SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Goooooeeeeedemiddag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef GSMboy het volgende:
Oh ja, minder geluk voor de TT dus...
Dat laten we dan maar even aanpassen naar jullie wensen....
quote:rachid:
22 oktober 2010 om 0:48
Waarom speelt er geen marokkaan in GTST? lijkt mij ook een goede start om mijzelf als acteur te laten spelen in gtst, misschien dat de kijkcijfers enorm stijgen?. Beste GTST regiseur, ik ben inmiddels al zon 3 jaar bezig als acteur, en heb enorm veel als figurant geacteerd, tevens voor diverse Films e.d. maar zauw nu wel een keer willen acteren in GTST. ik weet dat dit tog niet zal gebeuren maar geef de hoop niet op, wordt toch wel en keer beroemd
in de toekomst zo niet dan blijf ik gewoon werken en verder studeren.
Dat niet alleen.quote:
...Laat hem maar gewoon werken en verder studeren, dan.quote:Waarom speelt er geen marokkaan (Geen hoofdletter) in GTST? lijkt (Geen hoofdletter) mij ook een goede start om mijzelf als acteur te laten spelen in gtst, misschien dat de kijkcijfers enorm stijgen?. Beste GTST regiseur (Dubbel S), ik ben inmiddels al zon (zo'n, niet dat stralende ding) 3 jaar bezig als acteur, en heb enorm veel als figurant geacteerd (Dan acteer je niet), tevens voor diverse Films (Waarom dit met hoofdletter?) e.d. maar zauw (God.) nu wel een keer willen acteren in GTST. ik weet dat dit tog (
______!) niet zal gebeuren maar geef de hoop niet op, wordt toch wel en keer beroemd (Whahahaha
En dan zeg ik nog niks over wordt, wat eigenlijk zonder de t moet, of over "en", wat een extra E'tje nodig heeft)
in de toekomst zo niet dan blijf ik gewoon werken en verder studeren.
Eerbetoon aan Edwin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk wint Maxime de loterij.En volgende week ook, en de week daarna ook, en de week daarna weer, ....
Die lippen van Ferry Doedens zitten echt altijd vol met wondjes ...
ik ook!quote:
Ronald moet echt terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook elke keer kapot aan ja
Die kogel heeft duidelijk hersenschade aangericht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Janine de laatste tijd, bah
Vergeleken met vroeger is ze echt een wrak geworden
Mannen vaker niet!quote:
Negers en Turken moeten gewoon terug, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
bing is echt een klote neger
en turken komen achter alles![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader zeg altijd, in nederland altijd vieze turk heb.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
Trollen.quote:
Als een pussy willen dm'en.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en dan als een pussy dm blokeren wat ben je nou?
Ja want Turken zijn zoooooveel beterquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Gulmez het volgende:
mijn vader zeg altijd, in nederland kan iedereen wat van hun leven maken, zelfs negers, die worden bv voetballers![]()
vaak zyn ze dom doen alleen skir op straat maar zijn niks man belazeren zelfs eige familie
is je familie er dan bij of durf je niet alleen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
kom naar zwolle dan, ik wil mn nummer wel geven, als je wilt praten maar durf je zeker niet pussy
Ja een waarom hier, wtf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
Dat doet ie in elk topic, irritant mannetje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Anders houden we het even gezellig hier.![]()
Deze discussie gaat toch eigenlijk nergens over
Het kan natuurlijk ook dat de charmante dame in kwestie geen interesse heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Inderdaad, ze geeft een grote bek, maar ze durft alleen een grote mond te geven, maar een gesprek, of iets gaat ze uit de weg.
Ik? Ik heb hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat mijn familie iets tegen surinamers heeft, ik zelf niet echt, alleen antililianen hebben schijt aan alles, ook aan eigen familie, bij ons is familie boven zaken..
En dan ga jij opeens op de man spelen, maar wel mijn DM blokeren, zodat er geen gesprek mogelijk is, als je niks met me te maken wilt hebben, moet je ook niet stoer komen doen oke, voor de rest is er niks aan de hand, en dit is het laatste wat ik over dit te zeggen heb.
Hoe weet jij nou dat Antillianen schijt hebben aan familie :S Je bent zelf toch een Turk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat mijn familie iets tegen surinamers heeft, ik zelf niet echt, alleen antililianen hebben schijt aan alles, ook aan eigen familie, bij ons is familie boven zaken..
En dan ga jij opeens op de man spelen, maar wel mijn DM blokeren, zodat er geen gesprek mogelijk is, als je niks met me te maken wilt hebben, moet je ook niet stoer komen doen oke, voor de rest is er niks aan de hand, en dit is het laatste wat ik over dit te zeggen heb.
Dat is ie zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso ze spelen wel goed erin, en ludo is ook een held
Doe dat dan ook niet, en zeker niet in dit topic!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb veel antiliaanse matties dus heb er veel mee te maken, en ik weet van sommige dat ze zelfs hun eigen familie naaien, vandaar, voor de rest kan ik natuurlijk niet over elke Antilliaan praten uiteraard.
Geweldig is ze dan ook! Super vervelend soms, maar dan weer dit: Priceless!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
Tot nu toe had ik bij Aysen altijd dit![]()
Maar zojuist had ik dit, hoe ze Bing op zijn nummer zette,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2b9e770e-2ca6-4c98-b0c8-9850601290a9quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef GSMboy het volgende:
Godverdomme, zuigende balharen... alle videos op RTL gemist () zijn weg
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft er iemand een linkje naar de aflevering van vandaag? Oude afleveringen doen het wel, maar de lijst met vieeo's is leeg...
Dus?
Stuur ik wel door naar RTL Mediaquote:
waar let jij op ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk wint Maxime de loterij.En volgende week ook, en de week daarna ook, en de week daarna weer, ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kijken zichzelf denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Stuur ik wel door naar RTL Media
Een goede vraag: Wat kijken de inwoners van Meerdijk eigenlijk om 20 uur op RTL 4?
Was ook het eerste wat ik zag ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit vroeg ik mij ook laatst af, maar volgens mij zijn de draaidagen best lang.. en aangezien ze ook wel eens avond opnames maken...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Stuur ik wel door naar RTL Media
Een goede vraag: Wat kijken de inwoners van Meerdijk eigenlijk om 20 uur op RTL 4?
Je snapt: Meerdijk = Fictiequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook laatst af, maar volgens mij zijn de draaidagen best lang.. en aangezien ze ook wel eens avond opnames maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |