Dat is over, nu je niet meer blauw bentquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is maar een echte baas en dat blijf ik natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is maar een echte baas en dat blijf ik natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is maar een echte haas en dat blijf ik natuurlijk.
Yes me lord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik er trots op moet zijn.
Anyway...ben wel Caesar (kaaisar) van de SC totdat ik word onttroond.
Heb er nog een tijdje over nagedacht of 't miss iets voor mij was, maar bij nader inzien denk ik dat je teveel van je plezier prijsgeeft. Daarom veel respect voor de mensen die 't wel doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:34 schreef Cara het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig mod
Denk niet dat kapi houdt van OM&M, Parkway Drive of ADTR.quote:
Geef 422 nog een weekje en hij loopt ongeveer 123.492.323.423 posts op je voor...quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik er trots op moet zijn.
Anyway...ben wel Caesar (kaaisar) van de SC totdat ik word onttroond.
de playerskills komen bovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe plaat van Kensington al gehoord? Klinkt wel goed.
Er is 1 ding dat ik niet echt trek in rockmuziek en dat is grunten. Screamen kan op z'n tijd best cool zijn mits goed geplaatst binnen een nummer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat kapi houdt van OM&M, Parkway Drive of ADTR.
Maar je kent de bands?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat ik niet echt trek in rockmuziek en dat is grunten. Screamen kan op z'n tijd best cool zijn mits goed geplaatst binnen een nummer.
Ik heb een hele brede muzieksmaak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat kapi houdt van OM&M, Parkway Drive of ADTR.
Nee ook in 't algemeen. Die gasten hebben best een leuke plaat nu. De single komt ook op 3fm voorbij.quote:
Nee? Enlighten me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe plaat van Kensington al gehoord? Klinkt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |