens in de getto van Paramaribo en ze is bijna elk weekend wel in de jungle
Omdat veel gepost op KB.quote:
Deze is erg klein hoor, ongeveer formaat stadsduifquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leek er op, maar wat kleiner
Ik ging nog gillend naar buiten, maar hij vloog al weg
BB sletjes, meisjes die knap zijn, maar goedkoop. (of zoiets)quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
En nu wil ik het weten. Wat zijn chimeids ?
Je hebt chaiboys en chimeids, brengen beide thee rond bij mensen tijdens evenementen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
En nu wil ik het weten. Wat zijn chimeids ?
Ik heb geen verstand van vogels helaasquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Deze is erg klein hoor, ongeveer formaat stadsduif
Omdat ze dat leuk vindt, ze heeft afgelopen zomer haar SPW afgerond en heeft daarom een vliegticket van mijn ouders cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef Klinky het volgende:
[..]
Woah, wat tof.Doet ze dat voor haar studie? Of gewoon omdat ze het leuk vindt?
[..]
Omdat veel gepost op KB.
even groot als deze beestenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vogels helaas
Haha, nice.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat ze dat leuk vindt, ze heeft afgelopen zomer haar SPW afgerond en heeft daarom een vliegticket van mijn ouders cadeau gekregen.
Ahhh okequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
even groot als deze beesten
[ afbeelding ]
Je bent een engelquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BB sletjes, meisjes die knap zijn, maar goedkoop. (of zoiets)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Klinky het volgende:
[..]
Je hebt chaiboys en chimeids, brengen beide thee rond bij mensen tijdens evenementen.
Eerst een half jaar ofzo ruim full time gewerkt, en ze woont nog thuis dus echt veel vaste lasten had ze nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:41 schreef Klinky het volgende:
[..]
Haha, nice.Maar hoe leeft ze dan, als ze daar vrijwilligerswerk doet? Of heeft ze veel gespaard?
Wonen je ouders in Suriname dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Eerst een half jaar ofzo ruim full time gewerkt, en ze woont nog thuis dus echt veel vaste lasten had ze niet
Ow woonde bedoel ikquote:
Werkte jij maar eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Klinky het volgende:
[..]
[ [url=http://rlv.zcache.com/img/imt-prd/pd-137299890145917137/isz-m/at-238560305421145726/realview.jpg?urbanword_txt=Chai%20Boy&urbanimage_url=http%3A%2F%2Fwww.urbandictionary.com%2Fproducts.image.php%3Fdefid%3D6213928%26greeting_card_outside%3D1&urbaninside_url=http%3A%2F%2Fwww.urbandictionary.com%2Fproducts.image.php%3Fdefid%3D6213928%26greeting_card_inside%3D1]afbeelding[/url] ]
Werkt dit?
Ja dat zei je al.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ow woonde bedoel ik![]()
Nee, al zitten die op dit moment wel in suriname
quote:
Ik hossel geen smatjes jwz.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
A-J mattinog smatjes gehosseld in holly dan? :$ :$
Oh ik hossel ook wel smatjes maar ik heb nooit succes, jammer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hossel geen smatjes jwz.
Leef nu als een non.
Thanks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voetbal is kut. Maar je UI vind ik wel koel
Whoops.quote:
Vorige keer zei je nog dat je juist veel hosseldequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh ik hossel ook wel smatjes maar ik heb nooit succes, jammer wel.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fuck een post van Henks met een hartjes-PI
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:52 schreef Klinky het volgende:
[..]
Ik ga kijken.Wil barca graag zien verliezen!
ik loogquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat je juist veel hosselde
Més que une club.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Klinky het volgende:
[..]
Kom oppppp, al die Spaanse clubs.![]()
Spanje.
Een levensstijl.quote:
Deze lady weetquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Klinky het volgende:
[..]
Kom oppppp, al die Spaanse clubs.![]()
Spanje.
Hommo's allemaal.quote:
Nooit, nooit ik zeg je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Deze lady weet![]()
Zijn jullie het WK nu al vergeten ?
quote:
Homo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Trollscience het volgende:
Ochtegod, het is nog geen 5 minuten bezig en iedereen roept al homo naar de TV. Kutsport.
IS goedquote:
Schoolquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Klinky het volgende:
En ik wil even nog een frustratie kwijt: #@)$%*#@()$)(@#%* Pabo.
Al maaaaaaaaaaaaanden uitgeschreven via studielink en alles, kreeg een maand na uitschrijving ook nog een brief met dat ik per direct uitgeschreven was etc. Krijg ik vandaag een brief met een waarschuwing dat ik nog een formulier in vullen moet en dat op moest sturen en dat het mijn laatste waarschuwing was want ze hadden me meerdere mails en brieven gestuurd.Dit was de eerste brief na die maanden niks gehoord te hebben van ze.
Snap je het nog? Mongols.
Heb je ze gebeld?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Klinky het volgende:
En ik wil even nog een frustratie kwijt: #@)$%*#@()$)(@#%* Pabo.
Al maaaaaaaaaaaaanden uitgeschreven via studielink en alles, kreeg een maand na uitschrijving ook nog een brief met dat ik per direct uitgeschreven was etc. Krijg ik vandaag een brief met een waarschuwing dat ik nog een formulier in vullen moet en dat op moest sturen en dat het mijn laatste waarschuwing was want ze hadden me meerdere mails en brieven gestuurd.Dit was de eerste brief na die maanden niks gehoord te hebben van ze.
Snap je het nog? Mongols.
Ik heb het WK niet eens gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Deze lady weet![]()
Zijn jullie het WK nu al vergeten ?
Eens.quote:
Heb ze een semi boze brief gestuurd net.quote:
Hipster.quote:
Ah, is ook goed. Je kunt dat soort dingen beter snel oplossen voordat het fout gaat, dan duurt het echt nog veel langer om dat weer terug te draaien. Maar goed opgelost zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Klinky het volgende:
[..]
Eens.Leraar worden in deze chaos.
[..]
Heb ze een semi boze brief gestuurd net.Walgelijk, echt blij dat ik van die school af ben zeg. Communicatie is daar echt 0.
[..]
Hipster.
Laat maar zitten dan, als je zoveel vertrouwen in mij hebt hoeft het niet meer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de seks zal wel beroerd zijn maar ik hou van je
sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, als je zoveel vertrouwen in mij hebt hoeft het niet meer hoor
Nee, ik ga toch al 3 jaar vreemdquote:
Ja met Sjon van hiernaast die kan me ten minste wel goede seks biedenquote:
jij hebt me nog nooit met een vinger aangeraakt dus je kunt niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja met Sjon van hiernaast die kan me ten minste wel goede seks bieden
Voetballers lijken veel op hun supportersquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef Klinkertje het volgende:
Echt kinderachtig wel, terechte kaart.
Gewoon Barça, dan kan er weinig fout gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef Klinkertje het volgende:
Ik support vaak de verkeerde ploeg, de losers.
Oh, het mag alleen over vogels gaan?quote:
2e helft wordt heerlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
Wel mooi doelpuntje. En spanning in de wedstrijd is weer terug
Dit jaquote:
Forever alonequote:
Ja, opflikkeren. We gaan hier ook niet constant lopen huilen als jij over je bejaardenrock loopt te zeveren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerder doodmoe van jou.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Trollscience het volgende:
Anders flikker je gewoon op met je eeuwige gezeik Zero. Altijd wanneer je je muil tegen me opentrekt heb je wel weer wat te zeiken, word je niet doodmoe van jezelf.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Trollscience het volgende:
Anders flikker je gewoon op met je eeuwige gezeik Zero. Altijd wanneer je je muil tegen me opentrekt heb je wel weer wat te zeiken, word je niet doodmoe van jezelf.
Arrreeee you reeadddyyy to RUUUUUMMMBBLEEEEEquote:
Niemand stelt zich ook zo kinderachtig aan als jij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Trollscience het volgende:
Dat merk ik, want op anderen ga je niet in. Als ik echter iets zeg heb je wel weer een "gevatte" opmerking. Verder zullen jouw frustraties echt mijn reet roesten zo, het is maar iets dat ik opmerk.
Kusjekroel en je bek houden nuquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Trollscience het volgende:
Dat merk ik, want op anderen ga je niet in. Als ik echter iets zeg heb je wel weer een "gevatte" opmerking. Verder zullen jouw frustraties echt mijn reet roesten zo, het is maar iets dat ik opmerk.
Vind je het zo spann0ndquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef Klinkertje het volgende:
Is ook een beetje sporten ditSchreeuwen, billen knijpen, op been slaan..
Whoequote:
Korte samenvatting:quote:
Y0 Beach.quote:
Ninja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Chelsea staat met 11 10 spelers achterin.
Weet je zeker dat ze niet scoren dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Chelsea staat met 11 spelers achterin.
quote:
Doel is redelijk hoog + je krijgt dan aardig wat ballen tegen je bakkes/pielemuis aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet scoren dusgewoon met zijn elven op een rijtje voor de goal
Gewoon handen voor je kruis zoals ze bij penalty's doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]Was de rode kaart even vergeten
[..]
Doel is redelijk hoog + je krijgt dan aardig wat ballen tegen je bakkes/pielemuis aan.
Dit ja...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef HappyBob het volgende:
Oké, kut 2e helft. Alle spelers van Chelsea in de 16Laat Barca alsjeblieft scoren zodat die mensen eindelijk eens gaan voetballen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef Klinkertje het volgende:
Voetballer zijn lijkt me een zware zaak :$
Hey.quote:
Die leest stiekem mee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jou stalken toch zonder dat unf het ziet
E04 al gezienquote:
Ja, ik ookquote:
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Dat einde met Carice, wtf!
Gekke monsters uit d'r kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Dat einde met Carice, wtf!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jou stalken toch zonder dat unf het ziet
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind haar irritant praten in de serie
Soberso nederlandse actrices/acteurs
ZEH NAIT IZ FULL OF TERRORS.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hé!quote:
Ohja, dat was hetquote:
Ze praat irritant omdat ze nederlands is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
Haters, alleen omdat ze toevallig Nederlands is. Die typische Nederlandse maaiveld mentaliteit![]()
Jij kijkt Iedereen is gek op Jack?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
Haters, alleen omdat ze toevallig Nederlands is. Die typische Nederlandse maaiveld mentaliteit![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Beach het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze praat irritant omdat ze nederlands is.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij kijkt Iedereen is gek op Jack?
Scumbags.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Klinkertje het volgende:
Vader en broertje boos omdat ik ging juichen, zemmels.
Moet ik je slaan danquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar je bent wel irritant als je praat
quote:
Weet ik niet brah ik heb laatste tijd wel aardig wat bieries opquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
beach zal ik je biceps meten dan? vorige keer waren ze 81cm ze zullen wel gegroeid zijn ja toch g
ik ook mattiquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet brah ik heb laatste tijd wel aardig wat bieries op
nee g gekrompen door al die roidsquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Beach het volgende:
P_z zal ik je pener opmeten zal wel gegroeid zijn sinds laatste keer ja toch g
60 kansen per seizoen missen, maar wel deze makenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
60 kansen per seizoen missen, maar wel deze maken.
Ja want met een speler minder is er gelijk een significante overhand.quote:Barca mag zich schamen, verliezen van 10 man e.e
neequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Twitter verdient meer emogifjes dan tumblr.
Hoe zijn je abs? En nog gehosseld van 't weekend?quote:
Strak zoals altijd ja toch g, niet gehosseld helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe zijn je abs? En nog gehosseld van 't weekend?
Je begint de slang onder de knie te krijgen zie ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe zijn je abs? En nog gehosseld van 't weekend?
Had ook niets anders verwachtquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Strak zoals altijd ja toch g, niet gehosseld helaas.
Wat is dit?quote:
Met 10 tegen 11 tegen beste team van de wereld.en dan 2 goals maken en niks tegenkrijgen is een prestatie hoe dan ookquote:
Ik vond dit echt niet om aan te zien. Het is een prestatie, maar geen voetbalprestatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met 10 tegen 11 tegen beste team van de wereld.en dan 2 goals maken en niks tegenkrijgen is een prestatie hoe dan ook
ja vroeger wel maar de sma's lusten geen roofies meer :Squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht
Maar waarom niet gehosseld? Standaard ritueel van het weekend toch?
[..]
Wat is dit?
Ik denk er aan om de poster van jou boven m'n bed weg te halenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja vroeger wel maar de sma's lusten geen roofies meer :S
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van 4.3 naar 30 cm in 3 seconden toch
Messi had het tij kunnen doen kerenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond dit echt niet om aan te zien. Het is een prestatie, maar geen voetbalprestatie
Volgend weekend beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk er aan om de poster van jou boven m'n bed weg te halenIk had meer verwacht man.
Eens ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Messi had het tij kunnen doen keren
Leugensquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |