abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111286930
Maar dit is toch wel een genant filmpje. :')

http://www.zie.nl/video/a(...)-Jackie/m1fzc07f679n

Uitleg van Jelka:

quote:
Jelka van Houten 'niet jaloers op Carice'

Laatste update: 8 mei 2012 13:25 info.

AMSTERDAM - Jelka van Houten zegt, naar aanleiding van een filmpje dat dinsdag internet overgaat, dat ze helemaal niet jaloers is op haar zus, actrice Carice van Houten.

Foto: ANP

Bekijk video

Van Houten baalt dan ook flink van het filmpje waarin te zien is dat de actrice wegloopt bij een interview. In het fragment wordt gesuggereerd dat de actrice wegloopt omdat de verslaggever meer aandacht heeft voor haar oudere zus Carice.

"Sommige dingen gaan niet over jaloezie, maar over hele onbeschofte reporters", aldus Jelka dinsdag op Twitter.

Bekijk hier het bewuste fragment:

'Lelijke reporter'

En: "Een domper op een geweldige avond en iedereen neemt het ook zo maar weer over. Niks jaloezie of ruzie. Lelijke reporter en handige montage!"

Het korte interview werd gehouden door een verslaggever van persbureau Novum Nieuws tijdens de première van de film Jackie, waarin de zusjes Van Houten beiden een hoofdrol spelen.
Bron: nu.nl
pi_111286976
Carice van Houten :9~
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 13:39:06 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_111287036
Waarom zou je überhaupt verantwoording afleggen over iets dat niet waar is? Of wel waar is?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:42:09 #4
351720 vraagjesman123
begin er maar niet over...
pi_111287157
ik zou ze allebei doen maar vooruit wat kleuterachtig trouwens
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
pi_111287192
Hm, Carice lijkt weinig moeite te hebben met deze lelijke onbeschofte reporter. Wazige zus zeg.
Go hard or go home
pi_111288215
Zusje van.... ;(

En nu al sterallures
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_111288293
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef spierbal het volgende:
Zusje van.... ;(

En nu al sterallures
Nou ja, ze heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo. En volkomen terecht, natuurlijk.

Maar je kon het in Jelka's ogen al zien, toen de microfoon eerst naar Carice ging.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111288409
Genant. En dan dat ongemakkelijke lachje van Carice.

Sorry Jelka maar beelden zeggen toch meer dan 1000 woorden. :*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_111288498
Zijn er tieten pics van Jelka?
Kan ik de boel een beetje vergelijken.
pi_111288580
Chanante beelden trouwens. Voornamelijk door de WTF reactie van Carice. :')
pi_111289384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Chanante beelden trouwens. Voornamelijk door de WTF reactie van Carice. :')
Gênante beelden. ;(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111290627
Vergeet niet dat je maar een klein deel ziet. Misschien stonden ze al een kwartier voor de camera van Novum en werd Jelka een beetje genegeerd. Je ziet nu maar een klein stukje beeld natuurlijk. :P
''Going mental on the Wabbu''
pi_111290748
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef Together-Alone het volgende:
Vergeet niet dat je maar een klein deel ziet. Misschien stonden ze al een kwartier voor de camera van Novum en werd Jelka een beetje genegeerd. Je ziet nu maar een klein stukje beeld natuurlijk. :P
Dan nog is het niet zulk fraai gedrag. 'Vraag maar aan haar' en dan geforceerd omdraaien en zogenaamd een gesprek met iemand anders beginnen. Zusje Carice maakt het er niet beter op door te zeggen 'wat gebeurt hier nou?' 'oh zij doet ook nog mee, dat is een beetje het idee' en dat ongemakkelijk lachen. :D
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:19:03 #14
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_111290932
Carice schaamt zich zichtbaar kapot voor deze achterlijke actie van haar zusje :')
En terecht
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_111290973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan nog is het niet zulk fraai gedrag. 'Vraag maar aan haar' en dan geforceerd omdraaien en zogenaamd een gesprek met iemand anders beginnen. Zusje Carice maakt het er niet beter op door te zeggen 'wat gebeurt hier nou?' 'oh zij doet ook nog mee, dat is een beetje het idee' en dat ongemakkelijk lachen. :D
Het is idd ook gênant. :P Ik wil alleen maar zeggen dat dit soort dingen altijd zo worden geknipt dat het nóg erger lijkt.
''Going mental on the Wabbu''
pi_111291003
Haha, wat een figuur die Jelka.
pi_111291050
Ik krijg alleen reclame op dat filmpje.
Rustig aan.
pi_111291465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik krijg alleen reclame op dat filmpje.
Niet met internet om kunnen gaan. :')
pi_111296954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nou ja, ze heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo.
Nou dat idee heb ik bij haar zus ook altijd _O- Carice lijkt áltijd half in depressie te zijn, overwerkt of in een dip van een verbroken relatie :') Zodra het niet over een film gaat komt het weer naar voren, ook bij geschreven interviews. Altijd is ze moe of neuzelt ze over rammelende eierstokken, waarbij kleine zus natuurlijk wel al moeder is, bladiebla.

Gezellige zussen wel :Y) Al ben ik wel benieuwd naar de film :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111297610
Typisch zussengedoe. En ik kan het weten, want ik heb er drie.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_111299966
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef Together-Alone het volgende:
Zal ook wel, maar dat je je dan zo laat kennen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:47:42 #22
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_111342487
Maakt niet uit of Novum lullig bezig was, zoaols Jelka nu beweert. Als je in zo'n film speelt moet je verdomme ook zo beleefd zijn om te blijven glimlachen tegen die mensen, wat er ook gebeurt, anders krijg je dus inderdaad het gevolg dat ze zulke negatieve filmpjes over je maken. Al was dat in dit geval niet zo moeilijk... Die reportster lijkt me als ik haar zo hoor niet zó onaardig, maar zij wordt door die Jelka op Twitter als 'lelijke reporter' afgedaan. Beetje misselijk.

En neem mij niet kwalijk, maar het moment dat Jelka uit het shot wordt weggedraaid, staat zij al de hele tijd de andere kant uit te kijken. Dan lijkt het me logisch dat je dat niet in beeld houdt, als ze toch niet de moeite neemt bij de camera's van Novum te blijven. Fuck it, ik zou dan al nog eerder zijn weggedraaid met de camera!

Ik wou nog wat zeggen, maar ik ben het even vergeten, kom er nog op terug. Bleh.
EDIT: Got it. Jelka is het zusje van, en zal het, mede hierdoor, altijd ook blijven. Ze waant zich nu al in Hollywood... Diva.

[ Bericht 3% gewijzigd door ArnieAlberts op 09-05-2012 18:54:11 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_111346462
Laat me raden: beiden staan voor de camera, reporter stelt vraag en richt vervolgens constant de microfoon richting Carice? Ik zal er niet ver naast zitten denk ik.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:05:08 #24
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111358799
Het moet vast frustrerend zijn om altijd in de schaduw van je grote zus te staan.
Jessica en Ashley Simpson, Beyoncé en Solange Knowles, Katja en Birgit Schuurman, de Olsen Twins en Elizabeth Olsen, ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111359004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Het moet vast frustrerend zijn om altijd in de schaduw van je grote zus te staan.
Jessica en Ashley Simpson, Beyoncé en Solange Knowles, Katja en Birgit Schuurman, de Olsen Twins en Elizabeth Olsen, ...
Aan de andere kant; je pikt er wel wat van mee en je hoeft zelf niet het vervelende werk te doen. Het wordt alleen lastig als je zelf ook de spotlights ambieert, en dat zie je best vaak inderdaad. Wat natuurlijk raar is, want er zijn maar weinig mensen succesvol in de entertainmentbusiness. Het is gewoon niet realistisch als zus of broer ná het succes van je familie dat te willen evenaren. Levert gelijk al een vooroordeel op vind ik, 'och, komt zij ook nog even'.
pi_111371683
Kon er helemaal niet, maar die Jelka was vorig weekend op tv bij De Jongen Tegen De Meisjes...
Is een beetje een raar wijf als je het mij vraagt. Kwam wat simpel en redelijk vaag over. De reactie zoals in het filmpje past d'r goed eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:36:24 #27
328189 ArnieAlberts
pi_111589877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Laat me raden: beiden staan voor de camera, reporter stelt vraag en richt vervolgens constant de microfoon richting Carice? Ik zal er niet ver naast zitten denk ik.
Valt ook wel mee, hoor.
pi_111962990
quote:
Jelka van Houten krijgt vaste rol in Britse serie

Actrice Jelke van Houten, de zus van Carice van Houten, krijgt een vaste rol in de Britse sitcom Fresh Meat van tv-zender Channel 4. Ze speelt de rol van een Nederlandse studente antropologie. Dat heeft haar woordvoerder donderdag laten weten. Fresh Meat heeft in Groot-Brittannië meerdere awards gewonnen en is onder meer onderscheiden als beste komedieserie. De serie speelt zich af in een studentenhuis, waar de levens van uiteenlopende studenten samenkomen.

Van Houten begint deze zomer met de opnames in Manchester. Het resultaat zal dit najaar te zien zijn op Channel 4.

Fresh Meat is niet in Nederland te zien.
Mooi voor haar ^O^ Hoop dat het gezeik van "oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan" nu dan ook voorbij is :{w
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_111965350
Ik vond haar in Jackie geweldig, leuker dan Carice.
pi_111965603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mooi voor haar ^O^ Hoop dat het gezeik van "oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan" nu dan ook voorbij is :{w
Oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan zeker :')
pi_111966991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Idd, leuk voor haar :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:41:53 #32
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_112004633
Leuk voor d'r! Ik heb helemaal niks met haar of haar zus (zij ook niet met mij, weet ik uit onbetrouwbare bron) en dat filmpje was inderdaad behoorlijk genant, maar continu in de schaduw van je zus staan is ook geen lolletje natuurlijk.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_112008312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maakt niet uit of Novum lullig bezig was, zoaols Jelka nu beweert. Als je in zo'n film speelt moet je verdomme ook zo beleefd zijn om te blijven glimlachen tegen die mensen, wat er ook gebeurt, anders krijg je dus inderdaad het gevolg dat ze zulke negatieve filmpjes over je maken. Al was dat in dit geval niet zo moeilijk... Die reportster lijkt me als ik haar zo hoor niet zó onaardig, maar zij wordt door die Jelka op Twitter als 'lelijke reporter' afgedaan. Beetje misselijk.
Stupide gedoe, dat altijd maar lief, vrolijk en beleefd tegen journalisten moeten doen omdat je anders onvoordelig op een filmpje uitkomt. Verslaggevers hebben grootheidswaanzin en denken dat ze alles kunnen maken. Fuck 'em.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112008354
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Stupide gedoe, dat altijd maar lief, vrolijk en beleefd tegen journalisten moeten doen omdat je anders onvoordelig op een filmpje uitkomt. Verslaggevers hebben grootheidswaanzin en denken dat ze alles kunnen maken. Fuck 'em.
Ze worden er anders riant voor betaald en het valt ook nog eens onder hun werkzaamheden. Ik zie het probleem niet om dan gewoon professioneel te blijven?
pi_112008443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze worden er anders riant voor betaald en het valt ook nog eens onder hun werkzaamheden. Ik zie het probleem niet om dan gewoon professioneel te blijven?
Dat betekent niet dat je je maar alles moet laten welgevallen. Inmiddels zie je bijna elke politicus aanpappen met de vlegels van Geen Stijl om zelf maar niet onvoordelig op de tv te komen. Genant is het.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:04:26 #36
328189 ArnieAlberts
pi_112091286
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Guess what; That's called journalism. Ik ben het er niet mee eens, maar zo gaat dat met (riool-)journalistiek anno 2012. Hoe hatelijk ook, ze kunnen je maken of je breken.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:19:31 #37
368515 Rhalius
Verteller
pi_112118482
Het blijft nu eenmaal het meest verachterlijke legale beroep dat er bestaat.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')