Niet hipster genoeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef bjanaan het volgende:
* 100 *
![]()
Doen ze vaak als ze een prooi zien waar ze niet bij kunnen (vogeltje in de tuin terwijl ze zelf binnen zitten bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De katjes van een vriendin van mij doen dit ook
Iedere kat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De katjes van een vriendin van mij doen dit ook
Ja, ik snapte t plaatje ook niet echt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef Mirel het volgende:
PF? R+R? Back?
Wel dezelfde gast denk ik
[ afbeelding ]
wat zou het anders moeten zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:03 schreef GimmeGore het volgende:
ik dacht eerst heel even PF, profielfoto
'The only letters I need to know are U, S and A'quote:
quote:Dear Dr. Laura,
Thank you for doing so much to educate people regarding God's Law. I have learned a great deal from your show, and I try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind him that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate.
I do need some advice from you, however, regarding some of the specific laws and how to best follow them.
a) When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord (Lev 1:9). The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. Should I smite them?
b) I would like to sell my daughter into slavery, as sanctioned in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?
c) I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness (Lev 15:19-24). The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.
d) Lev. 25:44 states that I may indeed possess slaves, both male and female, provided they are purchased from neighboring nations. A friend of mine claims that this applies to Mexicans, but not Canadians. Can you clarify? Why can't I own Canadians?
e) I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself?
f) A friend of mine feels that even though eating shellfish is an Abomination (Lev 11:10), it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this?
g) Lev 21:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle room here?
h) Most of my male friends get their hair trimmed, including the hair around their temples, even though this is expressly forbidden by Lev 19:27. How should they die?
i) I know from Lev 11:6-8 that touching the skin of a dead pig makes me unclean, but may I still play football if I wear gloves?
j) My uncle has a farm. He violates Lev 19:19 by planting two different crops in the same field, as does his wife by wearing garments made of two different kinds of thread (cotton/polyester blend). He also tends to curse and blaspheme a lot. Is it really necessary that we go to all the trouble of getting the whole town together to stone them? (Lev 24:10-16) Couldn't we just burn them to death at a private family affair like we do with people who sleep with their in-laws? (Lev. 20:14)
I know you have studied these things extensively, so I am confident you can help.
Thank you again for reminding us that God's word is eternal and unchanging.
Your devoted disciple and adoring fan.
Wut.quote:
mlpquote:
Hoe vet. Dat zal ook reuze lekker warm zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Geef toe, je wilt er een.
ik wil er 1!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:
Vind k deze leuker..quote:
Ik versta ze niet en vanaf 06:15 begint die ene die andere zijn piemel de masserenquote:
Do want!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En compleet ongeschikt voor iemand die dat programma nog nooit gezien heeft.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Mirel het volgende:
http://www.independencehallteapartypac.com/admin/ bgreen p9ssw0rd
Het is gehackt. Kijk maar voor de schermen:
http://www.independencehallteapartypac.com
4chan is de boosdoener, en ze zetten overal 9gag neerEn hier en daar ook reddit. Van mij mag reddit wel weg en 9gag blijvens staan
[ afbeelding ]
waarom zou 4chan andere namen neerzetten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Mirel het volgende:
http://www.independencehallteapartypac.com/admin/ bgreen p9ssw0rd
Het is gehackt. Kijk maar voor de schermen:
http://www.independencehallteapartypac.com
4chan is de boosdoener, en ze zetten overal 9gag neerEn hier en daar ook reddit. Van mij mag reddit wel weg en 9gag blijvens staan
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Ze willen van 9Gag af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom zou 4chan andere namen neerzetten?
"WHERE IS EVERYONE. I JUST CAME BACK FOR ALL OF YOU"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Mirel het volgende:
Tranen van het lachen. Als ze de vlag pakken in het 1e level, en 10 sec later in het 2e level![]()
![]()
![]()
![]()
ja die kijkt geen hond en zo denkt men dat het wel leuk is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom er de laatste tijd steeds meer filmpjes worden omgezet in een veel minder grappig plaatje. Post dan een youtubelinkje ofzo
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom er de laatste tijd steeds meer filmpjes worden omgezet in een veel minder grappig plaatje. Post dan een youtubelinkje ofzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef Mirel het volgende:
Dan moet je vooral ook deze kijken waarbij iemand top 10 filmpjes maakt van Geoff's lach. Je weet nu vast wel welke lach ik bedoel
http://www.youtube.com/us(...)r/videos?query=geoff
3:50 zit een leuke
Is hier wel een youtube van??quote:
Tja, je zal de episode zoeken, de show heet 8 out of 10 cats.quote:
Ja de show ken ik, maar ik zocht idd de afleveringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Tja, je zal de episode zoeken, de show heet 8 out of 10 cats.
Yoo thanksquote:
filmpjes kosten meer tijd, ik kijk ook geen filmpjes meer, alleen plaatjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef P8 het volgende:
Ik ging echt stuk bij 13:40quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Mirel het volgende:
Tranen van het lachen. Als ze de vlag pakken in het 1e level, en 10 sec later in het 2e level![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Typische dag van elke FOK!er natuurlijk.
Kan je me deze grap uitleggen?quote:
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan je me deze grap uitleggen?
Ik snap hem niet.
Thnx Timmers!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Parodie op de Kool Aid reclames. Die zijn alleen in de States bekend though. Komt wel vaak terug in Family Guy.
Dit dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Dat zegt meer over jou, dan over die site.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Wootism het volgende:
Grappig dat iedereen zo loopt te haten op 9Gag....
Vermaak me prima op die site
Wat een nutteloze reactie.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over die site.
Don't carequote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nu zit er een vlek op je beeldscherm...
hij blijft terugkomen. Ik ben een beetje beroemd nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Wellicht is het concept dat er op een gegeven moment een derde variant ontstaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
-reacties.quote:Dimens
Elke keer als mensen gaan zeiken over 9GAG.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ga je deze nog vaak posten?
of is dat onderdeel van het concept.
omg omg wat ben jij grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef einschtein het volgende:
omg omg omg 9gag so awesome 9gag iluv u
dit dus. Gaan we nog doen waar het topic voor bedoeld is of gaan we alleen maar praten over hoe kut 9gag is?quote:
Dat komt omdat 'ie in jouw cache staat. Doe even CTRL+F5 om de cache te legen en zie het zelf.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klik er dan op want bij mij werkt ie wel.
Dit slaat echt weer helemaal nergens op.quote:
http://knowyourmeme.com/memes/aziz-bezemhoofd-waz-met-jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:31 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Heeft iemand die comic met dat petje met 'waz met jou' en zo'n retard face nog? Hij praat dan over zijn zusje met rijm, anaal katostrofaal ofzo
Kwam ik een tijdje geleden tegen op fok
Staat er niet bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/aziz-bezemhoofd-waz-met-jou
IK SNAP EM NIET!quote:
God bedoelde een ark en geen hark.quote:
Aaah!quote:
UWV? Denk je dat dit volkje ooit zal werken?quote:
Een beetjequote:
feitquote:
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.quote:
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.
Is totaal niet relevant of in vergelijking met deze grap die ik persoonlijk respectloos vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Grove grappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Noem het dan niet.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Als dit op mij gericht was: Heb je gelijk in. Daarom zeg ik ook niet dat ik vind dat het hier niet hoort. Ik geef alleen aan dat ik zo'n grap respectloos vind en volgens mij mag dat ook best gezegd worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
Of je probeert even zelf te redeneren met je botte harsens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
Ik wilde eigenlijk antwoorden met dat "Hahaha kankergrappig" plaatje maar dan heb ik zeker weer een banquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is totaal niet relevant of in vergelijking met deze grap die ik persoonlijk respectloos vind.
Vervelend voor je...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk antwoorden met dat "Hahaha kankergrappig" plaatje maar dan heb ik zeker weer een ban.
Wat valt er te redeneren dan? Iedereen heeft toch zijn eigen gedachtes of iets grappig of niet? 'grappig' is een heel breed begrip, dat is het enige wat erover valt te zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Of je probeert even zelf te redeneren met je botte harsens.
Tuurlijk is 'grappig' een breed begrip.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat valt er te redeneren dan? Iedereen heeft toch zijn eigen gedachtes of iets grappig of niet? 'grappig' is een heel breed begrip, dat is het enige wat erover valt te zeggen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee, misschien wel, laat eens zien.
[ afbeelding ]
wat een fucking onzinnig lang filmpje, voor 2 tellen lolquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
scooter-freaks says no.quote:
wat een figuur zeg...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Hey, trek jij lekker je conclusies, dan ga ik verder met grappen hier die ik wel leuk vind ok?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want grappen over 9/11 zijn sowieso niet grappig hé?
Wat een idiootquote:
Wat een troniequote:
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want grappen over 9/11 zijn sowieso niet grappig hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |