)
)   

De hoogste tijd voor Spertie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net de shortie gekeken en het enige wat eruit sprong waren de wallen van Nina.
 heb ik per ongeluk het juiste knopje ingedrukt op de remote. Heb weer kleur
  heb ik per ongeluk het juiste knopje ingedrukt op de remote. Heb weer kleur  

Retro kan best leuk zijn, maar zwart/wit tv gaat me te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
De hoogste tijd voor Spertie.
Na maandenlang zwartwit-tv gekeken te hebbenheb ik per ongeluk het juiste knopje ingedrukt op de remote. Heb weer kleur

Best genant dit

QFT.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou wees er maar trots op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 meldt zich even, had op dezelfde school gezeten als één van de castleden (Dilan Yurdakul).

Kijken wat ze ervan maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef roos85 het volgende:
Frey, ben straks wel benieuwd naar jouw EK Ludo UI

Ben toch wel benieuwd hoe Ludo er zelf over denktquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.

Mooie muziekjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT.
Kun je nagaan; op YouTube zijn er users die betere achtergrondmuziek kunnen produceren dan Fons Merkies:
Maar beter Ronald terug ja

quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.

Idd. Die tweede lijkt trouwens veel op de muziek die aan het begin van het seizoen werd gebruikt bij die slowmotion-scènes in de feesttent.quote:
Als dat nog eens zou kunnenquote:

Jouw UI.quote:

Yvon mij ook.quote:

Ik heb dat dus alleen met die Yvon. Misschien omdat we nu al weten dat ze fake is.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Zal Ludo leuk vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaaa Mike wil Nina!
En ik denk dat Nina ook Mike wil.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Coole UI trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat wat wat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef GSMboy het volgende:
Whahahaha, check de shortie.....Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar Lorena zei dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

Duh, snap ik ook wel,quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gebruikt, maar Lorena zei dat.
[ Bericht 9% gewijzigd door GSMboy op 10-05-2012 21:21:14 ]

En als ze dan eenzaam achter gelaten wordt in de kliniek:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooie muziekjes
Deze als de stalker theme op 1 juni.

Koekoek ben je daar nu ook eindelijk achterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
ahaaaaaaa Mike wil Nina!
En ik denk dat Nina ook Mike wil.
 ?
 ?

.
.

Het zal wel niets met Martine te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar dat vraag ik me af waarom Mike zoveel interesse in Sjors had..

Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zal wel niets met Martine te maken hebben.

quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel, Sjors en Martine komen met de zomercliff terug

De geruchten gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef GSMboy het volgende:
Komt Martine echt terug? Lijkt me toch sterk?
Ze wordt nog steeds gezocht, geloof ik. Of ze moet undercover Meerdijk in gaan...

Ze hebben martine toch gezien bij de studio's van GTST? kan ook gelul zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De geruchten gaan
Zo zou Mike in dienst zijn van haar, om bij de Sanders' te infiltreren, en om op Sjors te passen

Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de foto van de cliff uitlekt

quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef leilab het volgende:
Weet iemand nog de muziek die ze gebruikt op het vervolg van de zomercliff ? Na het schot van Wiet toen iedereen nog in de tent lag?

Leuk tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer het Martine gerucht ? Ja hopelijk klopt het nu wel
 We moeten optimistisch blijven, vooral nu.
 We moeten optimistisch blijven, vooral nu.

Dan Karaty is veel knapper.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte

dus ditquote:

?
?

Zo te zien wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen Ludo en Janine straks de schuld?

dat zal wel bij de cliff zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:16 schreef IMShuuul het volgende:
Wanneer komen ze erachter dat Amy de stalker is?

was gtst soms maar wat meer realistisch vlogen beide de bak in.
 was gtst soms maar wat meer realistisch vlogen beide de bak in.

Zeg dat wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Het acteerwerk is echt dramatisch vandaag.

Er zit nog een jubileumaflevering tussen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo te zijn, maar dat vermoed ik wel.

Dat is waar, het is dan waarschijnlijk bij de jubileumaflevering of de cliff..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zit nog een jubileumaflevering tussen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |