Zij dmde mij, dus ik sta al voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef Cara het volgende:
hee dv hoeveel dm's heb je al gehad inmiddels?
Ach op z'n tijd zo'n bandje ff beluisteren. Ze kosten nog niet zoveel geld voor zo'n concert dus dan is de drempel bij mij altijd wat lager. Live muziek is (bijna) altijd leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't klinkt wel een beetje commercieel ja, maar op z'n tijd is daar niks mis mee. Moest zelf in het begin van het eerste nummer een beetje aan Crystal Castles denken, terwijl dit een totaal ander genre is.
Crystal Castlesquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't klinkt wel een beetje commercieel ja, maar op z'n tijd is daar niks mis mee. Moest zelf in het begin van het eerste nummer een beetje aan Crystal Castles denken, terwijl dit een totaal ander genre is.
Echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lieg niet. Ik kreeg van jou een DM met de vraag wanneer we gingen trouwen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Crystal CastlesKap Bambino echt live is die zooi tering gaaf.
Ik vind dit verontrustend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedereen. even voor de duidelijkheid, elke dm is een trieste dm teveelquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van iedereen of van de mensen hier?
Wat is DM?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik DM altijd met littlerabbit en ajacied4lquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
iedereen. even voor de duidelijkheid, elke dm is een trieste dm teveel
Geen idee man, veel te veel. Gok zo op iets van 1500/2000quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
iedereen. even voor de duidelijkheid, elke dm is een trieste dm teveel
dat zijn kerelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik DM altijd met littlerabbit en ajacied4l
ik ga een beetje dood van binnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee man, veel te veel. Gok zo op iets van 1500/2000
oeh gaarnequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen wij ook gaan praten met elkaar?
Dus dat, beetje visachtigen hosselen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik DM met iedereen man. Lachen toch. Beetje behind the scenes lullen, acties plannen alles.
Dan zitten er veel enge mensen op FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
ik ben bang van welquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zitten er veel enge mensen op FOK!
Is 't ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik heb het over haar 2000 dmsquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.
Blij dat ik alleen maar zoons hebquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.
tot over 5 minuten als je hier weer SOG vertoond.quote:
als ik later een dochter krijg mag ze niet achter internetquote:
Habbo man.quote:
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijnquote:
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijn
Als je toen gelukkig was, wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?
ff gegoogled...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |