Je ging even youtuben? Anders wist je niet dat grunten/scream enzo. Al denk ik dat jij OM&M wel kan waarderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben meer van andere rockgenres.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Kensington.htmlquote:
Horse - The Band... Collega dacht dat ik dat leuk zou vindenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ging even youtuben? Anders wist je niet dat grunten/scream enzo. Al denk ik dat jij OM&M wel kan waarderen.
Wtf is deze muziekquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Horse - The Band... Collega dacht dat ik dat leuk zou vinden
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
De een een dolphin de ander een horsesick freaks!
Te soft? Ik vind dit lekker juistquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Kensington.html
Voor mijn persoonlijke smaak is 't nog wat te soft, maar klinkt wel ok.
Ja heb ff gejoetoept. OM&M is ook niet helemaal m'n smaak zoals ik 't nu kan beoordelen, al zitten de rustigere nummers wel wat meer in lijn met waar ik van houd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ging even youtuben? Anders wist je niet dat grunten/scream enzo. Al denk ik dat jij OM&M wel kan waarderen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Kensington.html
Voor mijn persoonlijke smaak is 't nog wat te soft, maar klinkt wel ok.
Of Mice & Men.quote:
Ja, beetje overgeproduceerd vind ik het. Ik hou echt van die randjes die je bij veel bluesrock geinspireerde muzikanten vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Te soft? Ik vind dit lekker juist
Hey een walvisquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef Saind het volgende:
Hmm ja we raken het onderwerp een beetje kwijt jongens.
[ afbeelding ]
Van mij al een stuk of 500 denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef Cara het volgende:
hee dv hoeveel dm's heb je al gehad inmiddels?
Ik weet niet man. Ik vind het allemaal zo pompeus en theatraal ofzo. Er zijn vast wel veel nummers die ik wel kan waarderen, hoor in dat genre. Ik luister het alleen nooit dus daarom hoor ik die waarschijnlijk ook niet.quote:
Wist niet dat Dolfijnen en Walrussen vrienden konden zijn, dat dat samen gingquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef Saind het volgende:
Hmm ja we raken het onderwerp een beetje kwijt jongens.
[ afbeelding ]
't klinkt wel een beetje commercieel ja, maar op z'n tijd is daar niks mis mee. Moest zelf in het begin van het eerste nummer een beetje aan Crystal Castles denken, terwijl dit een totaal ander genre is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, beetje overgeproduceerd vind ik het. Ik hou echt van die randjes die je bij veel bluesrock geinspireerde muzikanten vindt.
Van iedereen of van de mensen hier?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:44 schreef Cara het volgende:
hee dv hoeveel dm's heb je al gehad inmiddels?
zelfde heb ik met Linkin Park.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Ik vind het allemaal zo pompeus en theatraal ofzo. Er zijn vast wel veel nummers die ik wel kan waarderen, hoor in dat genre. Ik luister het alleen nooit dus daarom hoor ik die waarschijnlijk ook niet.
Een van de weinige nummers die ik vroeger wel kon waarderen in 't wat hardere genre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |