Staat er niet bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/aziz-bezemhoofd-waz-met-jou
IK SNAP EM NIET!quote:
God bedoelde een ark en geen hark.quote:
Aaah!quote:
UWV? Denk je dat dit volkje ooit zal werken?quote:
Een beetjequote:
feitquote:
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.quote:
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan best tegen grove grappen maar dit vind ik gewoon respectloos.
Is totaal niet relevant of in vergelijking met deze grap die ik persoonlijk respectloos vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Grove grappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor grove grappen kan je dan wel tegen?
Noem het dan niet.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Als dit op mij gericht was: Heb je gelijk in. Daarom zeg ik ook niet dat ik vind dat het hier niet hoort. Ik geef alleen aan dat ik zo'n grap respectloos vind en volgens mij mag dat ook best gezegd worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
Of je probeert even zelf te redeneren met je botte harsens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
Al dat gejank om die type images.
'Funny' is een mening, dus het is toegestaan. Ik ga toch ook niet lopen QQen om iemand anders zijn foto's die in maybe niet grappig vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |