abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:27:03 #276
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113288013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Klopt :P. Jij doet mensen in elkaar meppen met plezier, zo mag ik het zien :P.
Welnee! Ik ben een zeer vriendelijke persoonlijkheid. Als hij me in het echt zou zien zou hij het niet eens tegen me willen zeggen. :)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_113288059
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Welnee! Ik ben een zeer vriendelijke persoonlijkheid. Als hij me in het echt zou zien zou hij het niet eens tegen me willen zeggen. :)
Een 10 voor je er uitdraaien _O_ :P
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:36:12 #278
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_113288426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Een 10 voor je er uitdraaien _O_ :P
Jij wilt er gewoon bij zijn als hij en ik elkaar tegen komen :{w
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_113288638
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jij wilt er gewoon bij zijn als hij en ik elkaar tegen komen :{w
Nou.. eh.. misschien :P.
Geef je me even de locatie door als het zo ver is?
pi_113291027
De SC is een deur verder. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_113294225
Oud-Chef Defensiestaf Luuk Kroon overleden

RIJSWIJK - Luuk Kroon, Chef Defensiestaf van 1998 tot 2004, is dinsdag overleden. Zijn familie heeft dat zaterdag bekend gemaakt. Kroon is 69 jaar geworden.

Minister Hans Hillen (Defensie) prees Kroon in een rouwadvertentie in NRC Handelsblad. „Zijn doortastendheid en intelligentie zijn van grote waarde geweest voor de modernisering en professionalisering van de krijgsmacht.”

Kroon kreeg tal van (internationale) onderscheidingen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)oon_overleden__.html
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 24 juni 2012 @ 23:04:17 #282
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_113340426
- dubbel -

[ Bericht 99% gewijzigd door Cobra4 op 24-06-2012 23:32:54 ]
pi_113340622
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
'Mensen moeten je durven tegenspreken'
Had ik op de vorige pagina ook al geplaatst :).
  zondag 24 juni 2012 @ 23:32:39 #284
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_113343348
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Had ik op de vorige pagina ook al geplaatst :).
Oeps. :D
  dinsdag 26 juni 2012 @ 22:51:03 #285
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_113435214
quote:
Hillen kan verder met verhuizing mariniers

DEN HAAG - Minister Hans Hillen van Defensie kan verder met de uitwerking van zijn plan om de marinierskazerne te verhuizen van Doorn naar Vlissingen. Dat bleek woensdag tijdens een debat in de Tweede Kamer.

Regeringspartijen CDA en VVD gaven het groene licht. Raymond Knops van het CDA maakte wel duidelijk dat de exploitatie van de nieuwe kazerne niet duurder mag uitvallen dan die van de Van Braam Houckgeestkazerne in Doorn. In de kazerne werken in totaal 1890 mensen.
PvdA-Kamerlid Angelien Eijsink neigt ook naar steun voor Vlissingen, maar zij wacht voor een definitief besluit een brief van de minister af. Voor haar is ook van groot belang welke gevolgen de komst van de kazerne heeft voor de werkgelegenheid in Zeeland.
Kritiek was er vooral van de PVV en D66. Marcial Hernandez (PVV) mist een degelijke financiële onderbouwing voor de verhuizing, net als Wassila Hachchi van D66. Zij pleitte tevergeefs voor nieuw onderzoek naar de beste locatie voor de kazerne.
In Doorn kampen de mariniers met ruimtegebrek. Ook na een renovatie ziet Hillen hier geen toekomst. Hij kiest daarom voor nieuwbouw. Ook denkt hij besparingen in Zeeland te halen. Zo zouden volgens Hillen mariniers minder in het buitenland hoeven te oefenen omdat zij dat in de toekomst in Zeeland zouden kunnen doen.
Een meerderheid van PvdA, VVD en CDA steunde Hillen in zijn voornemen om de Koninklijke Militaire School (KMS) van Weert naar Ermelo te verplaatsen. De alternatieven die zijn aangedragen door de gemeente Weert en de provincie Limburg voor behoud van de KMS noemt hij „sympathiek”, maar ze leveren hem te weinig besparingen op.
Defensie hoopt in totaal 61 miljoen te besparen op zijn vastgoed. Die operatie loopt trouwens al een jaar achter op schema, maakte Hillen bekend. Maar hij verwacht de doelstellingen wel te halen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_verhuizen__.html
En dan vooral dat dikgedrukte gedeelte.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_113437196
HAHAHAHAHAAHAHA!!!

Zeeland.

Haha!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:32:37 #287
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:48:43 #288
168777 Rave_NL
pi_113439462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat een kontsmoes... Dat men daarin trapt... :')
Alleen die leken in hun ivoren toren zien er heil in..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:56:18 #289
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_113440078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat een kontsmoes... Dat men daarin trapt... :')
Dat zijn nou de defensie experts...
Goede zaak trouwens dat het door gaat.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:07:01 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_113440803
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef paintmeester het volgende:

Goede zaak trouwens dat het door gaat.
Waarom? Ik vind het geld over de balk pleuren. Als men dan toch zo nodig van Doorn af wil is er in de buurt vast nog wel een leegstaande in redelijke staat verkerende KL kraam te vinden.
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:09:14 #291
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_113440943
Cassatie in zaak Srebrenica

De Nederlandse Staat acht zich niet
aansprakelijk voor de dood van drie
moslimmannen die in 1995 bij de val van
de Bosnische regio Srebrenica omkwamen.
De staat gaat in cassatie tegen een
besluit van hof in Den Haag vorig jaar.

Het hof bepaalde in juli 2011 in een
tussenvonnis dat de staat aansprakelijk
is voor de dood van de drie.De Staat
stapt nu naar de Hoge Raad omdat het
vonnis vandaag definitief is geworden.

Dutchbat was verantwoordelijk voor de
verdediging van de enclave maar bleek
daartoe niet in staat.Volgens Defensie
had niet de staat maar de VN effectief
de controle over Dutchbat.

Teletekst
  woensdag 27 juni 2012 @ 06:37:30 #292
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_113446554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het geld over de balk pleuren. Als men dan toch zo nodig van Doorn af wil is er in de buurt vast nog wel een leegstaande in redelijke staat verkerende KL kraam te vinden.
Omdat het de positie van het korps verstevigd en daarmee de km.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:17:33 #293
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_113449535
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 06:37 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Omdat het de positie van het korps verstevigd en daarmee de km.
Dat is een ander verhaal, maar ik durf te wedden dat er in de buurt goedkopere en minstens net zulke goede oplossingen te vinden zijn.
pi_113456396
Defensie wil ook cyberaanval kunnen uitvoeren

BREDA - De krijgsmacht moet in de toekomst ook cyberaanvallen kunnen uitvoeren. Het wordt een van de speerpunten van de nieuwe Defensie Cyber Strategie van het ministerie van Defensie. Minister Hans Hillen maakte dat woensdag op een symposium van de Koninklijke Militaire Academie in Breda bekend.

„Als zwaardmacht moet de krijgsmacht naar mijn overtuiging ook in het digitale domein offensief kunnen optreden”, stelde de bewindsman. Op dit terrein zal nauw worden samengewerkt met de militaire inlichtingendienst MIVD.

De nieuwe defensiestrategie voor het digitale domein kent nog vijf elementen. Ten eerste moet er volgens Hillen een integrale aanpak komen. Verder moeten de digitale zelfverdediging en de kennis- en inlichtingenpositie worden versterkt. Het laatste speerpunt is de intensivering van de samenwerking, zowel op nationaal als internationaal niveau.

De nieuwe strategie moet „de komende jaren richting, samenhang en focus aan de ontwikkeling van het militaire vermogen in het digitale domein“ geven, aldus Hillen.

bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)k_op_internet__.html
pi_113463482
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
Defensie wil ook cyberaanval kunnen uitvoeren

BREDA - De krijgsmacht moet in de toekomst ook cyberaanvallen kunnen uitvoeren. Het wordt een van de speerpunten van de nieuwe Defensie Cyber Strategie van het ministerie van Defensie. Minister Hans Hillen maakte dat woensdag op een symposium van de Koninklijke Militaire Academie in Breda bekend.

„Als zwaardmacht moet de krijgsmacht naar mijn overtuiging ook in het digitale domein offensief kunnen optreden”, stelde de bewindsman. Op dit terrein zal nauw worden samengewerkt met de militaire inlichtingendienst MIVD.

De nieuwe defensiestrategie voor het digitale domein kent nog vijf elementen. Ten eerste moet er volgens Hillen een integrale aanpak komen. Verder moeten de digitale zelfverdediging en de kennis- en inlichtingenpositie worden versterkt. Het laatste speerpunt is de intensivering van de samenwerking, zowel op nationaal als internationaal niveau.

De nieuwe strategie moet „de komende jaren richting, samenhang en focus aan de ontwikkeling van het militaire vermogen in het digitale domein“ geven, aldus Hillen.

bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)k_op_internet__.html

Iedere militair verplicht laten meedoen aan DDoS, klaar ^O^ :7
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_113506513
En hier de Defensie Cyber Strategie: http://t.co/1SNbF5Am
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 juni 2012 @ 14:59:16 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_113512349
Scheidend CdS Generaal van Uhm onderscheiden tot Commandeur in de Orde van Oranje-Nassau met de zwaarden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_113514898
Geheel terecht. Het gaat u goed generaal.
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:14:06 #299
211797 Esses
Splendide mendax
pi_113525955
quote:
Marechaussee houdt militair aan wegens vernieling op en diefstal vanaf kazerne

21. jun, 2012 0 Comments

De Koninklijke Marechaussee heeft dinsdag 19 juni een 40 jarige militair aangehouden die wordt verdacht op 16 mei vernielingen te hebben gepleegd op de Lunettenkazerne in Vught. Ook wordt hij verdacht van diefstal vanaf dezelfde kazerne.

Op woensdag 16 mei werd ’s avonds omstreeks 23.40 door wachtpersoneel ontdekt dat in een gebouw op de Lunettenkazerne brandhaspels waren opengezet waardoor het gebouw blank stond. Ook werd geconstateerd dat er in het gebouw vernielingen waren aangericht aan een vaandel, aan fotolijsten aan printers en computerschermen en bleek dat er graffiti op muren was gespoten. De totale schade bedraagt ongeveer 13.000 euro. Daarnaast werden ongeveer 80 foto’s gestolen van opleidingsklassen.

Naar aanleiding van de aangifte die namens de commandant van de kazerne werd gedaan, heeft de marechaussee een onderzoek ingesteld. Uit dit onderzoek is gebleken dat de 40 jarige militair als verdachte kan worden aangemerkt. Met toestemming van de officier van justitie is de verdachte op dinsdag 19 juni aangehouden. Hij is inmiddels in verzekering gesteld.

De Koninklijke Marechaussee stelt, onder leiding van het Openbaar Ministerie in Arnhem, een verder onderzoek in naar de feiten en omstandigheden waaronder de vernielingen en de diefstal hebben plaatsgevonden.
http://www.marechaussee.n(...)fstal-vanaf-kazerne/

En in de nationale bijzondere meldingen sfeer:

quote:
Dinsdag 26 juni 2012
Provincie Drenthe, 26-06-2012

Politie en Koninklijke Marechaussee onderzoeken inbraken en diefstallen
TYNAARLO – De politie hield in de nacht van woensdag 20 op donderdag 21 juni twee 25-jarige inwoners van Hoogezand-Sappemeer aan. Het duo hield zich verdacht op in een stilstaande auto die in de berm van de Dorpsstraat stond. Tijdens controle van deze mannen trof de politie in hun auto inbrekersgereedschap en een groot aantal goederen, voornamelijk serviesgoed, aan. Beide heren konden voor de aanwezigheid van deze goederen geen plausibele verklaring afleggen en werden aangehouden als verdachten van heling en ingesloten. Samen met de Koninklijke Marechausse, een van de verdachten bleek militair te zijn, werd een onderzoek ingesteld. De verdachten verklaarden vanaf maart 2012 tot aan het moment van aanhouding meerdere inbraken in Groningen en diefstallen in Tynaarlo, Drachten, Hoogezand en Groningen te hebben gepleegd. De buit bestond onder andere uit serviesgoed, een speedboot, gereedschappen, zaagmachines, 20 fietsen, een aanhangwagen, kentekenplaten, paintballgeweren, paintballmaskers, aggregaten en compressors. Deze goederen werden teruggevonden in door de verdachten gehuurde garageboxen in Hoogezand-Sappemeer. Naar de herkomst van de gestolen goederen wordt de komende week nog volop onderzoek verricht. De twee verdachten werden zondagavond na overleg met het Openbaar Ministerie in vrijheid gesteld. De politie sluit meerdere aanhoudingen niet uit.
http://politie.nl/drenthe(...)insdag26juni2012.asp
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:21:17 #300
168777 Rave_NL
pi_113526280
Muffe acties! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')