Als dat al zo is, dan gaat het niet de BG-titel dragen denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:23 schreef Rhalius het volgende:
Het is al bekend dat als de Baldur's Gate remakes het goed gaan doen, dat er waarschijnlijk een Baldur's Gate 3 gaat komen.
Dit inderdaad maar ik hoop eigenlijk op goede gamesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Ben wel benieuwd hoe daadwerkelijk de games uiteindelijk zullen worden, Kickstarter is nu wel een behoorlijke hypemaar als de games gaan tegenvallen zal het wel geleidelijk aan instorten...
Snap ik, dat valt nog erg mee! Kans van 50% dus of je project doorgaat of niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:27 schreef lizardtattoo het volgende:
What percent of Kickstarter projects are successfully funded?
A little less than half. Over 20,000 already!
-edit- dit zijn natuurlijk niet alleen de games-projecten maar ook kunst, muziek, dans, theater, film etc
geen verrassingquote:
Niet helemaal... http://www.rockpapershotg(...)m-suede-kickstarter/quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Nog een Al Lowe-project
http://www.kickstarter.co(...)-undercover-exposure
(zijn ontwerp en hij heeft er jaren aan gewerkt maar nu niet meer, kennelijk, maar je kan nog wel een etentje met hem kiezen als reward dus hij is er wel bij betrokken)
geweldig nieuws ben benieuwd naar de nieuwe carmageddonquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef lizardtattoo het volgende:
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc.
Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen.
En anders vind ik het best grappig als ik als NPC in de game zit met een eigen quest of zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Rhalius het volgende:
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden.
quote:A PC RPG with stats, skills, and perks that make a huge difference on your character’s abilities.
-Dozens of characters with branching, reactive dialogue, and randomized events that unfold over months of in-game time – player decisions and the death of loved ones can change relationships drastically.
-Turn-based combat where line-of-sight and noise affect whether you are spotted or not, making for extremely tense encounters.
-Base-building mechanics featuring multiple upgrades, NPC jobs, and item manufacturing.
-Scavenging mechanics that require players to find supplies, weapons, armor, and other items to keep their allies fed and alive.
-A morale system that factors in player success/failure, allies’ faith in the player, and the overall strength of the shelter.
-Crisis Event dialogues that factor in political maneuvering and making difficult choices that affect your whole shelter.
-Reactive AI that responds realistically to combat situations, player commands, and the state of panic from the presence of zombies.
Damn, dat lijkt me idd erg leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die panzer pets ga ik denk ik nog wel backen, ziet er tof uit
Dan ben je een paar maandjes te laat...quote:
Gemist? Het stond zelfs op Fok!Gamesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Morthill het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ole?ref=home_popular
Hoe kunnen we dit gemist hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |