Kan je me deze grap uitleggen?quote:
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je me deze grap uitleggen?
Ik snap hem niet.
Thnx Timmers!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.
Dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Dat zegt meer over jou, dan over die site.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Wat een nutteloze reactie.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over die site.
Don't carequote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nu zit er een vlek op je beeldscherm...
hij blijft terugkomen. Ik ben een beetje beroemd nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Wellicht is het concept dat er op een gegeven moment een derde variant ontstaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
-reacties.quote:Dimens
Elke keer als mensen gaan zeiken over 9GAG.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
omg omg wat ben jij grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef einschtein het volgende:
omg omg omg 9gag so awesome 9gag iluv u
dit dus. Gaan we nog doen waar het topic voor bedoeld is of gaan we alleen maar praten over hoe kut 9gag is?quote:
Dat komt omdat 'ie in jouw cache staat. Doe even CTRL+F5 om de cache te legen en zie het zelf.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klik er dan op want bij mij werkt ie wel.
Dit slaat echt weer helemaal nergens op.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/aziz-bezemhoofd-waz-met-jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:31 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Heeft iemand die comic met dat petje met 'waz met jou' en zo'n retard face nog? Hij praat dan over zijn zusje met rijm, anaal katostrofaal ofzo
Kwam ik een tijdje geleden tegen op fok
Staat er niet bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/aziz-bezemhoofd-waz-met-jou
IK SNAP EM NIET!quote:
God bedoelde een ark en geen hark.quote:
Aaah!quote:
UWV? Denk je dat dit volkje ooit zal werken?quote:
Een beetjequote:
feitquote:
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.quote:
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.
Is totaal niet relevant of in vergelijking met deze grap die ik persoonlijk respectloos vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Grove grappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Noem het dan niet.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Als dit op mij gericht was: Heb je gelijk in. Daarom zeg ik ook niet dat ik vind dat het hier niet hoort. Ik geef alleen aan dat ik zo'n grap respectloos vind en volgens mij mag dat ook best gezegd worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
Of je probeert even zelf te redeneren met je botte harsens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
Ik wilde eigenlijk antwoorden met dat "Hahaha kankergrappig" plaatje maar dan heb ik zeker weer een banquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is totaal niet relevant of in vergelijking met deze grap die ik persoonlijk respectloos vind.
Vervelend voor je...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk antwoorden met dat "Hahaha kankergrappig" plaatje maar dan heb ik zeker weer een ban.
Wat valt er te redeneren dan? Iedereen heeft toch zijn eigen gedachtes of iets grappig of niet? 'grappig' is een heel breed begrip, dat is het enige wat erover valt te zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Of je probeert even zelf te redeneren met je botte harsens.
Tuurlijk is 'grappig' een breed begrip.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat valt er te redeneren dan? Iedereen heeft toch zijn eigen gedachtes of iets grappig of niet? 'grappig' is een heel breed begrip, dat is het enige wat erover valt te zeggen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee, misschien wel, laat eens zien.
[ afbeelding ]
wat een fucking onzinnig lang filmpje, voor 2 tellen lolquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
scooter-freaks says no.quote:
wat een figuur zeg...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Hey, trek jij lekker je conclusies, dan ga ik verder met grappen hier die ik wel leuk vind ok?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want grappen over 9/11 zijn sowieso niet grappig hé?
Wat een idiootquote:
Wat een troniequote:
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want grappen over 9/11 zijn sowieso niet grappig hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |