SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Goooooeeeeedemiddag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef GSMboy het volgende:
Oh ja, minder geluk voor de TT dus...
Dat laten we dan maar even aanpassen naar jullie wensen....
quote:rachid:
22 oktober 2010 om 0:48
Waarom speelt er geen marokkaan in GTST? lijkt mij ook een goede start om mijzelf als acteur te laten spelen in gtst, misschien dat de kijkcijfers enorm stijgen?. Beste GTST regiseur, ik ben inmiddels al zon 3 jaar bezig als acteur, en heb enorm veel als figurant geacteerd, tevens voor diverse Films e.d. maar zauw nu wel een keer willen acteren in GTST. ik weet dat dit tog niet zal gebeuren maar geef de hoop niet op, wordt toch wel en keer beroemd
in de toekomst zo niet dan blijf ik gewoon werken en verder studeren.
Dat niet alleen.quote:
...Laat hem maar gewoon werken en verder studeren, dan.quote:Waarom speelt er geen marokkaan (Geen hoofdletter) in GTST? lijkt (Geen hoofdletter) mij ook een goede start om mijzelf als acteur te laten spelen in gtst, misschien dat de kijkcijfers enorm stijgen?. Beste GTST regiseur (Dubbel S), ik ben inmiddels al zon (zo'n, niet dat stralende ding) 3 jaar bezig als acteur, en heb enorm veel als figurant geacteerd (Dan acteer je niet), tevens voor diverse Films (Waarom dit met hoofdletter?) e.d. maar zauw (God.) nu wel een keer willen acteren in GTST. ik weet dat dit tog (
______!) niet zal gebeuren maar geef de hoop niet op, wordt toch wel en keer beroemd (Whahahaha
En dan zeg ik nog niks over wordt, wat eigenlijk zonder de t moet, of over "en", wat een extra E'tje nodig heeft)
in de toekomst zo niet dan blijf ik gewoon werken en verder studeren.
Eerbetoon aan Edwin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk wint Maxime de loterij.En volgende week ook, en de week daarna ook, en de week daarna weer, ....
Die lippen van Ferry Doedens zitten echt altijd vol met wondjes ...
ik ook!quote:
Ronald moet echt terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook elke keer kapot aan ja
Die kogel heeft duidelijk hersenschade aangericht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Janine de laatste tijd, bah
Vergeleken met vroeger is ze echt een wrak geworden
Mannen vaker niet!quote:
Negers en Turken moeten gewoon terug, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
bing is echt een klote neger
en turken komen achter alles![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader zeg altijd, in nederland altijd vieze turk heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
Trollen.quote:
Als een pussy willen dm'en.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en dan als een pussy dm blokeren wat ben je nou?
Ja want Turken zijn zoooooveel beterquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
is je familie er dan bij of durf je niet alleen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
kom naar zwolle dan, ik wil mn nummer wel geven, als je wilt praten maar durf je zeker niet pussy
Ja een waarom hier, wtf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
Dat doet ie in elk topic, irritant mannetje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
Het kan natuurlijk ook dat de charmante dame in kwestie geen interesse heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Inderdaad, ze geeft een grote bek, maar ze durft alleen een grote mond te geven, maar een gesprek, of iets gaat ze uit de weg.
Ik? Ik heb hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat mijn familie iets tegen surinamers heeft, ik zelf niet echt, alleen antililianen hebben schijt aan alles, ook aan eigen familie, bij ons is familie boven zaken..
En dan ga jij opeens op de man spelen, maar wel mijn DM blokeren, zodat er geen gesprek mogelijk is, als je niks met me te maken wilt hebben, moet je ook niet stoer komen doen oke, voor de rest is er niks aan de hand, en dit is het laatste wat ik over dit te zeggen heb.
Hoe weet jij nou dat Antillianen schijt hebben aan familie :S Je bent zelf toch een Turk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat mijn familie iets tegen surinamers heeft, ik zelf niet echt, alleen antililianen hebben schijt aan alles, ook aan eigen familie, bij ons is familie boven zaken..
En dan ga jij opeens op de man spelen, maar wel mijn DM blokeren, zodat er geen gesprek mogelijk is, als je niks met me te maken wilt hebben, moet je ook niet stoer komen doen oke, voor de rest is er niks aan de hand, en dit is het laatste wat ik over dit te zeggen heb.
Dat is ie zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso ze spelen wel goed erin, en ludo is ook een held
Doe dat dan ook niet, en zeker niet in dit topic!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb veel antiliaanse matties dus heb er veel mee te maken, en ik weet van sommige dat ze zelfs hun eigen familie naaien, vandaar, voor de rest kan ik natuurlijk niet over elke Antilliaan praten uiteraard.
Geweldig is ze dan ook! Super vervelend soms, maar dan weer dit: Priceless!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
Tot nu toe had ik bij Aysen altijd dit![]()
Maar zojuist had ik dit, hoe ze Bing op zijn nummer zette,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2b9e770e-2ca6-4c98-b0c8-9850601290a9quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef GSMboy het volgende:
Godverdomme, zuigende balharen... alle videos op RTL gemist () zijn weg
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft er iemand een linkje naar de aflevering van vandaag? Oude afleveringen doen het wel, maar de lijst met vieeo's is leeg...
Dus?
Stuur ik wel door naar RTL Mediaquote:
waar let jij op ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk wint Maxime de loterij.En volgende week ook, en de week daarna ook, en de week daarna weer, ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kijken zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Stuur ik wel door naar RTL Media
Een goede vraag: Wat kijken de inwoners van Meerdijk eigenlijk om 20 uur op RTL 4?
Was ook het eerste wat ik zag ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit vroeg ik mij ook laatst af, maar volgens mij zijn de draaidagen best lang.. en aangezien ze ook wel eens avond opnames maken...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Stuur ik wel door naar RTL Media
Een goede vraag: Wat kijken de inwoners van Meerdijk eigenlijk om 20 uur op RTL 4?
Je snapt: Meerdijk = Fictiequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook laatst af, maar volgens mij zijn de draaidagen best lang.. en aangezien ze ook wel eens avond opnames maken...
De hoogste tijd voor Spertie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net de shortie gekeken en het enige wat eruit sprong waren de wallen van Nina.
Retro kan best leuk zijn, maar zwart/wit tv gaat me te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
De hoogste tijd voor Spertie.
Na maandenlang zwartwit-tv gekeken te hebbenheb ik per ongeluk het juiste knopje ingedrukt op de remote. Heb weer kleur
![]()
![]()
Best genant dit
QFT.quote:
Nou wees er maar trots op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 meldt zich even, had op dezelfde school gezeten als één van de castleden (Dilan Yurdakul).
Kijken wat ze ervan maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef roos85 het volgende:
Frey, ben straks wel benieuwd naar jouw EK Ludo UI
Ben toch wel benieuwd hoe Ludo er zelf over denktquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.
Mooie muziekjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT.
Kun je nagaan; op YouTube zijn er users die betere achtergrondmuziek kunnen produceren dan Fons Merkies:
Maar beter Ronald terug ja
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.
Idd. Die tweede lijkt trouwens veel op de muziek die aan het begin van het seizoen werd gebruikt bij die slowmotion-scènes in de feesttent.quote:
Als dat nog eens zou kunnenquote:
Jouw UI.quote:
Yvon mij ook.quote:
Ik heb dat dus alleen met die Yvon. Misschien omdat we nu al weten dat ze fake is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zal Ludo leuk vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaaa Mike wil Nina!
En ik denk dat Nina ook Mike wil.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Coole UI trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat wat wat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef GSMboy het volgende:
Whahahaha, check de shortie.....Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar Lorena zei dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Duh, snap ik ook wel,quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar Lorena zei dat.
[ Bericht 9% gewijzigd door GSMboy op 10-05-2012 21:21:14 ]
En als ze dan eenzaam achter gelaten wordt in de kliniek:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooie muziekjes![]()
Deze als de stalker theme op 1 juni.
Koekoek ben je daar nu ook eindelijk achterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaaa Mike wil Nina!
En ik denk dat Nina ook Mike wil.
Het zal wel niets met Martine te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar dat vraag ik me af waarom Mike zoveel interesse in Sjors had..
Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zal wel niets met Martine te maken hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terug
De geruchten gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef GSMboy het volgende:
Komt Martine echt terug? Lijkt me toch sterk?
Ze wordt nog steeds gezocht, geloof ik. Of ze moet undercover Meerdijk in gaan...
Ze hebben martine toch gezien bij de studio's van GTST? kan ook gelul zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De geruchten gaan![]()
Zo zou Mike in dienst zijn van haar, om bij de Sanders' te infiltreren, en om op Sjors te passen
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de foto van de cliff uitlekt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef leilab het volgende:
Weet iemand nog de muziek die ze gebruikt op het vervolg van de zomercliff ? Na het schot van Wiet toen iedereen nog in de tent lag?
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer het Martine gerucht ? Ja hopelijk klopt het nu wel
Dan Karaty is veel knapper.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte
dus ditquote:
Zo te zien wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen Ludo en Janine straks de schuld?
dat zal wel bij de cliff zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:16 schreef IMShuuul het volgende:
Wanneer komen ze erachter dat Amy de stalker is?
Zeg dat wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Het acteerwerk is echt dramatisch vandaag.
Er zit nog een jubileumaflevering tussen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo te zijn, maar dat vermoed ik wel.
Dat is waar, het is dan waarschijnlijk bij de jubileumaflevering of de cliff..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zit nog een jubileumaflevering tussen.
Omdat ze voor HGT zoveel mogelijk kijkers willen trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef vincerusso het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom gtst altijd zo laat begint op Vrijdag
mensen die talentenshowtjes niet zat zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ze voor HGT zoveel mogelijk kijkers willen trekken.
Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...quote:
Noud verdient beter! Dan dat domme schaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef IMShuuul het volgende:
Neeeh! Nina en Noud moeten bij elkaar blijven!!!
Win-winquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
tuurlijk schiet ze niet .quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet hem neer ! kerel dood kut wijf de gevangenis.
Daaromquote:
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mikey, op welke "zwarte piet" zou ik volgens jou soppen? Had je het over in het VBL SC...
Tijdje terug hoor, kwam het tegen met spytool
Precies dit was mijn gedachte net ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij loopt daar wel vaker onzin uit te kramen.
De spytool is een handig dingetje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
persoonlijk aanvallen ? goh kreeg ik laatst een pm over omdat je had lopen huilen.
even kijken wat opa hier van vind.
Nog een persoonlijke aanval..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De spytool is een handig dingetje.
Je loopt te liegen dat ik jou loop te stalken, terwijl jij degene bent die geobsedeerd door mij is.
Je zegt dat ik zogenaamd dates heb gehad met Stevenen Stokstaart, wat ook complete onzin is.
En die "nare ervaringen"? Die heb je ook gewoon bedacht.
Misschien moet je een keer andere obsessie zoeken.
Wat jij dus constant doet.quote:
Hey das handy. Thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Ah ik was niet de enigequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Hoe oud is Amy ? Vond haar borsten er echt uit springen zou dit opgevuld zijn ?
Het is wel de dochter van Isabellaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Doe maar rustig, het is allemaal niet echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Aysen doet al jaren aan wurgsex, dus die is wel wat gewendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Aysen kon wel gewoon normaal 'los' zeggen... Knap hoor als je eerst 20 seconden gewurgd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Julia is geboren in 1996. Dus die wordt dit jaar 16. Kan dus wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Ik had ook al een aardig WFT momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was wel mooi om te zien inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Boys will be boys.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Ja, hij heeft er inderdaad iets van. Dan is de donkere uitvoering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 21 t/m 25 meiAls ik dat zo lees hoef ik volgende week niet te kijken, deze spoilers sluiten gewoon bijna aan op de afleveringen van afgelopen week. Of te wel: het duurt wel allemaal veel te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het echt zo opvallend dan? Heb het niet gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien inderdaadKomt ze gelijk een stuk geloofwaardiger over als de dochter van Isabella.
Dat is een tik die iedere man heeft. We zijn gewoon viezerikkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo zit iedereen tieten te kijken.
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaquote:
Dusty the Milfhunterquote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
Ja, al helemaal na die scene met die therapeut in de tuin. Die zenuwtrekken van Nina verraden altijd het halve seizoen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Het ligt er echt zooo bovenop dat Mike en Nina iets krijgen he
Dusty was er nog goed in! Maar Mike?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
idd. nina en noud zijn leukquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef Blondgirl21 het volgende:
Alsjeblieft geen Nina en Mike als stel![]()
Mega Mike moet Sjors maar gaan redden kan die Bing misschien een keer opzouten
Als stel zijn ze leuk, ja.quote:
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als stel zijn ze leuk, ja.
Nu vind ik het eigenlijk wel jammer dat Sjowwrs in Zwitserland zit waardoor Mike niet achter haar aan kan.
Gaat Sjors vreemd met Mike en Bing met Aysen zonder dat ze dat van elkaar weten
6 maarquote:
Ik snap het ook niet. 2 van die saaie burgermutsen, maar daarnaast is Bing ook nog eens een vuile egoïst. Bing en Aysen zou een interessant stel zijn, ook al vind ik ze allebei bloedirritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.![]()
Daar zei ik het ook niet om, ik ben hem gewoon beu met zijn gelieg.quote:
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dit gezeik met Bing gaat dus echt weer gerekt worden tot halverwege volgend seizoen![]()
![]()
Klopt, dan gaat iedereen heel gemaakt en ongemakkelijk doen bij Sjors in de buurt. Tot uiteindelijk Lorena met de waarheid komt.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Jack, niets tegen Sjors gezegd.![]()
En dat zal die ook wel niet doen als Sjors er dadelijk weer is.
Smeerlapquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
Misschien ging ie even de shampoo halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
broertje van Fos ? onrealistisch trouwens amy en haar vriend ze moeten 16 voorstellen toch?
waarom doen ze dan alsof ze 9 zijn ? toen ik 16 was en mijn vriendin zei tegen mij ik ga zo in bad dan ging ik echt niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |