Dan zitten er veel enge mensen op FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
ik ben bang van welquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zitten er veel enge mensen op FOK!
Is 't ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik heb het over haar 2000 dmsquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.
Blij dat ik alleen maar zoons hebquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.
tot over 5 minuten als je hier weer SOG vertoond.quote:
als ik later een dochter krijg mag ze niet achter internetquote:
Habbo man.quote:
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijnquote:
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijn
Als je toen gelukkig was, wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?
ff gegoogled...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt een trieste paupersite man. Serieus, hoe droevig ben je bezig als je jezelf daar op gaat inschrijven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een trieste paupersite man. Serieus, hoe droevig ben je bezig als je jezelf daar op gaat inschrijven.
zat er niet veel naastquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot over 5 minuten als je hier weer SOG vertoond.
dat jullie dat nog niet kennen, je wordt er mee doodgegooid op tvquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een trieste paupersite man. Serieus, hoe droevig ben je bezig als je jezelf daar op gaat inschrijven.
EL live kijkers wetend it.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:03 schreef Smoofie het volgende:
"Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook."
Maar TOCH GAAN WE NEUKEN MTE ELKAAR EN VREEMD>
Zie geen/weinig NL-reclames.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:04 schreef Cara het volgende:
[..]
dat jullie dat nog niet kennen, je wordt er mee doodgegooid op tv
Ik ga een voluntary ban aanvragen denk ik.quote:
gewoon tieten posten, doe je ons ook een plezier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga een voluntary ban aanvragen denk ik.
Maar ik mag ook niet te vervelend worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon tieten posten, doe je ons ook een plezier.
ach, het is lastig. Ben je bezig met je scriptie of echt tentamens ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik mag ook niet te vervelend worden.
Post 1x éénzelfde topic als Tong80 = weekban.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik mag ook niet te vervelend worden.
Bij mij wordt 't scharrelkipfiletje met zilvervliesrijst en een saus van knoflook, kerrie, paprika, kurkuma, rode peper en sojasaus met een scheut kokosmelk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
Tortilla's maken vanavond. Vleesch in de pan, groentes snijden en dan lekker volstouwen met pannekoekjes vol met zooi.![]()
![]()
Eetze VBL.
Both. En daarbovenop ook nog presentaties. Gaan veel herkansingen worden vrees ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, het is lastig. Ben je bezig met je scriptie of echt tentamens ?
post een klaagpost over tong80 = 50 boze FA's in een topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Post 1x éénzelfde topic als Tong80 = weekban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |