Nounou, is het zo ergquote:
Nee hoor, grapje Patquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ik nu de reeks verneukt door # er uit te halen, nee toch?
Neuh, Topicreeks: TAL SC / RED ROOMquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ik nu de reeks verneukt door # er uit te halen, nee toch?
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik post van iPad en we zijn nog niet echt vrienden
Slaap lekker Zeroquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om m'n bedje op te zoeken met Game of Thrones-boekje.
Kuskus,
Awquote:
Gewoon af en toe je strippenkaart even afstempelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:11 schreef Laysa het volgende:
Nou dat wist ik dus niet zeker, omdat ik hier nooit meer kom
Tjuuusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Laysa het volgende:
Maar ik volg jullie wel![]()
Ik ga tv kijken...doei
Jawel.. zij heeft alles gehaald.. moeiteloos... zonder vakken te volgen enzoquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zegt: maar we gaan nog wel af en toe samen sporten toch? en wijn drinken? en dat dan meer dan sporten..
De heerlijkheid
Das wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel.. zij heeft alles gehaald.. moeiteloos... zonder vakken te volgen enzoMaar ze vind het jammer voor mij enzo
Trustenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook het mandje in, trusten voor straks y'all.
Trusten kuikentjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook het mandje in, trusten voor straks y'all.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Pat je hebt het ten minste geprobeerdEn je kunt jezelf later als je vijftig bent niet verwijten 'Och wat als ik toch die studie was gaan doen..' en je hebt ook een nieuw interessegebied ontdekt en zo. Zul je met de studie die je nu gaat doen zeker profijt van hebben, die extra kennis heb je al en de ervaring natuurlijk. Ik weet zeker dat die cijfers niet representatief zijn voor je inzet, je hebt het gewoon super gedaan
*ka-ching*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, kan nu mijn boeken ook verkopen... toch best wel weer een groot bedrag
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenquote:
Ohw, omdat je dat al eerder hebt gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenKrijg nog maar 2 jaar stufi op MBO... dus ja
yesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, omdat je dat al eerder hebt gedaan?
Is BBL een optie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar dat moet gewoon weer geïnvesteerd wordenKrijg nog maar 2 jaar stufi op MBO... dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |