SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
lkkr in de somerquote:
jatok :$::$:$quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lkkr in de somer
lkkr op naektstrant :$:$
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)engen-spektakel.html
Ik dacht New Kids als in EY KUT.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)engen-spektakel.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je met ons mee P_z?We beloven je dat er geen ecto's zullen zijn xDD
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zou die 2e van rechts wel raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je met ons mee P_z?We beloven je dat er geen ecto's zullen zijn xDD
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
oke is goed :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je met ons mee P_z?We beloven je dat er geen ecto's zullen zijn xDD
Ik die 4e van linksquote:
Waarom niet dan?quote:
zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:53 schreef Beach het volgende:
wat is er op cnn nieuwe aanslag op het wtc""
Ik pak ze terug, paas hun info door.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Muziek in je oren, dan gaan slapen.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik pak ze terug, paas hun info door.Ik zeg het wanneer we gaan frituren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Frituur staat altijd aan voor jouquote:
Schaapjes tellenquote:
Laatst in de middag nog even wezen slapen terwijl Amon Amarth zat te blèrenquote:
Je wordt oud mang, beetje slapie doen overdags.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Laatst in de middag nog even wezen slapen terwijl Amon Amarth zat te blèren
Ik ben al 19 jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je wordt oud mang, beetje slapie doen overdags.
Twilight of the thunder godfffffddddddddddquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Laatst in de middag nog even wezen slapen terwijl Amon Amarth zat te blèren
En 'Where is your God now' 14.gifquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Twilight of the thunder godfffffdddddddddd
Je weet dat je er niet vanaf kan blijvenquote:
:$:$$::$:$:$:$::$:$:quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet dat je er niet vanaf kan blijven
quote:
Ik zal jou es downpointen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Compleet met pinpoint-down pentagram ja.
meer baardgroeiquote:
en ik?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:28 schreef Henkie94 het volgende:
ok slapen kus groetjes kroel voor ronnieponnie xxxx
slaapse babsiequote:Op woensdag 2 mei 2012 02:28 schreef Henkie94 het volgende:
en ik?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:28 schreef Henkie94 het volgende:
dank je popquote:
kan gebeurenquote:
je wordt bedankt hoorquote:
hihi je kent me toch maar wnr zijn je ouders dan niet aanwezig popquote:
kus trgquote:
weenie, in de zomer ergensquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:38 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi je kent me toch maar wnr zijn je ouders dan niet aanwezig pop
oke dan komt het me wel uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kus trg
[..]
weenie, in de zomer ergens
quote:
Of iedereen als in zijn nest lag ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Wat stond er in de OP van de NB?Hij editte toen ik een bericht typte
iets doms over hardcorequote:Op woensdag 2 mei 2012 02:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Wat stond er in de OP van de NB?Hij editte toen ik een bericht typte
wajo denk je da'k een casual ben ofzoquote:
oke ik ga al wegquote:
goeie koninginnedag gehad?quote:
wat is er jammer?quote:
quote:
sorryquote:
werken, hopelijk vanavond nog even naar mn oma.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die een woord posts dit topic, dat vind ik 'n beetje jammer.![]()
Wat gaan jullie doen vandaag;?
Geen idee. Moet nog wat halen in helmond en misschien naar Avengers vanavond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die een woord posts dit topic, dat vind ik 'n beetje jammer.![]()
Wat gaan jullie doen vandaag;?
Hmhm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Moet nog wat halen in helmond en misschien naar Avengers vanavond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem je mij nou lief?quote:
men zegt het, jaquote:
ja, vooral mijn moeder is vaak zo subtiel als een sloopkogelquote:
Awhhquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Snowbells het volgende:
Ik had een dwerghamster, gewoon zo'n grijze met een streep op haar rug. Dit keer wel ik een goudhamster
Mijne eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
Ik mag alleen geen hamsters meer, kut ouders
wie ben jij eigenlijk?quote:
snowbellsquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk?
ik kom hier niet zo heel vaak
you don't sayquote:
ik ga nog niet eens moeite doen om het te ontkennenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Angel-Joy het volgende:
PtR
pssst, snowbells, gianni wilt weten of je lekker bent
pff, heb je ff?quote:
dit is geen datingsitequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, heb je ff?
hoe oud, waar vandaan, opleding/werk, waarom snowbells, waarom limited edition
mooi, wan ik heb ook geen interesse in een datequote:
Gozerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, heb je ff?
hoe oud, waar vandaan, opleding/werk, waarom snowbells, waarom limited edition
Is dat getal in je naam je geboortejaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, wan ik heb ook geen interesse in een date
Uh ja, wel oke, moet zo even huiswerk maken, Cash slaapt nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Hey A-J![]()
Hoe gaat het met jou op deze woensdagmorgen?![]()
de vakantie is alweer halfvoorbij rip
ja?quote:
nee, bij lange na niet. maar voor fok/onz begrippen ben ik wel oudquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is dat getal in je naam je geboortedatum
Ik zie 't zo gebeuren, wordt hij wakker ga je zeggen 'Ja hallo Cash is wakker dan ga ik toch geen huiswerk maken!'quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh ja, wel oke, moet zo even huiswerk maken, Cash slaapt nog
En jij?
Kloptquote:
ja mamaquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat het niet nogmaals gebeuren!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie 't zo gebeuren, wordt hij wakker ga je zeggen 'Ja hallo Cash is wakker dan ga ik toch geen huiswerk maken!'Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Wel okéVanavond werken maar eigenlijk geen zin in
25 en je hebt een dealquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
¤50 en ik neem het voor je over
rawrquote:
trollboyquote:
¤30, en je betaalt mijn reiskostenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
25 en je hebt een dealMaak ik gelijk appeltaart voor je
[..]
rawr
Dealquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤30, en je betaalt mijn reiskosten
Dan neem ik een appeltaart mee
ja, nu heb ik zin in appeltaart..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤30, en je betaalt mijn reiskosten
Dan neem ik een appeltaart mee
Ga jij werken, neemt zij appeltaart mee, wanneer jij ook hier bent eten we het op.quote:
Ga er een kopenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deal [ afbeelding ]
Wat voor huiswerk moet je maken dan?
ik dacht dat jij ging bakken..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga er een kopen
[..]
Engels, wiskunde, Frans, Spaans, Duits en scheikunde
Jezus dat allemaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Engels, wiskunde, Frans, Spaans, Duits en scheikunde
Ja, voor aankomende week, plus 5 toetsenquote:
Ik heb geen tijd om te bakken, te drukquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging bakken..
en spaans?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, voor aankomende week, plus 5 toetsen
toch een knuffel omdat :Bquote:
tussenonsje van kb en ik over stokbroodquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je zo lacht?
Ik lach altijd. Vraag aan Cosmo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je zo lacht?
hmm lkkr zo'n fors stokbrood in de mond nemenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tussenonsje van kb en ik over stokbrood
Mensen die zonder reden lachen zijn meestal gek in hun hoofd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lach altijd. Vraag aan Cosmo.
mensen die niet gek op KB zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die zonder reden lachen zijn meestal gek in hun hoofd.
KB spoort niet helemaal zei ze toen ik haar DMde de eerste keerquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Anders is het leven ook maar saai.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |