Bosbeetle | dinsdag 8 mei 2012 @ 13:11 |
Ik las net dat er een kickstarter campaign is voor een remake van ![]() ![]() http://www.kickstarter.com/projects/1354795482/battle-chess nou wou ik dit ergens kwijt maar lijkt me een heel topic alleen voor battle chess een beetje too much daarom een topic om alle kickstarters kwijt te kunnen Voor de mensen die het niet weten kickstarter is een bedrijfje dat mensen projecten laat backen en als het richtbedrag door de backers bijeen is gebracht dan wordt het spel/boek/muziek wat dan ook, ge'fund'... Nou is dit GAM dus gaan we het over de games hebben het begon bij de kickstarter voor een nieuw adventure spel van tim shafer maar inmiddels zijn er nogal wat meer. Ik heb dit gekopieerd van een ander forum : Projects (unordered, Possible TODO: Insert Start / End Date): * 2012-04-04 -- Jane Jensen's Pinkerton Road: "A Year of Adventure" -- Chosen Game Concept: Moebius * 2012-04-05 -- Ravaged * 2012-04-10 -- Republique by Camouflaj + Logan * 2012-04-17 -- Grim Dawn Projects in Danger: * 2012-04-10 -UF (by 227k, 4 days left)- Republique by Camouflaj + Logan New Project Entries: * 2012-04-21 -- Legends of Eisenwald * 2012-05-01 -- Cross of the Dutchman (Prototype) * 2012-05-01 -- SKYJACKER (Background Literature: ABYSS LIGHTS - Frozen Stars) * 2012-05-02 -- Battle Chess * 2012-05-03 -- Drifter: A Space Trading Game Finished Projects (unordered, Possible TODO: Insert Start / End Date / Running Status / Final Amount): * 2012-02-09 -- Double Fine Adventure -- (2012-02-09 - 2012-03-13) * 2012-02-28 -- FTL: Faster Than Light * 2012-03-03 -- Takedown (formerly Crowdsourced Hardcore Tactical Shooter) (Prototype) * 2012-03-13 -- Wasteland 2 -- Pre-Order via Paypal if you missed the End of the Pledge Drive * 2012-03-19 -- The Banner Saga * 2012-03-30 -- The Dead Linger * 2012-04-02 -- Make Leisure Suit Larry come again! * 2012-04-04 -- Shadowrun Returns * 2012-04-06 -- Yogventures! (by the Yogscast) * 2012-04-07 -- Echoes of Eternia. A modern take on a classic design. To be Launched / Unclear Status: * TexMurphy * CraftStudio - Real-time collaborative game-making. (Until April 29 2012) * Autumn Moon (A Vampyre Story, Ghost Pirates of Vooju Island) * Dead State The Zombie Survival RPG Dat zijn er nogal wat dacht ik zo inclusief een nederlands initiatief, cross of the dutchman | |
Opa.Bakkebaard | dinsdag 8 mei 2012 @ 13:18 |
Moet het alleen via dat kickstarter zijn? Of mogen losse dergelijke initiatieven er ook bij? http://www.wmdportal.com/projects/cars/ bijvoorbeeld? | |
Netsplitter | dinsdag 8 mei 2012 @ 13:19 |
Ik hoop dat iemand een kickstarter gaat doen om een nieuwe Dungeon Keeper te maken. ![]() | |
Bosbeetle | dinsdag 8 mei 2012 @ 15:56 |
Zou tof zijn... | |
Bosbeetle | dinsdag 8 mei 2012 @ 15:57 |
Tuurlijk gewoon een aggregatie topic voor dit soort alternatieve betaling/financiering van games. | |
Bosbeetle | dinsdag 8 mei 2012 @ 16:44 |
En daar is dan de x-wing follow-up http://www.kickstarter.co(...)tarlight-inceptiontm gaat hard zo ![]() | |
gers | dinsdag 8 mei 2012 @ 22:26 |
http://www.kickstarter.co(...)ion?ref=home_popular nieuwe carmageddon ![]() | |
house_is_a_feeling | dinsdag 8 mei 2012 @ 22:28 |
Het wordt echt een hype. | |
Netsplitter | dinsdag 8 mei 2012 @ 22:32 |
Beetje jammer alleen dat het spel al was aangekondigt voor dit geneuzel. | |
Catkiller | dinsdag 8 mei 2012 @ 23:13 |
Ach, kost je op deze manier wel maar 15 dollar om aan die game te komen dus lijkt mij niet erg dat ze het zo doen toch? | |
Bosbeetle | woensdag 9 mei 2012 @ 09:53 |
| |
Bosbeetle | woensdag 9 mei 2012 @ 09:54 |
Mits het spel compleet gefund wordt natuurlijk ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 9 mei 2012 @ 09:54 |
Kickstarter ![]() Ik ben benieuwd wanneer die bubbel klapt. Dit kan niet lang goed gaan, want geheid dat er games zijn die tegen gaan vallen. Wat dan? | |
Bosbeetle | woensdag 9 mei 2012 @ 10:54 |
Dan heb je niet heel veel betaald voor kutspel in een mooie doos... Ik denk namelijk dat dit over een tijdje alleen nog maar gaat werken als veel mensen het spel willen en de laagste optie 10 of 15 euro blijft. Wat ik trouwens wel ontzettend 'kwalijk' vind aan dit geheel is de hoeveelheid geld die aan de strijkstokken van kickstarter en amazon blijven hangen (beide 5%) dat is dus 10% bij een gemiddelde kickstarter van zeg 300000 gaat er dus al 30000 sowieso van af, als er dan ook nog heel veel mensen de duurdere cadeautjes willen zal er ook een hele hap af gaan voor de productie van die cadeautjes. M.a.w. zo heel lucratief is dat kickstarter niet eens en de makers van het spel zullen altijd nog afhankelijk zijn van de verkoop na de kickstarter... en ik vraag me af of dat met spellen als een double fine adventure gaat gebeuren, adventure liefhebbers zullen wel gewoon gebackt hebben... | |
Bosbeetle | woensdag 9 mei 2012 @ 10:56 |
Trouwens deze leegloop merk je ook bij de humble bundles de eerste was erg tof de tweede al minder leuk ook kwa inhoud, en nu wordt ik gemiddeld niet meer warm of koud van wat voor bundle dan ook... | |
Bosbeetle | woensdag 9 mei 2012 @ 11:04 |
Wel geweldig filmpje trouwens bij carmageddon ![]() | |
Nezhi | donderdag 10 mei 2012 @ 12:12 |
Hebben jullie deze al gezien? http://www.kickstarter.co(...)tomizable-robots-mmo Panzer Pets, een MMO van Nederlandsche makelij. Ziet er erg leuk uit, denk dat ik het ook ga backen maar moet eerst een cc zien te regelen. [ Bericht 0% gewijzigd door Nezhi op 11-05-2012 18:55:25 ] | |
Bosbeetle | donderdag 10 mei 2012 @ 12:16 |
Dat ziet er eigenlijk belachelijk leuk uit ![]() | |
Morthill | vrijdag 11 mei 2012 @ 18:54 |
Mensen, ga Call of the Dutchman eens backen, een Nederlandse game verdient de steun natuurlijk ![]() Anders komt gave shit zoals multiplayer en voice-overs op zijn hoogst via DLC Hetzelfde als je een game koopt op XBLA, Steam of PSN die tegenvalt. Dan baal je, shit happens. Maar goed, haterz gonna hate ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 11 mei 2012 @ 19:44 |
Demo's, trailers, previews, reviews. Genoeg info om vooraf jezelf in te lezen of een game geschikt is of niet. Met Kickstarter heb je dat niet. | |
Morthill | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:01 |
Genoeg met beelden van gameplay, muziek, etc. Je weet welke ervaring de ontwikkelaars hebben en genoeg zijn er al even bezig als ze geld vragen. Het is als elke andere bedrijfspitch. Investeren draagt altijd een risico met zich mee. Dat heeft niet voorkomen dat we in een kapitalistische samenleving zitten. Bedrijven stoppen immers ook niet met investeren, omdat een paar investeringen niet goed uitpakken. Net zoals mensen niet stoppen met loten kopen, terwijl ze daar gegarandeerd een grotere kans op verlies hebben dan winst. Zonder Kickstarter of soortgelijke initiatieven zullen veel soorten games (en alles wat daar verder nog gecreëerd wordt) nooit het levenslicht zien. Het is de perfecte manier om te zorgen dat fans van genres of concepten waar publishers geen interesse in hebben toch aan hun trekken kunnen komen. Als het beste tegenargument is dat het mis kan gaan, dan heeft het absoluut toekomst. De hype die er nu heerst zal snel weer bijtrekken als mensen zien dat er maar weinig projecten het grote geld krijgen. Maar ik heb geen fatsoenlijk argument gehoord tegen de toekomst van Kickstarter. | |
Wii-Style | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:02 |
Demo's zijn wat mij betreft echt zeldzaam hoor. Een demo voor Skyward Sword had ik wel leuk gevonden, anders had ik niet dik 60 euro uitgegeven aan die kutgame. ![]() Kickstarter is duidelijk overhyped maar het kan wel nut hebben. | |
Morthill | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:06 |
En alsof reviews zo betrouwbaar zijn, previews helemaal. Dat zijn vaak alleen de positieve kanten van een game. Ik heb ze daar van Gamekings letterlijk over horen zeggen dat ze niet negatief willen zijn in die fase. Er zijn weinig sites die daarin nog nuttig en betrouwbaar zijn. Trailers zeggen evenmin een zak. Daar heeft de ontwikkelaar volledige controle over. Het zijn manieren om games te hypen, te pichten. Meer niet. Een trailer garandeert net zomin een goede game als een praatje van de ontwikkelaar dat doet, het bevat hooguit wat visueel spektakel. | |
Shakkara | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:27 |
Met kickstarter sta je veel dichter bij de developers en kan je die eens goed aan de tand voelen over de game. Dat vind ik zelf veel betrouwbaarder dan overhypte reviews en spectaculaire launch-trailers. Bovendien kan je een niveau van inspraak verwachten of afdwingen dat je bij grote gamestudios niet krijgt. Dus, brand maar los, momenteel werk ik aan Panzer Pets, deze dus: http://www.kickstarter.co(...)tomizable-robots-mmo | |
Bosbeetle | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:34 |
![]() ![]() Ohja dat had ik al gezegd dus ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 11 mei 2012 @ 20:59 |
Ja, ik vind jullie project dan weer anders dan die 'bekende developers van weleer' die ineens een game willen gaan maken zoals toen ![]() ![]() | |
gers | vrijdag 11 mei 2012 @ 21:16 |
persoonlijk back ik eerder de oudere titels , jeugdsentiment enzo ![]() Puur om de rede dat het games waren die in mijn herinnering vet waren. De nieuwe titels zeggen mij helemaal niks, denk dat andere ook zo denken. | |
Morthill | vrijdag 11 mei 2012 @ 23:26 |
Er zijn gewoon mensen die die games willen en daar willen ze voor betalen en de developers willen die games dan wel maken. Marktwerking wordt niet simpeler dan dat. Vraag -> aanbod. De games waar mensen geen interesse in hebben halen het niet. [ Bericht 18% gewijzigd door Morthill op 11-05-2012 23:36:10 ] | |
Shakkara | zaterdag 12 mei 2012 @ 02:06 |
Dat kan zijn, maar wat vind je dan mis met onze game? Kan me niet voorstellen dat men geen "Pokemon MMO" wil, zoals men het op Massively noemde. Maarja, Massively, Control en FOK! zijn tot nu toe de enige groten die er echt over willen berichten. | |
Ceased2Be | zaterdag 12 mei 2012 @ 09:34 |
Ziet eruit als mijn type spel (maar ben dan ook al een backer ![]() Heb de link bij wat mensen van IGN gedumpt, eens kijken of ze het nog oppikken. | |
Morthill | zaterdag 12 mei 2012 @ 10:28 |
Ik zeg alleen dat projecten die het niet halen, niet genoeg mensen aanspreken. Waarom dat is heb ik verder geen oordeel over. | |
Ceased2Be | zaterdag 12 mei 2012 @ 11:05 |
Volgens mij ook heel moeilijk te zeggen; die Friese Diablo kloon geef ik bijvoorbeeld geen enkele kans van slagen... lijkt mij alleen interessant voor Friese Gamers. Panzer Pets daarentegen zou toch genoeg mensen aan moeten spreken lijkt me, maar (zoals bij alle projecten) is exposure krijgen het moeilijkste. | |
Morthill | zaterdag 12 mei 2012 @ 11:14 |
Diablo-kloon ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 12 mei 2012 @ 11:17 |
En dat is dan meteen het andere probleem bij veel Kickstarters ![]() okay, eens goed doorgelezen en concept klinkt wel grappig... aan de andere kant trekt het me nog steeds niet. Deze bijv: http://www.kickstarter.com/projects/bodsix/map-monsters Ik ken de game-designer hiervan van (o.a.) Magic the Gathering en King of Tokyo, maar ze krijgen maar niet uitgelegd wat het 'spel' nu in houdt en hebben de Goal niet gehaald. | |
Morthill | zaterdag 12 mei 2012 @ 11:22 |
Ja, ik heb daar gisteren met Triangle over gepraat ![]() | |
Shakkara | zaterdag 12 mei 2012 @ 11:55 |
Van de Nederlanders hoef je sowieso weinig te verwachten. In de eerste plaats omdat Nederlanders over het algemeen niet graag "zomaar" voor iets betalen en in de tweede plaats omdat een groot deel geen creditcard heeft. | |
Morthill | zaterdag 12 mei 2012 @ 12:23 |
Exact de twee argumenten die in dat gesprek ook naar voren kwamen ![]() | |
Morthill | dinsdag 15 mei 2012 @ 08:45 |
Lijkt er niet op dat de Nederlandse projecten het gaan halen. Panzer op iets meer dan 6k en Cross op iets meer dan 8k. Terwijl je het toch vooral van de eerste dagen moet hebben. Maar misschien gebeurt er nog een wonder. Voor wie nog meer wil weten over die projecten: Interview over Panzer algemeen bericht, maar wat info over Cross Ben het niet eens met de instelling van Gamundo dat Kickstarter er is voor onbekende mensen. Het gaat om goede ideeën waar op een andere manier geen geld voor op te halen is. Dat zie je ook bij een hoop andere projecten. Mensen die al best wat succes hebben gehad, maar gewoon niet de investering kunnen opbrengen. Projecten als die van Double Fine of Wasteland zijn ook niet te financieren zonder Kickstarter. Dan kun je wel klagen dat zij al het geld ophalen, maar ze maken gewoon goed gebruik van mogelijkheden. Er is een enorme vraag naar dat soort games, en dit is de enige manier om ze op de markt te krijgen. Kickstarter financiert 10.000+ projecten in een jaar, dat zijn echt niet alleen de bekende projecten. | |
Ceased2Be | dinsdag 15 mei 2012 @ 09:53 |
Communication is key... de panzer pets kickstarter pagina laat niet echt veel activiteit zien terwijl een Jane Jensen bijv. dagelijks minimaal 1 update plaatst en Q&A's aangaat met fans. Map Monsters is een mooi voorbeeld van hoe het niet moet; gerenommeerde game-designer, maar de eerste 2 weken nagenoeg geen updates waardoor het leek alsof het dood was. De video die erbij zat gaf nagenoeg geen uitleg over het spel en mensen moesten maar gissen waarin ze investeerden. Bij PP is het een stuk duidelijker, maar wat meer updates zou geen kwaad kunnen. | |
drumstickNL | dinsdag 15 mei 2012 @ 09:56 |
Ik zag dat "Cross of the Dutchman" een DRM systeem krijgt? | |
Morthill | dinsdag 15 mei 2012 @ 09:58 |
CotD wordt zeer waarschijnlijk aangeboden via Steam en Apple Appstore. Dat kun je als DRM zien ja. En wat Ceased ook zegt. De NL'se projecten geven je ook weinig info. CotD heeft nu een video over het boek en de auteur, maar denk niet dat mensen dat echt heel erg boeit. Dan konden ze beter beelden laten zien van wat ze dit weekend deden. | |
lizardtattoo | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:52 |
http://www.kickstarter.co(...)urphy-project-fedora Tex Murphy ![]() http://www.kickstarter.co(...)s-of-space-que/posts Space Venture ![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 15 mei 2012 @ 10:59 |
Gelukkig kan ik daar met een goedkopere tier wegkomen ipv bij Jane J.'s project ![]() | |
Morthill | dinsdag 15 mei 2012 @ 11:12 |
Dat ziet er wel gaaf uit ![]() Misschien als CotD het niet haalt dat in mijn plegde over ga zetten naar een van die games. | |
ChocolateJesus. | woensdag 16 mei 2012 @ 17:30 |
Deze klinkt ook wel leuk. Ben benieuwd. http://www.kickstarter.co(...)m-a-post-apocalyptic Ze vragen ook maar $15,000 Het is wel raar om ineens weer zoveel spellen te hebben om echt heel erg naar uit te kijken. Ik vergeet vast nog een paar spellen, maar ik kijk onder anderen uit naar Wasteland 2, Xenonauts, Drifter, Shadowrun Returns, FTL: Faster Than Light, Dead State (gaan binnenkort een kickstarter beginnen) en wellicht dus ook dit spel. Oh en Panzer Pets klinkt ook leuk. Ben benieuwd op ze het gaan halen.. [ Bericht 3% gewijzigd door ChocolateJesus. op 16-05-2012 17:46:51 ] | |
Morthill | donderdag 17 mei 2012 @ 10:45 |
Mjah, het ziet er dan ook uit alsof het gemaakt is met RPG Maker ![]() | |
Rhalius | donderdag 17 mei 2012 @ 22:39 |
Ze zouden Dungeon Keeper hier eens mee moeten aanpakken.. Wel met dezelfde classic fantasy stijl, nog steeds lekker grimmig en duister,, niet cartoony en kinderlijk zoals de meeste fantasy games van de laatste jaren. Gewoon hetzelfde als het origineel, maar dan in volledig 3D en met betere animaties, mischien zelfs finishers. Mischien wat beperkte manieren om je creatures aan te passen.. voor een beetje variatie. | |
Fir3fly | donderdag 17 mei 2012 @ 22:50 |
Mooie ontwikkeling dit. Hopelijk gaat dit soort rommel alle 'vroeger waren games beter'-zeikerds bezig houden. | |
Rhalius | vrijdag 18 mei 2012 @ 11:23 |
Het kan evengoed het begin van een revival zijn van een succesvolle oude serie. Het is al bekend dat als de Baldur's Gate remakes het goed gaan doen, dat er waarschijnlijk een Baldur's Gate 3 gaat komen. Probleem is dan alleen er een goede developer voor te vinden, Bioware wil niet meer met Atari werken. Niet dat ik nog op Bioware reken om een topgame te maken. | |
Bosbeetle | vrijdag 18 mei 2012 @ 13:20 |
Baldurs gate is tof, maar ik vind planescape torment nog toffer die heb ik nog origineel liggen Ik krijg baldurs gate nog niet aan de praat op mijn pandora maar als dat lukt dan ga ik ze zeker proberen ![]() | |
Morthill | vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20 |
Little Big Adventure, als er van 1 game een vervolg moet komen is het die wel. Ik zou zo mijn spaargeld doneren als er een goede ontwikkelaar op Kickstarter kwam met die game ![]() | |
Tijntje83 | vrijdag 18 mei 2012 @ 21:54 |
Als dat al zo is, dan gaat het niet de BG-titel dragen denk ik. Maar verder zou het wel heel erg vet zijn als ze nog met zo'n game aan zouden komen zetten. | |
Morthill | vrijdag 18 mei 2012 @ 23:13 |
http://www.kickstarter.co(...)/229845?ref=activity Grim Dawn gaat lekker. Bijna 5 ton opgehaald ![]() Grappig dat ze al een expansion gepland hebben, eerst de game maar eens afwachten. edit: 537.515 dollar ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Morthill op 19-05-2012 08:51:20 ] | |
lizardtattoo | zaterdag 19 mei 2012 @ 12:53 |
Jane gaat ook lekker, 400.000 is gehaald dus er komt een Linux-versie, nu 416,766 met nog drie uur te gaan. Bij 450.000 komen er 1000 extra regels dialoog en wordt het main theme opgenomen met een echt orkest. | |
Gehenna | zaterdag 19 mei 2012 @ 15:01 |
Ben wel benieuwd hoe daadwerkelijk de games uiteindelijk zullen worden, Kickstarter is nu wel een behoorlijke hype ![]() | |
Morthill | zaterdag 19 mei 2012 @ 17:14 |
Mjah, zoals eerder gezegd, het is een risico dat je altijd loopt. Investeren is per definitie risico lopen op mislukking, zelfs het aanschaffen van een game kan uitlopen op een teleurstelling. Er zal schijt tussen zitten, er zullen toffe games tussen zitten. Maar als ik bv kijk naar Grim Dawn, dan is de game in een vrij vergevorderde fase, dus je kunt al goed zien waar je in investeert. | |
Bosbeetle | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:09 |
Dit inderdaad maar ik hoop eigenlijk op goede games ![]() | |
MPC60 | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:18 |
Is er ergens een overzicht van hoeveel kickstart projecten er zijn opgestart en hoeveel er uiteindelijk het einddoel hebben behaald? | |
lizardtattoo | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:27 |
What percent of Kickstarter projects are successfully funded? A little less than half. Over 20,000 already! -edit- dit zijn natuurlijk niet alleen de games-projecten maar ook kunst, muziek, dans, theater, film etc [ Bericht 33% gewijzigd door lizardtattoo op 19-05-2012 18:38:53 ] | |
Rhalius | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:35 |
Probleem is dat ze vaak voor te onbekende games gaan. PC games van de jaren 80 zijn gewoonweg vaak niet erg bekend, pas begin jaren 90 is het echt groot gaan worden. | |
Morthill | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:40 |
Games zitten op 25% succesrate over 2011 geloof ik. | |
MPC60 | zaterdag 19 mei 2012 @ 18:40 |
Snap ik, dat valt nog erg mee! Kans van 50% dus of je project doorgaat of niet. ![]() | |
Morthill | dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07 |
http://www.kickstarter.com/projects/1100741709/samsons-quest Soort van ontopic. Een indiefilm over videogaming in de vroege jaren 90. Het idee is wel geinig, blijf het wel even volgen denk ik. Oh, en soundtrack van die gast die Fez ook heeft gedaan, alleen al daarvoor ga ik misschien wel 15 dollar ophoesten ![]() | |
Bosbeetle | donderdag 24 mei 2012 @ 12:03 |
En panzer pets is gecancelled. ![]() | |
Tijntje83 | donderdag 24 mei 2012 @ 13:29 |
Edit: niet goed gelezen. ![]() Wie weet wat voor game ze er nu van gaan maken aangezien ze een nieuw plan voor gaan maken. | |
Morthill | donderdag 24 mei 2012 @ 16:41 |
geen verrassing | |
Morthill | donderdag 24 mei 2012 @ 16:41 |
Cross eheft de 10k gehaald, 40k in 6 dagen, nowayz | |
Crazy Harry | maandag 28 mei 2012 @ 10:59 |
Het concept van Kinetic Void vind ik wel interessant, technisch gezien. Helaas wordt er conceptueel van het spel zo weinig getoond dat ik vermoed dat het project het niet gaat halen. http://www.kickstarter.com/projects/seanpollman/kinetic-void | |
Crazy Harry | donderdag 31 mei 2012 @ 10:43 |
Toch gehaald dus. Waar die eindspurt vandaan kwam vraag ik me wel af maar ik kijk nu uit naar het resultaat. | |
lizardtattoo | donderdag 31 mei 2012 @ 11:33 |
Nog een Al Lowe-project http://www.kickstarter.co(...)-undercover-exposure (zijn ontwerp en hij heeft er jaren aan gewerkt maar nu niet meer, kennelijk, maar je kan nog wel een etentje met hem kiezen als reward dus hij is er wel bij betrokken) | |
Ceased2Be | donderdag 31 mei 2012 @ 11:43 |
Niet helemaal... http://www.rockpapershotg(...)m-suede-kickstarter/ | |
lizardtattoo | donderdag 31 mei 2012 @ 11:51 |
Ja dat is al weer achterhaald ![]() An official statement from Wisecrack Games: Wisecrack Games has not infringed or otherwise violated any rights of Replay Games. Wisecrack's references to Al Lowe's accomplishments, including his work on the Leisure Suit Larry series, are truthful, come directly from Mr. Lowe's website with his permission pursuant to a written agreement, and constitute de minimis and fair uses under applicable law. Based on records of the U.S. Patent and Trademark Office and the U.S. Copyright Office, Replay Games owns neither the trademark nor copyright to Leisure Suit Larry, so any claim on Replay's behalf is entirely baseless. As Kickstarter fans are aware, Al is currently working on Leisure Suit Larry. The references to Al Lowe's extensive work with Ken Wegrzyn on the design of Sam Suede in Undercover Exposure is truthfully stated and a historical fact. The original design and prototyping have been completed by Al and Ken, as well as a written agreement with Al Lowe for the Sam Suede in Undercover Exposure Kickstarter with Wisecrack Games. Upon completion of a successful Kickstarter campaign, Wisecrack Games moves into full production to complete the game. Sincerely, Wisecrack Games | |
Ceased2Be | donderdag 31 mei 2012 @ 11:57 |
Wat ik ervan begreep is dat Al Lowe er nogal veel bij genoemd wordt terwijl hij helemaal niets meer met het projec te maken heeft ![]() Toch interessant om even in de gaten te houden. | |
gers | donderdag 31 mei 2012 @ 18:54 |
Zit te twijfelen om carmageddon te backen of iets anders ![]() | |
lizardtattoo | donderdag 31 mei 2012 @ 19:00 |
In an update, Lowe said in a statement: “I am not involved in any way with Wisecrack’s current production of Sam Suede. I am proud of the work I did on Sam back in 2006. When I left, the game’s design was nearly complete, but the text, where the humor lies, was barely started. I am not personally involved in any legal action against Wisecrack and wish them well implementing my game design without me.” He added, “As far I know, Replay Games is consulting with Codemasters about what action to take against Wisecrack concerning any Leisure Suit Larry usage, to which Replay has the rights. Right now they’re discussing a cease and desist order but it may go further than that if Wisecrack does not comply and remove any confusion as to my current non-involvement in their project.” ~ http://venturebeat.com/20(...)aken-down-exclusive/ En ook nog een statement van Al Lowe zelf op de website van Replay http://www.replaygamesinc.com/blog/2012/05/al-lowe-and-sam-suede/ Al Lowe and Sam Suede by Al Lowe I want to clarify with the media, the public, and the Kickstarter community whats been in the press lately about my relationship with Wisecrack Games. I have no intention of suing Wisecrack, which has my permission to use my name and likeness regarding my involvement with Sam Suede. While I am proud of the work I did on Sam Suede back in 2006, when I left the project the games design was nearly complete but the text, where the humor lies, was barely started. I not involved in any way with Wisecracks current production of Sam Suede. I am currently actively involved with Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards Reloaded. I also am not personally involved in any legal action against Wisecrack and wish them well implementing my game design without me. [ Bericht 34% gewijzigd door lizardtattoo op 31-05-2012 20:07:07 ] | |
lizardtattoo | vrijdag 1 juni 2012 @ 16:02 |
HELP! Tex Murphy is ontvoerd! De dader eist 4500 backers voor 6 juni, want anders... ![]() ![]() Al is het maar 1 dollar, iedere backer telt! ![]() | |
Crazy Harry | vrijdag 1 juni 2012 @ 16:28 |
Naar Tex heb ik ook gekeken maar ze lijken het concept niet te moderniseren, en dat is jammer. | |
lizardtattoo | vrijdag 1 juni 2012 @ 22:13 |
Het wordt wel opgepoetst natuurlijk, nieuwe engine, nieuwe opnametechnieken, nieuwe interface, maar het moet niet te veel van de oude spellen afwijken dat de fans het niet meer herkennen. ![]() 1UP: Have you been playing adventure games since Overseer, and will any of the changes in design influence how Project Fedora is made? Chris: I think to a certain extent that will affect it, but one thing I'm finding is when we go out and we've been talking to people, and the people who have been backing the project, they really have an idea of what they want. Chris: I've talked on programs before and I've said we're going to make it a little slicker, and that was almost a mistake. What I meant by that was saying we're going to make the interface easier to use. You look back 15, 20 years, the interface was a little clunky, so we wanted to make sure that the mechanics don't get in the way of the game, and so much has improved that way that we want to make sure we build that in, but in many regards they absolutely want a classic Tex mystery, and so there are design philosophies and concepts that I think make puzzle better and more intuitive and a little more fair to the player, and I do think those things needs to be incorporated, but I want people to understand that we are re-creating Tex's world and we are technically improving things that make it easier to play, but that the game they knew and loved through the series is going to be the heart of what the experience will be. | |
lizardtattoo | donderdag 7 juni 2012 @ 12:18 |
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc. Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen. | |
gers | donderdag 7 juni 2012 @ 12:26 |
geweldig nieuws ben benieuwd naar de nieuwe carmageddon ![]() | |
drumstickNL | donderdag 7 juni 2012 @ 12:52 |
Ik moet zeggen dat de prijzen voor backers die meer dan 10.000 dollar doneren vaak wel tegenvallen. Vaak is het iets van: "a special ingame poster of your face!" of "a dinner with the devs" Voor tienduizend dollar zou men je wel iets van een eindbaas moeten maken. | |
Rhalius | donderdag 7 juni 2012 @ 13:23 |
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden. | |
Bosbeetle | donderdag 7 juni 2012 @ 13:26 |
Tex murphy heeft net zn goal gehaald ![]() | |
Morthill | donderdag 7 juni 2012 @ 15:02 |
En anders vind ik het best grappig als ik als NPC in de game zit met een eigen quest of zo ![]() | |
ChocolateJesus. | donderdag 7 juni 2012 @ 18:55 |
Dead State kickstarter is ook eindelijk begonnen http://www.kickstarter.co(...)-zombie-survival-rpg
| |
Morthill | donderdag 7 juni 2012 @ 20:21 |
tof t-shirt ook, maar daar ga ik geen 100 dollar voor supporten ![]() | |
AQuila360 | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:08 |
Kent iemand van jullie gambitious? http://gambitious.com/ Is nu een paar dagen sinds de E3 open en lijkt een beetje op Kickstarter alleen is dit meer investeren ipv doneren. Maar ik wordt er nog niet veel wijzer van hoe het precies werkt. | |
Morthill | zaterdag 9 juni 2012 @ 10:10 |
je krijgt geld terug in plaats van games en andere content bedoel je? doneren is iets wat je aan goede doelen doet | |
lizardtattoo | dinsdag 26 juni 2012 @ 08:45 |
Nieuw stop-motion sci-fi adventureproject: http://www.kickstarter.co(...)ef=recently_launched Jack Houston and the Necronauts.![]() | |
Morthill | donderdag 19 juli 2012 @ 16:18 |
Let ook even op Project Lodus http://www.kickstarter.co(...)ion-rpg?ref=category Action-RPG met wat toffe combatmogelijkheden. Lijkt me beetje mix van Torchlight en cyberpunk ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Morthill op 19-07-2012 22:52:20 ] | |
Ceased2Be | donderdag 19 juli 2012 @ 16:20 |
Er is te weinig cyberpunk... deze ga ik eens in de gaten houden. | |
Marsenal | donderdag 19 juli 2012 @ 16:40 |
Coop nog wel. Dat word een bookmark. | |
Murdera | donderdag 19 juli 2012 @ 17:03 |
Damn, dat lijkt me idd erg leuk ![]() | |
Ceased2Be | donderdag 19 juli 2012 @ 18:35 |
Dan ben je een paar maandjes te laat... | |
Ceased2Be | donderdag 19 juli 2012 @ 19:44 |
Star Command al voorbij gekomen? Beetje X-COM achtig http://www.kickstarter.co(...)the-pc-mac-space-adv | |
MPC60 | donderdag 19 juli 2012 @ 20:05 |
Jammer om te lezen dat panzer pest het niet gehaald heeft. | |
Morthill | donderdag 19 juli 2012 @ 22:49 |
wat art van Project Lodus![]() ![]() ![]() | |
Morthill | vrijdag 20 juli 2012 @ 17:46 |
Op aanraden van Spanky en mij http://www.kickstarter.co(...)ense-grid-2?ref=live Defense Grid 2 (of louter expansion) ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Morthill | vrijdag 20 juli 2012 @ 21:27 |
http://www.kickstarter.co(...)ole?ref=home_popular Hoe kunnen we dit gemist hebben ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 21 juli 2012 @ 08:10 |
Gemist? Het stond zelfs op Fok!Games ![]() | |
AQuila360 | zaterdag 21 juli 2012 @ 08:14 |
Die gaat het nu nog een keer proberen maar dan via gamebitious | |
Morthill | zaterdag 21 juli 2012 @ 10:06 |
Ik lees FOK!games niet echt ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 21 juli 2012 @ 15:58 |
Als ze dan wat vaker communiceren en wat meer laten zien van de game komt het wellicht nog wel van de grond ![]() | |
2Happy4U | zaterdag 21 juli 2012 @ 17:13 |
Het gaat toch falen. | |
Morthill | zaterdag 21 juli 2012 @ 17:44 |
Probably, ja. Ik ga er ook geen geld aan besteden, maar vond het wel een interessant project. | |
Ceased2Be | maandag 30 juli 2012 @ 21:18 |
Cool. mag nu mijn top 10 aangeven van origineel Gabriel Knight 1 Artwork en dat wordt er wat uitgeloot... zitten hele toffe stukken tussen (en mag niets laten zien). | |
Morthill | maandag 30 juli 2012 @ 21:30 |
Project Lodus gaat het niet redden, halverwege pas 11k binnen van de benodigde 50k Defense Grid 2 ook pas op 167k en het schiet niet echt meer op. | |
Morthill | zondag 5 augustus 2012 @ 19:32 |
Jack Houston is er bijna. http://www.kickstarter.co(...)n-and-the-necronauts Nog iets meer dan 7k en 4 dagen te gaan. Zou het lukken? | |
lizardtattoo | zondag 5 augustus 2012 @ 20:11 |
6104 dollar nog ![]() ![]() | |
Bosbeetle | zondag 5 augustus 2012 @ 20:48 |
![]() ![]() | |
Morthill | zondag 5 augustus 2012 @ 20:56 |
heb geupgradet van 15 naar 30 vandaag ![]() | |
Morthill | zondag 5 augustus 2012 @ 21:12 |
http://www.kickstarter.co(...)ditions-conquistador Ziet er ook nog wel geinig uit, een turn-based RPG over de Spaanse verovering van Zuid-Amerika. Houd het voorlopig in de gaten, misschien wel een pledge waard. | |
Morthill | woensdag 8 augustus 2012 @ 09:37 |
en Jack Houston is rond
![]() | |
Ceased2Be | woensdag 8 augustus 2012 @ 10:51 |
ah poep... net gemist ![]() | |
Morthill | woensdag 8 augustus 2012 @ 10:51 |
Je kunt gerust nog bijleggen ![]() $57,897 pledged of $56,000 goal 42 hours to go | |
Ceased2Be | woensdag 8 augustus 2012 @ 10:57 |
Ah mooi, nog even gebacked ![]() | |
Murdera | woensdag 8 augustus 2012 @ 11:04 |
Defence grid. ![]() http://www.kickstarter.co(...)ense-grid-2?ref=live Maar even backen. Hopen op de 500k, zodat er multiplayer zal zijn. | |
Morthill | woensdag 8 augustus 2012 @ 11:08 |
Voor de fans van shit als Magic the Gathering is er SolForge, een digital card game die wordt gemaakt in samenwerking met Richard Garfield ![]() http://www.kickstarter.co(...)al-trading-card-game Het concept klinkt wel tof, het mengt echt het digitale van normale games met het speelplezier van TCG's. Maakt het ook voor mensen zoals ik die niet meer elke zaterdag in de locale spellenwinkel zitten weer mogelijk om dit soort games te spelen ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:58 |
Zojuist deze gesupport; http://www.kickstarter.com/projects/850516062/wings-directors-cut HD Remake van een spel wat ik helemaal stuk heb gespeeld op de Amiga. Heb de developer gevraagd of ze hierna met 'It cames from the desert' aan de slag gaan en dat is zeker de intentie (naast alle andere CinemaWare titels). | |
Morthill | zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:44 |
Die rewards ![]() | |
Gehenna | vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:28 |
Weer een leuke: http://www.kickstarter.co(...)-next-generation-rts Planetary Annihilation een toffe RTS gebaseerd op de klassieker total annihilation ![]() Erg toffe optie om astroide's te bemannen om deze dan later via een grote raketaandrijving op je vijand af te sturen ![]() | |
Morthill | vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:46 |
oh mijn God, Leviathan heeft hun kickstarter gewoon gehaald ![]() ![]() | |
Gehenna | vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:50 |
maar als je de bedragen van de backers optelt, kom je maar op $16.713 uit... ![]() dat zijn er ook maar 433, is de rest dan onzichtbaar oid? of willen die gewoon geen speciale dingen? | |
drumstickNL | vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:25 |
http://www.kickstarter.co(...)e-story?ref=category Heeft ook zo ff een half miljoen opgehaald. | |
Morthill | vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:50 |
Misschien is het niet helemaal eerlijk gegaan en is dit toegevoegd door Leviathan zelf om onze centen weg te halen? | |
Gehenna | vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:26 |
das zou op zich een slimme zet zijn, maar wel een beetje dubieus natuurlijk... ![]() | |
Morthill | zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:09 |
een beetje ![]() | |
zyntex | zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:52 |
Ja die viel mij ook op. Alleen geen single player campain anders had ik het ook overwogen | |
Ceased2Be | donderdag 23 augustus 2012 @ 15:10 |
Nieuwe Broken Sword! http://www.kickstarter.co(...)ents-curse-adventure | |
bjorntju | donderdag 23 augustus 2012 @ 17:17 |
Had die een paar dagen geleden al gebacked, ook tegelijk de eerste kickstarter die ik gebackt hebt. Die game klinkt echt awesome ![]() | |
Bosbeetle | donderdag 30 augustus 2012 @ 15:42 |
http://www.kickstarter.com/projects/project-giana/project-giana Nog een paar uurtjes te gaan ![]() | |
Morthill | donderdag 30 augustus 2012 @ 15:50 |
Dan ben je dus genaaid. http://www.kickstarter.co(...)/298485?ref=activity | |
Bosbeetle | donderdag 30 augustus 2012 @ 15:56 |
Op de kickstarter pagina staat dat ze het hebben opgelost.... wel lullig idd van die 10k backer ![]() | |
Morthill | donderdag 30 augustus 2012 @ 15:58 |
Er staat dat ze doorgaan, maar die 10k toezegging ben je gewoon kwijt natuurlijk. | |
Bosbeetle | donderdag 30 augustus 2012 @ 16:00 |
Ja dat is waar en super lullig ![]() | |
lizardtattoo | donderdag 30 augustus 2012 @ 17:06 |
Ze gaan waarschijnlijk een paar van de lithos uit de laatste updates veilen. Ik steun dit project al vanaf de Early Bird op IndieGoGo. Echt waardeloos dit. Schijnt een leuk spelletje te zijn, grote pledge doen en dan iedereen zien juichen yeah we hebben de target behaald en dan op het laatste moment terugtrekken (of gewoon niet genoeg op je prepaid credit card storten). ![]() | |
Morthill | vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:54 |
Ze hebben een miljoen binnen ![]() | |
Thrar | vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:02 |
![]() ook gesteund! | |
Morthill | vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:06 |
![]() | |
Gehenna | zaterdag 1 september 2012 @ 10:36 |
![]() | |
Morthill | donderdag 6 september 2012 @ 21:10 |
![]() | |
Ceased2Be | vrijdag 7 september 2012 @ 08:37 |
De makers van de nieuwe Broken Sword greenlighten Beneath a Steel Sky 2 als ze de miljoen halen... Voor mij reden genoeg om er geld in te steken. http://www.kickstarter.co(...)ents-curse-adventure | |
Morthill | vrijdag 7 september 2012 @ 14:00 |
http://www.kickstarter.co(...)al-trading-card-game Ook SolForge heeft zijn target gehaald, 3 dagen voor de deadline ![]() Wie koopt er nu voor mij een Tablet? ![]() | |
BaajGuardian | vrijdag 7 september 2012 @ 14:31 |
Snap niet waarom timesplitters niet gekickstart wordt. | |
stoeltafel | zaterdag 8 september 2012 @ 03:28 |
Deze gaat lekker. Zou sick zijn als ze de 1.8 miljoen halen. Heb een pass van 50 dollar gekocht. In juli lekker gamen! | |
Morthill | zaterdag 8 september 2012 @ 09:24 |
Little Big Adventure 3 ![]() | |
Morthill | dinsdag 11 september 2012 @ 08:00 |
http://www.kickstarter.co(...)rd-game?ref=activity SolForge heeft het ruimschoots gehaald, laatste paar dagen nog een paar strech goals gehaald zelfs ![]() | |
Morthill | donderdag 13 september 2012 @ 07:49 |
http://www.kickstarter.co(...)-next-generation-rts Planetary Annihilation staat op ik 1,8 miljoen! Galactic War komt er dus in ![]() | |
Bart | donderdag 13 september 2012 @ 07:50 |
Nice ![]() | |
Morthill | donderdag 13 september 2012 @ 07:51 |
Als ik zag dat SolForge zo'n 25% van de totale bijdrage kreeg in de laatste 24 uur zou ik dat niet te hard zeggen. Gisteren of zo stond het totaal nog maar iets boven de 1,6 miljoen. Twee ton in 1,5 dag is best mogelijk. Populaire games trekken donaties aan. | |
Bart | donderdag 13 september 2012 @ 07:52 |
Ik hoop het! | |
Gehenna | donderdag 13 september 2012 @ 12:08 |
Ik zie net dat er ook via PayPal kon worden gedoneerd, dus ik ben nu ook backer ![]() zou mooi zijn als die orchestral score er ook nog even komt ![]() | |
Morthill | vrijdag 14 september 2012 @ 08:13 |
40,444 backers $2,021,663 pledged of $900,000 goal 13 hours to go We krijgen dus een full orchestra voor de soundtrack ![]() | |
lizardtattoo | vrijdag 14 september 2012 @ 10:14 |
Broken Sword heeft ook een Paypal-optie toegevoegd, en later vandaag komt er nog een update met wat nieuwe tiers. http://www.revolution.co.uk/kickstarter/paypal | |
Gehenna | vrijdag 14 september 2012 @ 10:21 |
http://www.kickstarter.co(...)-next-generation-rts nog 10 uur te gaan, voor een docu... orkestrale soundtrack is al gelukt ![]() | |
ChocolateJesus. | zaterdag 15 september 2012 @ 03:33 |
Project Eternity van Obsidian, met onder anderen Tim Cain (Fallout, Arcanum) Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment) en Josh Sawyer (Fallout New Vegas) Ze vragen er $1.1m voor. http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity Ze zijn al op 14,897 backers en $629,935 op dit moment. | |
Ceased2Be | zaterdag 15 september 2012 @ 08:25 |
*backed* $763,371 op het moment | |
Bart | zaterdag 15 september 2012 @ 08:38 |
Ja nice ![]() ![]() ![]() | |
Morthill | zaterdag 15 september 2012 @ 10:03 |
Stop verdomme eens met die gave games ![]() Trouwens, dat logo is beetje gejat van Wheel of Time ![]() $805,616 pledged of $1,100,000 goal [ Bericht 5% gewijzigd door Morthill op 15-09-2012 10:13:25 ] | |
Ceased2Be | zaterdag 15 september 2012 @ 10:50 |
Dat logo is gewoon een ouroboros ![]() ![]() kaart vond ik persoonlijk nogal op Middle-Earth lijken: ![]() | |
Morthill | zaterdag 15 september 2012 @ 10:53 |
Naja, al die fantasy maps lijken dus op elkaar ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 15 september 2012 @ 12:22 |
en uiteindelijk bestaat 50% van de wereld uit loofbos en draken ![]() | |
Pettigrew81 | zaterdag 15 september 2012 @ 13:53 |
Ondertussen al weer $892,115, gaat lekker zo ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 15 september 2012 @ 13:54 |
Denk dat ze voor maandag alvast wat stretch-goals kunnen gaan bedenken. Hoop op modding-tools ![]() | |
Pettigrew81 | zaterdag 15 september 2012 @ 13:56 |
Daar hoop ik ook op ![]() ![]() | |
Morthill | zaterdag 15 september 2012 @ 15:24 |
Modding tools zijn tof, maak er nooit gebruik van, maar speel graag extra campaigns. | |
Ceased2Be | zaterdag 15 september 2012 @ 19:00 |
En het eerste miljoen is binnen... | |
lizardtattoo | zondag 16 september 2012 @ 10:46 |
En de strechgoals ![]() We are excited to announce the first stretch goals for Project Eternity! 1.1 million, Base Goal – Achieved! Base game includes three races, five classes, and five companions. We have ideas for these, but we want to hear your opinions on what you'd like to see. Stay tuned to Kickstarter, our website, and our forums to join in on the conversation. 1.4 million, New Playable Race, Class, and Companion! Expands your options for character creation and adds a companion of the new class. 1.6 million, a Mac Version of Project Eternity and The Story Grows! We've listened and we’ll make a Mac version of the game at this tier. We're also going to add a new major storyline along with new quests, locations, NPCs, and unique loot (special histories everyone?). 1.8 million, New Playable Race, Class, and Companion! The options grow for your main character and the roster of your motley crew expands with the addition of a new companion from the selected class. 2.0 million, Player House! Get your own house in the game that you can customize, store equipment in, and where your companions hang out, or, as the elves say, "chillax". 2.2 million, a new Region, a new Faction and another new Companion! And, dare we say it... ? LINUX! Great news, everyone! For the Tarball Knights of Gzippia out there, we'll be adding Linux support! Also, the world of Project Eternity grows in a major way with the inclusion of a whole new faction and the territory it holds. This adds new NPCs, quests, magic items, and hours of gameplay. And yes, you got it, another companion. 2.4 million and beyond! Coming Soon! We've been listening to your feedback, and have the following announcements: DRM Free: We are looking into it! Please check back for updates. Digital Only Tiers are coming! PayPal is coming asap. Please be patient! New $5k Tier. We are looking into a new $5k tier since it sold out so quickly! We are looking into equivalent alternatives. | |
Morthill | zondag 16 september 2012 @ 10:46 |
Meh | |
Pettigrew81 | zondag 16 september 2012 @ 11:59 |
Ik werd er ook al niet super enthousiast van. | |
Morthill | zondag 16 september 2012 @ 11:59 |
Vind 20 dollar dan ook genoeg voorlopig, krijg ik de game voor en dat is dan een prima prijs. | |
Pettigrew81 | zondag 16 september 2012 @ 12:00 |
Hier hetzelfde | |
Yuri_Boyka | zondag 16 september 2012 @ 12:05 |
Defense Grid 2 is ook vet! | |
Tain | zondag 16 september 2012 @ 12:13 |
Idd, als ze de 2.2M bereiken is dat mooi meegenomen, maar ga zelf niet meer doneren dan die 20 dollar | |
Morthill | maandag 17 september 2012 @ 08:48 |
Ze gaan zo de 1,4 miljoen voorbij $1,396,118 Dus de eerste lame stretch is gehaald | |
ChocolateJesus. | woensdag 19 september 2012 @ 22:17 |
http://www.kickstarter.co(...)n-dig-defend-survive Deze lijkt ook wel gaaf. [ Bericht 49% gewijzigd door ChocolateJesus. op 20-09-2012 03:42:31 ] | |
Morthill | donderdag 20 september 2012 @ 08:11 |
Je kon erop wachten, grote uitgevers willen nu dus echt misbruik gaan maken van Kickstarter om flink te kunnen cashen. Studio zet Kickstarter op, krijgt financiering rond, en geeft vervolgens alle rechten aan de uitgever. Dat zou echt het einde zijn van crowdfunding ![]() http://www.escapistmagazi(...)eak-Into-Kickstarter | |
Bosbeetle | donderdag 20 september 2012 @ 09:14 |
Wat ik me trouwens afvraag hoe al deze dingen gerealiseerd gaan worden. Bij de double fine adventure komt nu in de docu naar boven dat het budget toch wel erg krap is. Er gaat ook ontzettend veel (te veel als je het mij vraagt) geld naar kickstarter en dan ook nog eens heel veel geld naar de goodies die bij de tiers zitten... UIteindelijk zijn dit voor spelletjes niet echt grote bedragen. | |
Gehenna | donderdag 20 september 2012 @ 09:25 |
ja klopt, maar aan de andere kant zie ik ook genoeg games die al bijna in beta stadium zijn en die nog even een wat geld nodig zijn voor de laatste lootjes... | |
Bosbeetle | donderdag 20 september 2012 @ 09:32 |
Inderdaad dat zijn denk ik de betere opties ![]() ![]() | |
Gehenna | donderdag 20 september 2012 @ 09:49 |
ja er is in feite nu nog maar weinig daadwerkelijk gerealiseerd. Het is nog een leuke hype, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als straks blijkt dat veel projecten toch niet uit kunnen... als backer heb je geen poot om op te staan natuurlijk, als een bedrijf uiteindelijk iets onaf uitbrengt, hebben ze alsnog voldaan aan een product toch? ![]() | |
Bosbeetle | donderdag 20 september 2012 @ 10:01 |
Precies of iets heel kleins ... level 1 ![]() | |
Bart | donderdag 20 september 2012 @ 10:02 |
Als ze niets uitbrengen heb je volgens mij ook geen poot om op te staan ![]() | |
Morthill | donderdag 20 september 2012 @ 10:29 |
Fout, daar had Kickstarter laatst nog een mooie blogpost over. Iedereen die een project start op KS sluit een contract en gaat de verplichting aan om alle producten ook uit te leveren. Als het project faalt, i.e. het beloofde product komt nooit op de markt, dan kun je naar de rechter stappen. Niet dat je daar een fuck aan hebt, want het geld is weg en dus krijg je niks terug. Maar goed, je hebt zelfs twee poten om op te staan ![]() | |
Bart | donderdag 20 september 2012 @ 10:30 |
Ja oke, naar de rechter gaan. Dat schiet op om je 20 euro terug te krijgen. In theorie kun je wat doen, in de praktijk ben je je geld gewoon kwijt... | |
Morthill | donderdag 20 september 2012 @ 10:32 |
Dat zeg ik toch ![]() | |
Bart | donderdag 20 september 2012 @ 10:32 |
Ja, ik toch ook ![]() | |
Bart | donderdag 20 september 2012 @ 10:33 |
Maar goed, de twee games die ik back komen gewoon uit en worden supervette games. Dus het is gelul om niets ![]() | |
Morthill | donderdag 20 september 2012 @ 10:35 |
Ik back een shitload meer ![]() Maar wat ik dus eerder ook al aangaf, dat Obsidian nu langs komt en een paar miljoen ophaalt is echt niet bijzonder. Daarmee kun je als grote developer nog steeds geen zak. Zeker niet als je de helft daarvan kwijt bent aan goodies. | |
drumstickNL | donderdag 20 september 2012 @ 10:46 |
Niet echt toffe projecten meer de laatste tijd; of ze zijn moeilijker te vinden. Ziet er wel uit alsof de beoogde doelen steeds hoger komen te liggen. (qua geld) | |
Bart | donderdag 20 september 2012 @ 10:54 |
Het geeft ze wel een idee of iets populair is of niet. Misschien dat ze het daarvoor doen? Plus dat het gratis reclame is. En je kan je community erbij betrekken. En het levert toch weer wat op, meer dan niets... | |
Morthill | donderdag 20 september 2012 @ 11:22 |
Obsidian is geen grote developer ![]() | |
cool15 | maandag 24 september 2012 @ 15:54 |
die wou ik net posten ![]() | |
2Happy4U | dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:52 |
http://www.kickstarter.co(...)-in-the-neighborhood Dit spel ![]() ![]() | |
Gehenna | dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:15 |
oh my ![]() | |
2Happy4U | dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:16 |
Die comment ook ![]() | |
Morthill | dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:26 |
![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:02 |
Ze zijn eindelijk over de ton heen, hoop wel dat ze het gaan halen... ![]() | |
Morthill | dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:12 |
Betwijfel het, weinig geld op dit moment, en ze zullen niet veel meer dan een ton ophalen in de laatste paar dagen. Ga zelf ook niks geven, maar heb dan ook genoeg gebackt de laatste tijd. Nu maar eens zien wat er allemaal uitkomt ![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:15 |
Jammer, zie hier meer de lol van in dan van Planetary Annihilation (die ik ook gebacked heb). | |
Morthill | dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:17 |
Zelfs al zag ik dat, ik ga niet alles wat me leuk lijkt backen, geld is niet ongelimiteerd en ik doe ook wat non-gaming dingen. Voordeel daarvan is wel dat je sneller resultaat ziet bij sommige dingen. Heb nu 10 projecten, niet allemaal gefinancierd natuurlijk. Maar we blijven niet bezig ![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:44 |
Ik zit op 20 op het moment, waarvan de helft bordspellen zo ongeveer, daar zie je wat sneller van. En dan ben ik ook nog kieskeurig ![]() | |
Morthill | dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:11 |
Niet kieskeurig genoeg blijkbaar ![]() | |
Bosbeetle | woensdag 3 oktober 2012 @ 19:03 |
![]() ![]() en die tom hall is gewoon de bedenker van: ![]() Dopefish ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door Bosbeetle op 03-10-2012 19:13:08 ] | |
Morthill | woensdag 3 oktober 2012 @ 20:14 |
Every time ![]() http://www.kickstarter.co(...)hal?ref=home_popular Ik ga zoooo dronken worden ![]() En een toezegging gebroken ![]() [ Bericht 45% gewijzigd door Morthill op 03-10-2012 20:24:06 ] | |
Morthill | vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:06 |
Die Old Skool RPG gaat het trouwens niet halen denk ik. Wordt wat overschaduwd door Obsidian nu. 15% na 3 dagen is gewoon bijzonder weinig, dan haal je misschien net 50% aan het eind. | |
ChocolateJesus. | donderdag 11 oktober 2012 @ 22:59 |
Eerste Project Eternity screenshot![]() Ziet er beter uit dan mijn verwachtingen. | |
Morthill | vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:16 |
Het lijkt me een bijzonder dure werkmethode en ze moeten het doen met een paar miljoen, waarvan ze ook nog een kwart, zo niet meer, kwijt zijn aan rewards. | |
Yuri_Boyka | zondag 14 oktober 2012 @ 16:59 |
Hier een kickstarter-achtige site speciaal voor games. Is laatst gelanceerd: http://www.gambitious.com/ | |
Morthill | zondag 14 oktober 2012 @ 17:02 |
En 3 miljoen voor Project Eternity, die gaat misschien nog wel richting 3,5M, terwijl SHAKER op een magere 235k staat ![]() | |
AQuila360 | zondag 14 oktober 2012 @ 20:46 |
Leek me eerst heel tof maar nu toch niet! | |
Morthill | maandag 15 oktober 2012 @ 22:28 |
Het lijkt me duidelijk dat Eternity na Ouya de meest succesvolle gameskickstarter gaat worden. Nu op 3,2 miljoen, dus nog 2 ton om die tweede plek te claimen. | |
Morthill | dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:19 |
En Project Eternity is Double Fine voorbij, de best gefunde game daarmee dus. | |
Bosbeetle | dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:31 |
denk inderdaad niet dat shaker er gaat komen ![]() | |
ChocolateJesus. | woensdag 17 oktober 2012 @ 02:39 |
Project Eternity heeft 4 mil opgehaald als je paypal erbij rekent. Nog 24 minuten te gaan.. | |
Morthill | woensdag 17 oktober 2012 @ 08:15 |
dus de stretch goal gehaald ![]() en dit is ook geinig ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:50 |
Nieuwe game van Lori & Corey Cole! (Quest for Glory) http://www.kickstarter.co(...)-redemption?ref=live | |
Morthill | zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:42 |
Loot Drop heeft de stekker getrokken uit Shaker. Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar blijft toch erg jammer. De concurrentie met Project Eternity was denk ik net te zwaar. | |
Ceased2Be | zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:50 |
Tja... PE had het momentum al mee van 1 van de meest succesvolle RPG's alle tijden. De mensen achter Shaker had ik nog nooit van gehoord (al klonk het concept wel interessant). | |
bjorntju | zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:35 |
Star Citizen nu ook op kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen Als de game zijn goal haalt op kickstarter (en dat zal ook wel zo te zien ![]() ![]() | |
drumstickNL | maandag 22 oktober 2012 @ 12:27 |
Iemand hier met Guns of Icarus? Zeker de moeite waard naar mijn mening. ![]() | |
Tain | maandag 22 oktober 2012 @ 22:36 |
02:00 AM CET (October 23) worden de rewards voor Project Giana verzonden ![]() | |
Crazy Harry | zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:43 |
Nu voor pre-order op Steam. Direct beta speelbaar, 29ste lancering. Dan is ook de 25% korting voorbij (tot aan de holiday sale natuurlijk). Zojuist door jouw post gekocht ![]() | |
ChocolateJesus. | donderdag 1 november 2012 @ 02:10 |
Maia: http://www.kickstarter.com/projects/1438429768/maia
![]() ![]() | |
Morthill | donderdag 1 november 2012 @ 08:27 |
Nog andere mensen die Planetary Annihilation gebacked hebben en nu een mailtje ontvangen hebben, maar niet meer kunnen inloggen bij uber? edit: en nevermind, het gaat nu wel ![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 6 november 2012 @ 10:50 |
De originele Elite gaat een vervolg krijgen via Kickstarter: http://www.bbc.co.uk/news/technology-20187897 -edit- en die is al live: http://www.kickstarter.co(...)e-dangerous?ref=live | |
Bosbeetle | dinsdag 6 november 2012 @ 10:53 |
Eigenlijk zouden al die kickstarters zouden eigenlijk allemaal op hetzelfde forum moeten zitten.. zo'n chaos om bij te houden ![]() De enige die ik echt bijhoud is ![]() ![]() ![]() | |
Morthill | dinsdag 6 november 2012 @ 12:57 |
Fuck yeah, die ga ik backen zodra ik thuis ben | |
ChocolateJesus. | woensdag 21 november 2012 @ 02:42 |
http://www.kickstarter.co(...)e-game/?ref=kicktraq
![]() ![]() ![]() | |
ChocolateJesus. | woensdag 21 november 2012 @ 17:37 |
Godver, ik hoop wel dat Maia het gaat halen.. http://www.kickstarter.com/projects/1438429768/maia/posts/353626 Net iets over de helft met maar 6 dagen te gaan. | |
Ceased2Be | woensdag 21 november 2012 @ 18:24 |
Single player EVE? | |
ChocolateJesus. | woensdag 21 november 2012 @ 19:16 |
Met meer procedureel generatie (zelfs de schepen en facties), de mogelijkheid om andere piloten in dienst te nemen en uiteindelijk een soort eigen 'Imperium' op te bouwen, een soort van 'RTS' mode voor wanneer je bevelen wil geven aan je in dienst genomen piloten, landen op planeten, 'Twitch gameplay', een oneindig universum, etc. Ik ben echt heel erg onder de indruk van dit project. Wat hij tot nu toe heeft is in drie maanden tijd door één persoon opgebouwd. | |
ChocolateJesus. | zaterdag 24 november 2012 @ 22:50 |
Ceased2Be | donderdag 27 december 2012 @ 05:47 |
Voor de Dungeon Keeper fans onder ons: http://www.kickstarter.co(...)ar-for-the-overworld | |
Morthill | vrijdag 1 februari 2013 @ 23:03 |
http://www.kickstarter.co(...)kickstart-the-horror Niks mis met een goede horroradventure | |
Ceased2Be | dinsdag 12 februari 2013 @ 19:12 |
Mijn Gabriel Knight 1 schets is vandaag binnengekomen! ![]() | |
Morthill | vrijdag 15 februari 2013 @ 22:20 |
http://www.facebook.com/p(...)3992287303367&type=1 Maker van Sequence komt binnenkort met een KS ![]() | |
AQuila360 | vrijdag 15 februari 2013 @ 22:33 |
Die massale toeloop op Kickstarter wordt ook de ondergang van KS! | |
Morthill | zaterdag 16 februari 2013 @ 12:44 |
AQuila, je hebt een klaagtopic. Ga daar moeilijk zitten doen ![]() | |
Morthill | maandag 18 februari 2013 @ 19:03 |
http://www.kickstarter.co(...)there-came-an-echo-0 Van de makers van Sequence. Ben altijd wat sceptisch bij voice-games, maar dit lijkt me eigenlijk wel een heel tof concept. | |
ellevehC86 | dinsdag 19 februari 2013 @ 03:52 |
You are fucking kidding me, David Braben himself gaat Elite 4 doen na sinds 1996 geen fuck meer op dat gebied gedaan te hebben? ![]() Fuck yeah, ik wacht hier al geen 10 jaar op ofzo! | |
Morthill | maandag 4 maart 2013 @ 09:17 |
Morthill | dinsdag 5 maart 2013 @ 22:42 |
Gaat maar heel even over KS, maar het bredere punt is wel van toepassing. Waarom KS werkt, waarom het geen bedelen is, en waarom het geen zak te maken heeft met risico's afwentelen op anderen om zelf optimaal te kunnen profiteren. | |
Ceased2Be | woensdag 6 maart 2013 @ 15:01 |
Opvolger van Plancescape: Torment!!! http://www.kickstarter.co(...)nt-tides-of-numenera | |
Tain | woensdag 6 maart 2013 @ 15:30 |
Daar gaat mijn voornemen om minder Kickstarters te doen... | |
Morthill | woensdag 6 maart 2013 @ 16:25 |
spirituele opvolger ![]() | |
Tain | woensdag 6 maart 2013 @ 22:42 |
wtf... ze zijn binnen 6 uur gefund... | |
Morthill | woensdag 6 maart 2013 @ 22:53 |
tsja, bekende naam, veel fans, aandacht van grote media en andere Kickstarters. Vind het niet zo gek eigenlijk ![]() | |
Morthill | zaterdag 9 maart 2013 @ 13:35 |
en inmiddels al op dik $2,2 miljoen, benieuwd of de game Project Eternity voorbij gaat streven | |
lizardtattoo | zaterdag 9 maart 2013 @ 14:08 |
Laatste 24 uur voor het vervolg op The Longest Journey en Dreamfall. http://kck.st/14XAHB3 Target is ruimschoots gehaald plus een aantal stretchgoals (Mac, Linux, extra content, Frans en Duits, soundtrack) en 1.5 miljoen voor de director's cut halen ze denk ik ook nog wel. The Longest Journey Home (2 miljoen) zou wel erg tof zijn maar zit er niet in helaas. | |
Morthill | zaterdag 9 maart 2013 @ 14:49 |
Heb erover gedacht, maar moet toch even op de portemonnee letten, dus ik sla die over, Liz. | |
Ceased2Be | zondag 10 maart 2013 @ 10:13 |
En nog een spirituele opvolger, deze keer op Ultima: http://www.kickstarter.co(...)n-virtues-0?ref=live | |
Mr_Belvedere | maandag 11 maart 2013 @ 17:15 |
Yes, nog net een $20 kunnen doen. Zo af en toe 'valt er eentje uit'. | |
lizardtattoo | maandag 11 maart 2013 @ 20:18 |
Of gaat er iemand een stapje hoger, bijvoorbeeld naar $28 ![]() | |
Bart | maandag 11 maart 2013 @ 20:42 |
Planescape? Is destijds volledig langs mee heen gegaan ![]() | |
Ceased2Be | maandag 11 maart 2013 @ 20:59 |
Koop de oude op gog, meld je ziek en ga spelen! | |
Bart | maandag 11 maart 2013 @ 21:00 |
![]() | |
Ceased2Be | maandag 11 maart 2013 @ 21:26 |
Maar serieus? Wat ik briljant vond aan Torment was sowieso het verhaal, het was episch en ontzettend dramatisch en het einde hartverscheurend. Maakte je een dom personage waren je zinnen minder goed, je conversatie-opties minder en wilden sommige mensen überhaupt geen gesprek met je aangaan. Slim personage? Meer conversatie opties, betere vragen en je kreeg veel en veel meer mee van het achtergrond verhaal. En er zit een steeg in die zwanger is. http://www.gamespot.com/f(...)ape-torment-6135401/ | |
Morthill | dinsdag 12 maart 2013 @ 08:17 |
Dat heeft Arcanum later succesvol overgenomen ![]() | |
Ceased2Be | dinsdag 12 maart 2013 @ 08:18 |
Die heb ik dan nooit gespeeld, heb hem wel op gog aangeschaft maar die staat (met redelijk wat anderen) nog in de back-catalogue. | |
Morthill | dinsdag 12 maart 2013 @ 08:23 |
Zonde, prachtige RPG met een goed verhaal, enorm veel keuzevrijheid en veel invloed van hoe je handelt op de verhaallijn. Game staat uiteraard bol van de bugs, want Troika. | |
Ceased2Be | dinsdag 12 maart 2013 @ 08:59 |
En een van de weinige Steampunk RPG's.. hij stond destijds ook wel op mijn wantlist maar er was zoveel te spelen (en zo'n beperkt budget ![]() | |
Morthill | dinsdag 12 maart 2013 @ 09:03 |
Steampunk? Zo zou ik het niet omschrijven. Het is niet alsof je rare dingen ziet met stoomkracht, het zijn gewoom stoomtreinen e.d. De game speelt zich af in een tijd dat de technologische ontwikkelingen op die van vroege 19e eeuw zijn, zonder dat daar enige sciencefiction bij komt kijken. | |
2Happy4U | dinsdag 26 maart 2013 @ 22:52 |
http://www.kickstarter.co(...)prove-her-brothers-w Nog FOK!kers die hier aan hebben meegeholpen? | |
Morthill | dinsdag 26 maart 2013 @ 23:15 |
hellz no, voor goede doelen ga ik wel naar andere sites | |
Mr_Belvedere | dinsdag 26 maart 2013 @ 23:54 |
3,1 miljoen target is gehaald. | |
The_Substitute | woensdag 27 maart 2013 @ 00:22 |
Zolang ie maar boven de 3,5 komt. ![]() | |
lizardtattoo | donderdag 28 maart 2013 @ 05:16 |
Onze sympathieke zuiderburen van Larian Studios werden door een misverstandje min of meer gedwongen hun Kickstarter voor Divinity: Original Sin een week te vroeg online te gooien. Kickstarter: http://www.kickstarter.co(...)ivinity-original-sin Het verhaal achter het te vroeg online moeten: http://www.lar.net/2013/0(...)an-improvised-start/ | |
Morthill | donderdag 28 maart 2013 @ 08:27 |
Verrek, ik dacht dat ze die game financieel rond hadden. Zag er in Keulen goed uit, | |
Morthill | zaterdag 6 april 2013 @ 17:44 |
Bijna $4,2 miljoen voor Torment: Tides of Numenéra. Succesvolste Kickstarter-campagne voor een game ooit. | |
Bosbeetle | zaterdag 6 april 2013 @ 19:55 |
oeh torment kickstarter niet gezien.. heb het origineel hier in een big box.. heb hem heeel veeel gespeeld maar ik denk niet dat ik nu nog zoveel tijd in een spel zou steken, alhoewel..... maar het kan nu niet meer over nameless one gaan natuurlijk dat vond ik het briliante aan het verhaal voor mij de eerste keer dat doodgaan het doel van een spel was ![]() | |
LatonOne | donderdag 18 april 2013 @ 23:49 |
http://www.kickstarter.co(...)ivinity-original-sin Briljante game voor coop van onze zuiderburen ![]() | |
Tain | zaterdag 29 juni 2013 @ 10:23 |
http://www.kickstarter.com/projects/5livesstudios/satellite-reign Van de maker van Syndicate Wars
| |
Ceased2Be | zaterdag 29 juni 2013 @ 10:33 |
You had me at 'Syndicate' | |
Tain | donderdag 4 juli 2013 @ 23:04 |
Pledge verhoogd naar de fysieke box ![]() | |
AQuila360 | vrijdag 5 juli 2013 @ 13:49 |
Wat is dat? | |
Bart | vrijdag 5 juli 2013 @ 14:18 |
je weet niet wat een fysieke box is? | |
Rickocum | vrijdag 5 juli 2013 @ 14:34 |
Onzin, kaukasiër, Star Citizen. meer dan tien miljoen euroknakkers. [ Bericht 3% gewijzigd door Rickocum op 06-07-2013 11:38:41 ] | |
Tain | vrijdag 5 juli 2013 @ 14:58 |
![]() | |
AQuila360 | vrijdag 5 juli 2013 @ 18:24 |
Nee | |
AQuila360 | vrijdag 5 juli 2013 @ 18:25 |
Nice! | |
Bart | vrijdag 5 juli 2013 @ 21:39 |
ok | |
AQuila360 | vrijdag 5 juli 2013 @ 21:41 |
Bedankt in elk geval! | |
Bart | vrijdag 5 juli 2013 @ 21:41 |
Geen dank! Zo ben ik he, de goedheid zelve. | |
AQuila360 | zaterdag 6 juli 2013 @ 11:34 |
Je bent een rotzak! | |
Tain | donderdag 18 juli 2013 @ 23:00 |
http://www.kickstarter.com/projects/precinctgame/precinct Game van Jim Walls (Police Quest, Blade Runner, etc).
| |
Tain | zondag 21 juli 2013 @ 14:56 |
In engine filmpje van Satellite Reign | |
Tain | zondag 28 juli 2013 @ 15:35 |
Nog 12 uur te gaan voor Satellite Reign | |
Mr.44 | dinsdag 30 juli 2013 @ 17:50 |
Tangiers Iemands eerste spel, losjes gebaseerd op oa thief, de schrijfsel van William S Burroughs en surealisme http://www.kickstarter.co(...)s-surrealist-stealth | |
lizardtattoo | vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:32 |
Hier ook maar evenL Twintig jaar na Myst maakt Cyan weer een adventuregame: Obduction. Je wordt ontvoerd en op een planeet ergens ver weg gedumpt. In de verte zie je een verlaten boerderij. ![]() http://www.kickstarter.com/projects/cyaninc/obduction Ze vragen 1.1 miljoen en na een dag is er al 300.000 binnen, dus het loopt best lekker ![]() | |
Ceased2Be | vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:00 |
Mijn laatste: http://www.kickstarter.com/projects/1964463742/the-mandate The Mandate, sci-fi co-op RPG thingy ![]() | |
Tain | vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:22 |
Beide al gebacked en ook deze nog: http://www.kickstarter.com/projects/1847847657/raindrop-0 | |
Tain | woensdag 13 november 2013 @ 22:36 |
En Raindrop heeft het niet gehaald ![]() Obduction is nu ieder geval wel gefund en ze hebben een nieuwe stretchgoal aangekondigd | |
Mr_Belvedere | maandag 2 december 2013 @ 16:10 |
Net een leuke mail gekregen van Revolution: Just three days to go until the release of Broken Sword 5 - the Serpent's Curse ! We are delighted to invite you, dear Kickstarter backer, to an exclusive launch-day video chat with the team (some of whom may be drinking a glass of champagne). We would love to hear any thoughts beforehand, and we will be answering questions that you post or ask on the day. We will be talking about our experiences - and thanking you for your wonderful support. Wel netjes. Ben benieuwd. | |
Bosbeetle | maandag 2 december 2013 @ 16:41 |
Ik ook dat is denk ik na giana sisters de 2de game die daadwerkelijk komt ![]() ![]() | |
Pettigrew81 | maandag 2 december 2013 @ 16:50 |
En die heeft zijn doelstelling gehaald ![]() ![]() | |
Mr_Belvedere | woensdag 4 december 2013 @ 10:22 |
Zojuist een nieuw woord geleerd: Kicktrolling. ![]() | |
The_Substitute | woensdag 4 december 2013 @ 11:09 |
Treurig. | |
SuperHarregarre | woensdag 4 december 2013 @ 11:41 |
Phew, tijdens de sale had ik bijna Godus gekocht. Zat nog in m'n wishlist van een hele tijd terug maar die game is echt zo hard verneukt, niet normaal. | |
Gehenna | woensdag 4 december 2013 @ 11:55 |
![]() | |
Gehenna | woensdag 4 december 2013 @ 11:56 |
oh zal ik gelijk even een nieuwe maken ![]() |