Nounou, is het zo ergquote:
Nee hoor, grapje Patquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ik nu de reeks verneukt door # er uit te halen, nee toch?
Neuh, Topicreeks: TAL SC / RED ROOMquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ik nu de reeks verneukt door # er uit te halen, nee toch?
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik post van iPad en we zijn nog niet echt vrienden
Slaap lekker Zeroquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om m'n bedje op te zoeken met Game of Thrones-boekje.
Kuskus,
Awquote:
Gewoon af en toe je strippenkaart even afstempelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:11 schreef Laysa het volgende:
Nou dat wist ik dus niet zeker, omdat ik hier nooit meer kom
Tjuuusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Laysa het volgende:
Maar ik volg jullie wel![]()
Ik ga tv kijken...doei
Jawel.. zij heeft alles gehaald.. moeiteloos... zonder vakken te volgen enzoquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zegt: maar we gaan nog wel af en toe samen sporten toch? en wijn drinken? en dat dan meer dan sporten..
De heerlijkheid
Das wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel.. zij heeft alles gehaald.. moeiteloos... zonder vakken te volgen enzoMaar ze vind het jammer voor mij enzo
Trustenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook het mandje in, trusten voor straks y'all.
Trusten kuikentjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook het mandje in, trusten voor straks y'all.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Pat je hebt het ten minste geprobeerdEn je kunt jezelf later als je vijftig bent niet verwijten 'Och wat als ik toch die studie was gaan doen..' en je hebt ook een nieuw interessegebied ontdekt en zo. Zul je met de studie die je nu gaat doen zeker profijt van hebben, die extra kennis heb je al en de ervaring natuurlijk. Ik weet zeker dat die cijfers niet representatief zijn voor je inzet, je hebt het gewoon super gedaan
*ka-ching*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, kan nu mijn boeken ook verkopen... toch best wel weer een groot bedrag
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenquote:
Ohw, omdat je dat al eerder hebt gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenKrijg nog maar 2 jaar stufi op MBO... dus ja
yesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, omdat je dat al eerder hebt gedaan?
Is BBL een optie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenKrijg nog maar 2 jaar stufi op MBO... dus ja
Jaa...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, een jaartje extra zou wel te doen moeten zijn(mochten er geen gekke dingen gebeuren)
Eventueel. Niet zo'n goede ervaring mee.. Maar ik kan eventueel altijd na het eerst jaar nog bepalen om alsnog naar BBL te gaanquote:
Denk dat dat nog wel overkomelijk is - bezienbaar is. Koffiedikkijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa...Eventueel lenen bij het duo tot ik schoolgeld bij elkaar heb voor komende 3 jaren
BBL SJM bestaat niet afaik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eventueel. Niet zo'n goede ervaring mee.. Maar ik kan eventueel altijd na het eerst jaar nog bepalen om alsnog naar BBL te gaan
Is het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel overkomelijk is - bezienbaar is. Koffiedikkijken
24, holy crappersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
Vanaf juli is hier een bowlingcentrum met 24 banen. Er zat er al eerder eentje in de stad met 8, maar die was binnen de kortste keren failliet omdat er nauwelijks bezoekers waren.
Ben benieuwd hoe lang deze het vol zal houden
Ah, dus als ik gooi op baan 1 dan raak ik eindelijk wel eens wat op baan 24.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
Vanaf juli is hier een bowlingcentrum met 24 banen. Er zat er al eerder eentje in de stad met 8, maar die was binnen de kortste keren failliet omdat er nauwelijks bezoekers waren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
Van 9.50-12.00 biologie en van 12.00-16.00 Latijn.
Zij die gaan sterven groeten U.
Succesquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
veni, vidi, viciquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
quote:
Ik denk een boom met een neusverkoudheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heb je een hintje? Tekening 'vier'
En voor jou een leesbrilquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk een boom met een neusverkoudheid.
Dank!quote:
Numberquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heb je een hintje? Tekening 'vier'
Over wie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
GRRRRRR
Wie heeft een hele leuke PM dan wel DM box waar ik ff mag klagen?
Voor mijn doen heb ik ff veel soresjes voor mijzelf. Scuuziequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
GRRRRRR
Kom maar opquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
GRRRRRR
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
"Ik kan niet schrijven"
"Dat is vervelend, dan moet een ander het voor u schrijven"
"Dat is lastig, wil geen andere mensen ermee belasten"
"Waarom vroeg u in eerste instantie mijn naam, als u niet kunt schrijven?"
"Euh..... ik weet graag met wie ik bel, dat onthoud ik wel"
"Ik blijf bij mijn punt dat u dan maar iemand moet zoeken die wel kan schrijven, voor u"
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
"Waarom vroeg u in eerste instantie mijn naam, als u niet kunt schrijven?"
Oeh! Leuk!quote:
Ja... ik dacht de hele tijd... hmmm niks voor mij die musical.. niet mijn smaak..quote:
quote:Beste Patrick,
Ik zie dat jij tot nu toe 12 maanden prestatiebeurs voor een mbo-studie hebt
gehad en vanaf september 2011 een hbo-beurs. Zolang je nog geen 4 jaar
hbo-beurs hebt gehad, kun je wel weer studiefinanciering voor een mbo-studie
krijgen. Dit moet dan uiteraard wel om een voltijds bol-opleiding gaan (geen
bbl-opleiding).
Goed nieuwsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef PatriQue89 het volgende:
ah.. fijn
Ik had voor de zekerheid DUO even gemailt over stufi als ik van hbo naar mbo ga.. ik dacht dat ik 2 jaar stufi heb gehad op MBO... weet ik heus wel zeker... krijg ik dit terug:
[..]
Bwhehequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht dat liefje mij belde:
Ik: Hallo popje
was het mijn schoonmoeder
Ik zit hier nog met een kletsnatte spijkerbroek aan, ik voel je Lutquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef Lutte het volgende:
*kijkt naar buiten
Vandaag twee uur op de fiets85% kans op regen, windkracht vijf, stikbenauwd, kans op onweer. We hebben er zin in!
Oehhhhh, fijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:21 schreef PatriQue89 het volgende:
ah.. fijn
Ik had voor de zekerheid DUO even gemailt over stufi als ik van hbo naar mbo ga.. ik dacht dat ik 2 jaar stufi heb gehad op MBO... weet ik heus wel zeker... krijg ik dit terug:
[..]
Welke kleur? Zwart/bruin/rood?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... ben mn haar aan het verven... zit er net 15 minuten in ofzo.. maar vind t behoorlijk donker worden..
twijfeeelll
Het kan met verf erin er donkerder uitzien dan dat het werkelijk wordt..quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... ben mn haar aan het verven... zit er net 15 minuten in ofzo.. maar vind t behoorlijk donker worden..
twijfeeelll
Ja dank jequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog met een kletsnatte spijkerbroek aan, ik voel je Lut
Dit klinkt wel heel snoezigquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
de allerlichtste die ik kon vinden..
Heb je al iets op het oog of algehele zoektocht?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:04 schreef Lutte het volgende:
Nou ff wat bellen, mailen en informeren voor een vakantiebaantje
Balansmedewerker; werktijden, vervoer, alles is ideaal voor mij. En daarnaast even aanmelden bij alle folderdingetjes, wie weet wat daar nog uitkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al iets op het oog of algehele zoektocht?
Is dat spullen in de winkel tellen? Wat leuk dat je iets hebt kunnen regelen enzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Balansmedewerker; werktijden, vervoer, alles is ideaal voor mij. En daarnaast even aanmelden bij alle folderdingetjes, wie weet wat daar nog uitkomt.
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat spullen in de winkel tellen? Wat leuk dat je iets hebt kunnen regelen enzo!!
Misschien kun je ze tippen als je er eenmaal werkt, voor toekomstige vacaturesquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef Lutte het volgende:
Wel gênant, op allebei de sites staat al gelijk een dikke dt fout. Afknappertje
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:40 schreef Renesite het volgende:
Zooo, bie de toko weeest, centrum ff ingeweest, supermarktje. En nog maar 20 voor 1
Got milk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique tekent borsten en een meisje, ik denk meteen 'milk'. Is het gewoon 'girl'
Tietenmelk!quote:
Ja?quote:
Mooie slotsomquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Persoon qaarmee ik naar miss saigon ga slaapt
Huh?quote:
Maak het onrustigquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, rustig. Dus eem nie zo gezellig joa
Ik zapte er even langs tijdens de catwalk. Tenenkromend, die dochter wat een camerageil ding..quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hottur den mai dotturZoals elke week een pareltje uit het Zuiden
De eerste of nummer 2?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zapte er even langs tijdens de catwalk. Tenenkromend, die dochter wat een camerageil ding..
quote:
vooral die tweede. Dat is voor mij een enorme afknapper, zo sexy lopen, van kijk mij eens lekker zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste of nummer 2?, allebei uit het zuiden.
Ik ook niet, maar Brabants is er met de paplippul ingegottequote:
Succes Renequote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:14 schreef Renesite het volgende:
Meeeh...
Zo ff een sollicitatiegesprekje weer, daarna werken tot 17:00![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:14 schreef Renesite het volgende:
Meeeh...
Zo ff een sollicitatiegesprekje weer, daarna werken tot 17:00![]()
Je voelt er niks van hoor, 17 wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:37 schreef Lutte het volgende:
Pff helemaal kapot en de zenuwen beginnen te komen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Renesite het volgende:
Ach, doet even pijn, daarna is het prima.
Ik kan het me niet meer herinneren, het lijkt wel een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Renesite het volgende:
Ach, doet even pijn, daarna is het prima.
toen je 17 werd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren, het lijkt wel een eeuwigheid geleden.
sterker nog, het was in de vorige eeuw![]()
Ja. ik ben van 1981,. dus werd ik 17 in 1998quote:
Ahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik ben van 1981,. dus werd ik 17 in 1998
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Benny op 11-05-2012 20:26:01 ]
Leukerd Bennyquote:
Nice.quote:
Dus?quote:
Hoe oud is ze? Ik vind ze op die foto er nog vrij jong uitzien. Toegegeven ik ben slecht in leeftijdschatten als ze er zo bijliggen..quote:
Hij wordt ineens hebberig als iedereen gaat soppenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Toegegeven ik ben slecht in leeftijdschatten als ze er zo bijliggen..
Good grades, good chick, good doggy, die Benny is wel op dreef hè?quote:
Dat is haar eigen hondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Good grades, good chick, good doggy, die Benny is wel op dreef hè?
Over een paar jaar misschien.quote:
Ja maar zij is toch ook van zichzelf, dus als zij van jou is, is het hondje ook van jou, en is de cirkel weer rondquote:
quote:
Maar, 23 fo real? Dat zou ik ook niet zeggen. Jaar of 20 had ik d'r wel gegeven tho.quote:
Ik ben serieus jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar, 23 fo real? Dat zou ik ook niet zeggen. Jaar of 20 had ik d'r wel gegeven tho.
Kan goed hoor, Je ziet haar gezicht niet heel erg goed. Maar zo op de foto te zien heeft Benny prima gevistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar, 23 fo real? Dat zou ik ook niet zeggen. Jaar of 20 had ik d'r wel gegeven tho.
Daar heb je ook vast pics van waar ze haar ogen dicht heeft?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee Benners schoon medje wel, ik ga zo de mijne maar eens ophalen van het station.
Ja maar die mogen niet op FOK!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb je ook vast pics van waar ze haar ogen dicht heeft?
Over haar ogen heeft meer nut denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je geen wakkere foto doen Benster, met een balkje rondom de ogen ofzo?
ehm... facebook?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb je ook vast pics van waar ze haar ogen dicht heeft?
Wakkere harry meldtquote:
Daar heeft ze d'r ogen alleen maar open.quote:
En nuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heeft ze d'r ogen alleen maar open.
Wil ik pics met d'r ogen dicht.quote:
hahaha jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben op ern verjaardag... Is n oma en die heeft nog 1 krulsprld in... Zal k wat zeggen of niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben op ern verjaardag... Is n oma en die heeft nog 1 krulsprld in... Zal k wat zeggen of niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst een foto maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Awwwwquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Men will be menquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Mijn wederhelft ligt hier de helft van de avond te ronken op de bank, wordt wakker, is chagrijnig en is naar bed gegaan
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
[BOYSBOYS] De Fancy voor echte JONGENS
Geniaal
Hahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik lig eindelijk in bed..
Mijn eigen bedje
Gister op een matras geslapen ... nou... kon beter gewoon op de vloer gaan liggen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
[BOYSBOYS] De Fancy voor echte JONGENS
Geniaal
Nou ik raakte net 4 minuten m'n kussen, je wilt het niet wetenquote:
De hele dag gewerkt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit... Ongeveer voor het eerst vandaag0
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jep... 07.00-16.30
Volgende week 27 uur.. Lkkkkrrrrr0
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik weet hoe Belgen Belgen worden.
We hebben een pakje chocolade noodles gekregen, Belgisch productding. Nergens geen gebruiksaanwijzing enzo. Die dingen zijn dus gemaakt van chocola, maar normaal gesproken doe je noodles in kokend water enzo. Maar ik denk dat dat dus niet werkt met chocola, want dat smelt...
Het domino- / driehoekeffect... Je kan er dus niks mee, want het lost zichzelf niet op(of juist wel). Dusss... hoe moet je het bereiden?
Dat kan natuurlijk ook de bedoeling zijnquote:
...Kan ook. Het eerste resultaat op google is imiddels al dit topicquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:58 schreef Bos81 het volgende:
En Benny, misschien even snel een topic openen in CULinese a GoGo, wellicht dat daar iemand zit die het weet
1,80 bij 2 meter boxspringquote:
Die van mij heeft een matras. En dan ook een écht matras!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
1,80 bij 2 meter boxspring. En dan ook échte boxspring!
ja kreeg ook zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom doet Draw Something reclame pushnotifications sturen met moederdagmeldingen als ik heb betaald?
Ja weet ik veel, die Belgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat het gewoon voor niks de vorm van noodles heeft? Uhmmm... dat zou ook kunnen.
Nog steedsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt pakken op een dag gaan er doorheen![]()
Nog voor jou geboorte waren er reclames van die immens populair waren. Kwam zelfs op single uit meen ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt pakken op een dag gaan er doorheen![]()
wat dacht je van het Yogo Yogo spelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog voor jou geboorte waren er reclames van die immens populair waren. Kwam zelfs op single uit meen ik![]()
die spreuken uit die reclames verschenen ook op de stokjes van het enige echte Yogo Yogo ijs..
![]()
![]()
Mooi was die tijd, toen wij nog kinderen warenquote:
Niet? dat was echt epischquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi was die tijd, toen wij nog kinderen waren
Spel ken ik niet Roos
quote:
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen .quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |