abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111371683
Kon er helemaal niet, maar die Jelka was vorig weekend op tv bij De Jongen Tegen De Meisjes...
Is een beetje een raar wijf als je het mij vraagt. Kwam wat simpel en redelijk vaag over. De reactie zoals in het filmpje past d'r goed eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:36:24 #27
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_111589877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Laat me raden: beiden staan voor de camera, reporter stelt vraag en richt vervolgens constant de microfoon richting Carice? Ik zal er niet ver naast zitten denk ik.
Valt ook wel mee, hoor.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_111962990
quote:
Jelka van Houten krijgt vaste rol in Britse serie

Actrice Jelke van Houten, de zus van Carice van Houten, krijgt een vaste rol in de Britse sitcom Fresh Meat van tv-zender Channel 4. Ze speelt de rol van een Nederlandse studente antropologie. Dat heeft haar woordvoerder donderdag laten weten. Fresh Meat heeft in Groot-Brittannië meerdere awards gewonnen en is onder meer onderscheiden als beste komedieserie. De serie speelt zich af in een studentenhuis, waar de levens van uiteenlopende studenten samenkomen.

Van Houten begint deze zomer met de opnames in Manchester. Het resultaat zal dit najaar te zien zijn op Channel 4.

Fresh Meat is niet in Nederland te zien.
Mooi voor haar ^O^ Hoop dat het gezeik van "oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan" nu dan ook voorbij is :{w
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_111965350
Ik vond haar in Jackie geweldig, leuker dan Carice.
pi_111965603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mooi voor haar ^O^ Hoop dat het gezeik van "oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan" nu dan ook voorbij is :{w
Oh, ze is het zusje van en moet dan zonodig ook in de spotlights staan zeker :')
pi_111966991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Idd, leuk voor haar :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:41:53 #32
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_112004633
Leuk voor d'r! Ik heb helemaal niks met haar of haar zus (zij ook niet met mij, weet ik uit onbetrouwbare bron) en dat filmpje was inderdaad behoorlijk genant, maar continu in de schaduw van je zus staan is ook geen lolletje natuurlijk.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_112008312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maakt niet uit of Novum lullig bezig was, zoaols Jelka nu beweert. Als je in zo'n film speelt moet je verdomme ook zo beleefd zijn om te blijven glimlachen tegen die mensen, wat er ook gebeurt, anders krijg je dus inderdaad het gevolg dat ze zulke negatieve filmpjes over je maken. Al was dat in dit geval niet zo moeilijk... Die reportster lijkt me als ik haar zo hoor niet zó onaardig, maar zij wordt door die Jelka op Twitter als 'lelijke reporter' afgedaan. Beetje misselijk.
Stupide gedoe, dat altijd maar lief, vrolijk en beleefd tegen journalisten moeten doen omdat je anders onvoordelig op een filmpje uitkomt. Verslaggevers hebben grootheidswaanzin en denken dat ze alles kunnen maken. Fuck 'em.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112008354
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Stupide gedoe, dat altijd maar lief, vrolijk en beleefd tegen journalisten moeten doen omdat je anders onvoordelig op een filmpje uitkomt. Verslaggevers hebben grootheidswaanzin en denken dat ze alles kunnen maken. Fuck 'em.
Ze worden er anders riant voor betaald en het valt ook nog eens onder hun werkzaamheden. Ik zie het probleem niet om dan gewoon professioneel te blijven?
pi_112008443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze worden er anders riant voor betaald en het valt ook nog eens onder hun werkzaamheden. Ik zie het probleem niet om dan gewoon professioneel te blijven?
Dat betekent niet dat je je maar alles moet laten welgevallen. Inmiddels zie je bijna elke politicus aanpappen met de vlegels van Geen Stijl om zelf maar niet onvoordelig op de tv te komen. Genant is het.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:04:26 #36
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_112091286
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Guess what; That's called journalism. Ik ben het er niet mee eens, maar zo gaat dat met (riool-)journalistiek anno 2012. Hoe hatelijk ook, ze kunnen je maken of je breken.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:19:31 #37
368515 Rhalius
Verteller
pi_112118482
Het blijft nu eenmaal het meest verachterlijke legale beroep dat er bestaat.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')