SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
gewoon zij is de bestefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ben je stout geweestquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
Ja damn dat zeg je nu pas?
Ik voelde me al zo raar toen er vooral kleine kinderen bij de intocht waren.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik stond bij standplek Martijn. desondanks ik niet zo heet. Sint in de war. xD.
Nu geen cadeaus voor jou.quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik stond bij standplek Martijn. desondanks ik niet zo heet. Sint in de war. xD.
Die film heb ik samen met een fokker gezien.quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb de film 'sint' gezien nu ben ik bang voor hem.
Ik was blijkbaar alleen als kind lief.quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ik ben nooit lief, ik krijg nooit cadeautjes.
Gesekst erna?quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die film heb ik samen met een fokker gezien..
Jammer wel.. Het ook niet echt een seks film.quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hij was niet echt een leuke jongen.. En beetje saai.
.
You're still pretty!quote:Op maandag 28 november 2011 13:34 schreef Bloempje. het volgende:
GODVERGRAFTERINGSCHIJTZOOI! Loop vol met m'n kop tegen een stalen paal aan. AUW. Dat wordt een enorme bult.
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 13:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jammer wel.. Het ook niet echt een seks film.
Jij kon d'r ook wel trucjes mee, zeg maar!quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.. De laatste keer was met een film, over goochelaars ofzo.. geen idee meer. Ik had andere dingen op het oog.
.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.. De laatste keer was met een film, over goochelaars ofzo.. geen idee meer. Ik had andere dingen op het oog.
.
quote:
Heel de film afvragen wanneer het afgelopen is :pquote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
.
Dat doe je toch gewoon tijdens de filmquote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heel de film afvragen wanneer het afgelopen is :p
Ik vroeg het wel een keer, konden we daar weg.quote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heel de film afvragen wanneer het afgelopen is :p
Nou eigenlijk zijn we allemaal klonen, dus niet 100% mensquote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef jochemdejongen het volgende:
Uhm... Ik ben gewoon human hoor, ging er toch wel vanuit dat iedereen hier dat was :p
quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zijn we allemaal klonen, dus niet 100% mens
Neehoor, ik ben de godin van ARG.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef jochemdejongen het volgende:
Uhm... Ik ben gewoon human hoor, ging er toch wel vanuit dat iedereen hier dat was :p
Danny heeft allemaal klonen. FOK blijft daardoor surviven, waardoor le forum groot lijkt. Jij bent dus de eerste echte mens op dit forum. Gefeliciteerd en pas maar op dat Danny dit niet merkt.quote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef jochemdejongen het volgende:
Wat? Die snap ik niet, klonen? Een of andere koele complottheorie?
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 15:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben de godin van ARG.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Furdinand het volgende:
en ik ben god.
althans..
ik heb het lijf van een god. een jonge welteverstaan.
sowieso erover opscheppenquote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit is met wetenschap bewezen hoor.
dus je relatie met appel is niet serieus? ok ik zal het doorgeven aan haar.quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Sowieso dingen die ik zeg serieus nemen
quote:Op maandag 28 november 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus je relatie met appel is niet serieus? ok ik zal het doorgeven aan haar.
Met vlaggetjes slingers en lampjes??quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Help. Volgens mij werd ik net versierd. Dat vind ik eng
Nee. Dat was wel tof geweestquote:Op maandag 28 november 2011 18:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Met vlaggetjes slingers en lampjes??
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Help. Volgens mij werd ik net versierd. Dat vind ik eng
Sorry bloempquote:
Fijnquote:Op maandag 28 november 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
Thuis.
Woensdag een gesprek voor werk
niet hier johquote:Op maandag 28 november 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertel
Gefeliciteerd Reeeeeene
nooit dat ik dat zou doen of zijnquote:Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
je gaat me uitlachen of boos zijn of allebei
welquote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit dat ik dat zou doen of zijn
Nee doe maar niet, je weet toch dat ik Klips hebquote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen.
Gewoon proberen toch.quote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, je weet toch dat ik Klips heb
wat moest je doen dan?quote:Op maandag 28 november 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
Vanochtend naar een andere afdeling gestuurd () die hadden wel werk voor de hele dag. Dus ik heen, was ik na 2,5 uur al klaar.
"Al klaar?"
"Ja, ik doe hun werk zo ongeveer 3 keer zo snel"
MBO werk en denkniveau. Zooooo enorm NIET aan mij besteed
quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach zeg gewoon
[..]
Gewoon proberen toch.
Nietjes van dagvaardingen, cessies en bewijsstukken. Er lagen twee stapels...quote:
wat? nietjes erin doen? eruit halen?? dat is toch geen werkquote:Op maandag 28 november 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietjes van dagvaardingen, cessies en bewijsstukken. Er lagen twee stapels...
Jij mag het wel hoorquote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach zeg gewoon
[..]
Gewoon proberen toch.
Erin doen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat? nietjes erin doen? eruit halen?? dat is toch geen werk
quote:
Hihihiquote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij mag het wel hoorJe was wel veranderd trouwens. En waarom zei je dat je Thomas heette?
hihahater!quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat uberhaupt downloaden kijken.
Hatert!quote:Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat uberhaupt downloaden kijken.
Hallo.quote:
Ohjeetje, wat heeft ie misdaan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha die Appel. Kun je die pauper niet even wegpraten hier?
Gast je bent 14 jaar wat ben je voor een achterlijk kutkindquote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Ze moet wel een zilveren tong hebben om mij hier weg te praten
Van goud, jongeh.quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Gewoon opflikkeren nou... rasmongolquote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Crocodi1e het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gast je bent 14 jaar wat ben je voor een achterlijk kutkind
quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon opflikkeren nou... rasmongol
Sowieso telkens als er een nieuw deel is wat nog niet centraal staat.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stond deze SC maar in GC zoals we graag wilden in het begin. Dan hadden we dit niet steeds.
denk niet dat het daar erg thuis hoort...quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stond deze SC maar in GC zoals we graag wilden in het begin. Dan hadden we dit niet steeds.
Jawel we zijn allemaal generalen tochquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk niet dat het daar erg thuis hoort...
fucking irritantquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso telkens als er een nieuw deel is wat nog niet centraal staat.
want ?quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk niet dat het daar erg thuis hoort...
optyfen mongol!quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Crocodi1e het volgende:
Sorry ik was eventjes weg. Maar ik blijf jullie nu wel gezelschap houden hoor ;D
haha ooooh op die fiets..quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel we zijn allemaal generalen toch
Vertel eens wat toffe avonturen die je beleefd daar in de 2e klasquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Crocodi1e het volgende:
Sorry ik was eventjes weg. Maar ik blijf jullie nu wel gezelschap houden hoor ;D
Jij bent lelijk, hazenlipjequote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Jullie hebben trouwens best lelijke avatars
beter dan een lelijke kop irl.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Jullie hebben trouwens best lelijke avatars
4e klas, oetlul. Volgend jaar examen op Havo. En ik heb heul wel haar onder mijn oksels. Mijn shirt doe ik zonder problemen uit hoor, ik schaam me niet voor mijn witte buikje.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vertel eens wat toffe avonturen die je beleefd daar in de 2e klas [ afbeelding ] durf je je shirt niet uit te doen tijdens de gymles omdat de andere jongetjes al haartjes onder hun oksel hebben en jij niet knul ?
Wat weet jij nou van goed gedragen ? je bent een kutpubertjequote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Crocodi1e het volgende:
Niks mis met turken trouwens als ze zich maar goed gedragen
Kap eens met je geziek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Crocodi1e het volgende:
io wacht verkeerde ik wilde uncle dolan posten
Challenge acceptedquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus, vorige keer kreeg ARG een slotje door een of andere kutuser en nu heb je weer een ander kneusje dat komt zieken. Daaamn.
Verkeerd gedacht knul, wil je nu weer weg gaan ? niemand heeft behoefte aan jouquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil? Zolang ik geen blote tetten van pre-teen meisjes post ben ik vrij om te doen wat ik wil?
Vind het wel gezellig hierquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht knul, wil je nu weer weg gaan ? niemand heeft behoefte aan jou
Nee, je moet ook normaal doen, lees de algemene voorwaarden en de policy nog maar eens door.quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil? Zolang ik geen blote tetten van pre-teen meisjes post ben ik vrij om te doen wat ik wil?
Ze zitten tegenwoordig overal te klotenquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus, vorige keer kreeg ARG een slotje door een of andere kutuser en nu heb je weer een ander kneusje dat komt zieken. Daaamn.
Ach doe niet zo bloedirritant knulletje, een schop onder je hol moet je krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Crocodi1e het volgende:
En volgens mij doe ik niks illegaals. Hier mag je slowchatten, en wat doe ik? Juist, Slowchatten!
De waarschuwing heb je nu gehad, de volgende stap is een ban, als je doorgaat.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Crocodi1e het volgende:
Lolz!@
Volgens mij kan ik hier geen ban voor krijgen, alleen een waarschuwing?
O oké. Dan ben ik weg hierquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De waarschuwing heb je nu gehad, de volgende stap is een ban, als je doorgaat.
Ik heb geen toestemming gegeven voor het gebruik van mijn afbeelding. Die foto hoort en blijft in US!quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
O oké. Dan ben ik weg hier
[..]
Ik heb geen toestemming gegeven voor het gebruik van mijn afbeelding. Die foto hoort en blijft in US!
Prrr hoooi.quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
IK KOM EVEN HALLO ZEGGEN TEGEN KLINKERTJE!!
Je caps, control-B en control-U zitten vastquote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag datquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Je caps, control-B en control-U zitten vast
Jelly?quote:
En huilenquote:
Little Bitquote:
Sowiesoquote:
Ik heb nog niet gekozen. Morgen heb ik daar tijd voor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Little Bitga je nog voor de serie Survivors ?
[..]
Sowieso![]()
Put a gun against his head, pulled the trigger now's he's dead!quote:
Jij snapt het knul!quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Put a gun against his head, pulled the trigger now's he's dead!
Knulquote:
ok wijfieeee dan!quote:
Wijfieeeee?quote:
Hoe kom je aan die foto van mij?quote:
oh wijffiequote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijfieeeee?
Ik heb niet met je geknikkerd hoor
Het is jouw beurt hoor!quote:
Tis ook nooit goed he, wijfffieeeee?quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijfieeeee?
Ik heb niet met je geknikkerd hoor
yOquote:
kquote:
Jat0ggquote:
Ik wil niet dat je me kustquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Oke, tijd om te slapen. Kus op je snuit.
En terechtquote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil het gedcitht met jullie delen zo trots ben ik er op
vervelend van de treinen D:quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:47 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe gaat het met Klinks? Lekker geslapen?
HILARIOUS!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef dralion13 het volgende:
waarom is mijn conditie met boksen veel beter dan met voetba
Dezen topic
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Bloempje. het volgende:
JOEHOEEEEE IK GA CUPCAKES BAKKEN EN JULLIE KRIJGEN NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halfuur geleden.Omdat peer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ik zag ze op facebook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halfuur geleden.Jummie.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Heb je dat serieus gemeten met een kiwi ernaast?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een blauwe plek ten grootte van een kiwi op mijn been
Nee aapquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je dat serieus gemeten met een kiwi ernaast?
Aap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee aapMaar ik weet toch hoe groot een kiwi ongeveer is
Trutquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Bloempje. het volgende:
JOEHOEEEEE IK GA CUPCAKES BAKKEN EN JULLIE KRIJGEN NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
vanaf nu zit ik weer exclusief bij jullie fuck udowu
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:06 schreef Crocodi1e het volgende:
Hey mensen
Sorry van gisteravond ik had me niet zo moeten gedragen, mijn oprechte excuses.
Mag ik alstublieft weer meedoen?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tot nooit meer ziens [ afbeelding ]
Jaaaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil later zo'n hondje, serieus, zo lievv.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zag 'm eerst nietquote:
NOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil later zo'n hondje, serieus, zo lievv.
[ afbeelding ]
Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |