SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Waarom nou weer meteen schelden? Ik neem aan dat jouw ouders je niet zulke omgangsvormen hebben bijgebracht.quote:
boosquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen schelden? Ik neem aan dat jouw ouders je niet zulke omgangsvormen hebben bijgebracht.
Waarom boos dan? Jouw naam stond er ook bij hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Een duif (een hele lelijke) valt net van de balkonreling af![]()
Zo op zn rug op het balkon, om vervolgens snel weg te vliegen, dom beest
Kliboquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:11 schreef Klinky het volgende:
Beach typte KB ipv KLinky of klinks ofzo. Luilak.
Dat is zieligquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Een duif (een hele lelijke) valt net van de balkonreling af![]()
Zo op zn rug op het balkon, om vervolgens snel weg te vliegen, dom beest
Kusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
Beach sloeg mij over. Terecht ook wel.
Niks zielig, beest probeerde om te draaien en gleed van de reling af. Hij had 2 gesloten ringen om dus het was gewoon een postduif, een huisdief van iemand dus ipv een (semi) wilde vogelquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is zielig
Vanmiddag werd een musje uit mijn tuin vermoord door een roofvogel
Ik ben liefkozend ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef Trollscience het volgende:
henkie is een kusjesslet, hij geeft zomaar kusjes aan iedereen
Oh oke, dan valt het meequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niks zielig, beest probeerde om te draaien en gleed van de reling af. Hij had 2 gesloten ringen om dus het was gewoon een postduif, een huisdief van iemand dus ipv een (semi) wilde vogel
Ben wel jaloers op dr hoor, zit vanaf januari al in Suriname, en komt pas net voor de zomervakantie weer terugquote:
Vrijwilligerswerk in een kindertehuis ergens in de getto van Paramaribo en ze is bijna elk weekend wel in de junglequote:
Leek er op, maar wat kleinerquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trouwens AJ?
[..]
Ben wel jaloers op dr hoor, zit vanaf januari al in Suriname, en komt pas net voor de zomervakantie weer terug
Mijn ouders zijn nu ook in Suriname
Woah, wat tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk in een kindertehuis ergens in de getto van Paramaribo en ze is bijna elk weekend wel in de jungle
Omdat veel gepost op KB.quote:
Deze is erg klein hoor, ongeveer formaat stadsduifquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leek er op, maar wat kleiner
Ik ging nog gillend naar buiten, maar hij vloog al weg
BB sletjes, meisjes die knap zijn, maar goedkoop. (of zoiets)quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
En nu wil ik het weten. Wat zijn chimeids ?
Je hebt chaiboys en chimeids, brengen beide thee rond bij mensen tijdens evenementen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
En nu wil ik het weten. Wat zijn chimeids ?
Ik heb geen verstand van vogels helaasquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Deze is erg klein hoor, ongeveer formaat stadsduif
Omdat ze dat leuk vindt, ze heeft afgelopen zomer haar SPW afgerond en heeft daarom een vliegticket van mijn ouders cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef Klinky het volgende:
[..]
Woah, wat tof.Doet ze dat voor haar studie? Of gewoon omdat ze het leuk vindt?
[..]
Omdat veel gepost op KB.
even groot als deze beestenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vogels helaas
Haha, nice.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat ze dat leuk vindt, ze heeft afgelopen zomer haar SPW afgerond en heeft daarom een vliegticket van mijn ouders cadeau gekregen.
Ahhh okequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
even groot als deze beesten
[ afbeelding ]
Je bent een engelquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BB sletjes, meisjes die knap zijn, maar goedkoop. (of zoiets)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Klinky het volgende:
[..]
Je hebt chaiboys en chimeids, brengen beide thee rond bij mensen tijdens evenementen.
Eerst een half jaar ofzo ruim full time gewerkt, en ze woont nog thuis dus echt veel vaste lasten had ze nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:41 schreef Klinky het volgende:
[..]
Haha, nice.Maar hoe leeft ze dan, als ze daar vrijwilligerswerk doet? Of heeft ze veel gespaard?
Wonen je ouders in Suriname dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Eerst een half jaar ofzo ruim full time gewerkt, en ze woont nog thuis dus echt veel vaste lasten had ze niet
Ow woonde bedoel ikquote:
Werkte jij maar eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Klinky het volgende:
[..]
[ [url=http://rlv.zcache.com/img/imt-prd/pd-137299890145917137/isz-m/at-238560305421145726/realview.jpg?urbanword_txt=Chai%20Boy&urbanimage_url=http%3A%2F%2Fwww.urbandictionary.com%2Fproducts.image.php%3Fdefid%3D6213928%26greeting_card_outside%3D1&urbaninside_url=http%3A%2F%2Fwww.urbandictionary.com%2Fproducts.image.php%3Fdefid%3D6213928%26greeting_card_inside%3D1]afbeelding[/url] ]
Werkt dit?
Ja dat zei je al.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ow woonde bedoel ik![]()
Nee, al zitten die op dit moment wel in suriname
quote:
Ik hossel geen smatjes jwz.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
A-J mattinog smatjes gehosseld in holly dan? :$ :$
Oh ik hossel ook wel smatjes maar ik heb nooit succes, jammer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hossel geen smatjes jwz.
Leef nu als een non.
Thanks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voetbal is kut. Maar je UI vind ik wel koel
Whoops.quote:
Vorige keer zei je nog dat je juist veel hosseldequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh ik hossel ook wel smatjes maar ik heb nooit succes, jammer wel.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Fuck een post van Henks met een hartjes-PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |