"WHERE IS EVERYONE. I JUST CAME BACK FOR ALL OF YOU"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Mirel het volgende:
Tranen van het lachen. Als ze de vlag pakken in het 1e level, en 10 sec later in het 2e level![]()
![]()
![]()
![]()
ja die kijkt geen hond en zo denkt men dat het wel leuk is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom er de laatste tijd steeds meer filmpjes worden omgezet in een veel minder grappig plaatje. Post dan een youtubelinkje ofzo
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom er de laatste tijd steeds meer filmpjes worden omgezet in een veel minder grappig plaatje. Post dan een youtubelinkje ofzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef Mirel het volgende:
Dan moet je vooral ook deze kijken waarbij iemand top 10 filmpjes maakt van Geoff's lach. Je weet nu vast wel welke lach ik bedoel
http://www.youtube.com/us(...)r/videos?query=geoff
3:50 zit een leuke
Is hier wel een youtube van??quote:
Tja, je zal de episode zoeken, de show heet 8 out of 10 cats.quote:
Ja de show ken ik, maar ik zocht idd de afleveringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Tja, je zal de episode zoeken, de show heet 8 out of 10 cats.
Yoo thanksquote:
filmpjes kosten meer tijd, ik kijk ook geen filmpjes meer, alleen plaatjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik ging echt stuk bij 13:40quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Mirel het volgende:
Tranen van het lachen. Als ze de vlag pakken in het 1e level, en 10 sec later in het 2e level![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Typische dag van elke FOK!er natuurlijk.
Kan je me deze grap uitleggen?quote:
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je me deze grap uitleggen?
Ik snap hem niet.
Thnx Timmers!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.
Dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Dat zegt meer over jou, dan over die site.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Wat een nutteloze reactie.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over die site.
Don't carequote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nu zit er een vlek op je beeldscherm...
hij blijft terugkomen. Ik ben een beetje beroemd nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Wellicht is het concept dat er op een gegeven moment een derde variant ontstaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
-reacties.quote:Dimens
Elke keer als mensen gaan zeiken over 9GAG.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |