Dan zitten er veel enge mensen op FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
ik ben bang van welquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zitten er veel enge mensen op FOK!
Is 't ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik vind dat altijd heel enge mensen die via internet chickies proberen te hosselen
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
ik heb het over haar 2000 dmsquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want DM'en met 1 dame en 9 gasten is gelijk 'chickies hosselen'.
Blij dat ik alleen maar zoons hebquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Cara het volgende:
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jullie thuis is het zeker andersom: kinderen moeten jou naar buiten schoppen om nog wat zonlicht te zien en moeten zeuren of zij alsjeblieft even op de computer mogen.
tot over 5 minuten als je hier weer SOG vertoond.quote:
als ik later een dochter krijg mag ze niet achter internetquote:
Habbo man.quote:
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijnquote:
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijn
Als je toen gelukkig was, wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was op mn 16e al uitgehuwelijkt, telt ook toch?
ff gegoogled...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je trouwens wel gelukkig getrouwd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |