SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
gewoon zij is de bestefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ben je stout geweestquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
Ja damn dat zeg je nu pas?
Ik voelde me al zo raar toen er vooral kleine kinderen bij de intocht waren.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik stond bij standplek Martijn. desondanks ik niet zo heet. Sint in de war. xD.
Nu geen cadeaus voor jou.quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik stond bij standplek Martijn. desondanks ik niet zo heet. Sint in de war. xD.
Die film heb ik samen met een fokker gezien.quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb de film 'sint' gezien nu ben ik bang voor hem.
Ik was blijkbaar alleen als kind lief.quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ik ben nooit lief, ik krijg nooit cadeautjes.
Gesekst erna?quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die film heb ik samen met een fokker gezien..
Jammer wel.. Het ook niet echt een seks film.quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hij was niet echt een leuke jongen.. En beetje saai.
.
You're still pretty!quote:Op maandag 28 november 2011 13:34 schreef Bloempje. het volgende:
GODVERGRAFTERINGSCHIJTZOOI! Loop vol met m'n kop tegen een stalen paal aan. AUW. Dat wordt een enorme bult.
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 13:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jammer wel.. Het ook niet echt een seks film.
Jij kon d'r ook wel trucjes mee, zeg maar!quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.. De laatste keer was met een film, over goochelaars ofzo.. geen idee meer. Ik had andere dingen op het oog.
.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dat is niet echt nodig hoor.. De laatste keer was met een film, over goochelaars ofzo.. geen idee meer. Ik had andere dingen op het oog.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |