Die gaat het nu nog een keer proberen maar dan via gamebitiousquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef MPC60 het volgende:
Jammer om te lezen dat panzer pest het niet gehaald heeft.
Ik lees FOK!games niet echtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gemist? Het stond zelfs op Fok!Games
Als ze dan wat vaker communiceren en wat meer laten zien van de game komt het wellicht nog wel van de grondquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gaat het nu nog een keer proberen maar dan via gamebitious
Het gaat toch falen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Morthill het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ole?ref=home_popular
Hoe kunnen we dit gemist hebben
Probably, ja. Ik ga er ook geen geld aan besteden, maar vond het wel een interessant project.quote:
quote:Wow!!! I can't tell you how amazing it feels to have earned the support of so many like minded adventure gaming and sci-fi enthusiasts. You are all truly amazing and I can't wait to start constructing this creation you've all made possible with your generosity and vision. You've voted on Jack Houston with your dollars, and now your support is going to make this idea into a reality.
Thanks to every single backer, and everyone we pick up from here on out!
And now, presenting the very first concept sketch for the second playable character in Jack Houston and the Necronauts...
ah poep... net gemistquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef Morthill het volgende:
en Jack Houston is rond
[..]
[ afbeelding ]
maar als je de bedragen van de backers optelt, kom je maar op $16.713 uit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Morthill het volgende:
oh mijn God, Leviathan heeft hun kickstarter gewoon gehaaldBijna de helft opgehaald in 3 uur tijd
470 man die samen goed zijn voor 51k, over hoge gemiddelde pledges gesproken.
Misschien is het niet helemaal eerlijk gegaan en is dit toegevoegd door Leviathan zelf om onze centen weg te halen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar als je de bedragen van de backers optelt, kom je maar op $16.713 uit...
dat zijn er ook maar 433, is de rest dan onzichtbaar oid? of willen die gewoon geen speciale dingen?
das zou op zich een slimme zet zijn, maar wel een beetje dubieus natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien is het niet helemaal eerlijk gegaan en is dit toegevoegd door Leviathan zelf om onze centen weg te halen?
Ja die viel mij ook op. Alleen geen single player campain anders had ik het ook overwogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Weer een leuke:
http://www.kickstarter.co(...)-next-generation-rts
Planetary Annihilation een toffe RTS gebaseerd op de klassieker total annihilation
Erg toffe optie om astroide's te bemannen om deze dan later via een grote raketaandrijving op je vijand af te sturen
Had die een paar dagen geleden al gebacked, ook tegelijk de eerste kickstarter die ik gebackt hebt. Die game klinkt echt awesomequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Weer een leuke:
Planetary Annihilation een toffe RTS gebaseerd op de klassieker total annihilation
Erg toffe optie om astroide's te bemannen om deze dan later via een grote raketaandrijving op je vijand af te sturen
Dan ben je dus genaaid.quote:Warbird Games, an indie games studio in Fort Worth, Texas, is asking for direct donations via its website after a $10k Kickstarter pledge fell through, leaving them short of their target amount.
Earlier this month, the studio raised $64,256 via a successful Kickstarter for Jack Houston and the Necronauts, a classic point and click adventure for the PC with stop-motion animation visuals. However, celebration turned to distress when their largest donor failed to honor a $10,000 pledge.
Op de kickstarter pagina staat dat ze het hebben opgelost.... wel lullig idd van die 10k backerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan ben je dus genaaid.
http://www.kickstarter.co(...)/298485?ref=activity
Er staat dat ze doorgaan, maar die 10k toezegging ben je gewoon kwijt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de kickstarter pagina staat dat ze het hebben opgelost.... wel lullig idd van die 10k backer
Ja dat is waar en super lulligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er staat dat ze doorgaan, maar die 10k toezegging ben je gewoon kwijt natuurlijk.
Ze hebben een miljoen binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Weer een leuke:
quote:
Deze gaat lekker. Zou sick zijn als ze de 1.8 miljoen halen. Heb een pass van 50 dollar gekocht. In juli lekker gamen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Weer een leuke:
Little Big Adventure 3quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Snap niet waarom timesplitters niet gekickstart wordt.
Nicequote:Op donderdag 13 september 2012 07:49 schreef Morthill het volgende:
Planetary Annihilation staat op ik 1,8 miljoen! Galactic War komt er dus in
Als ik zag dat SolForge zo'n 25% van de totale bijdrage kreeg in de laatste 24 uur zou ik dat niet te hard zeggen. Gisteren of zo stond het totaal nog maar iets boven de 1,6 miljoen. Twee ton in 1,5 dag is best mogelijk. Populaire games trekken donaties aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Goede muziek zou ook tof zijn, maar zit er denk ik niet in...
Ik hoop het!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik zag dat SolForge zo'n 25% van de totale bijdrage kreeg in de laatste 24 uur zou ik dat niet te hard zeggen. Gisteren of zo stond het totaal nog maar iets boven de 1,6 miljoen. Twee ton in 1,5 dag is best mogelijk. Populaire games trekken donaties aan.
Ik zie net dat er ook via PayPal kon worden gedoneerd, dus ik ben nu ook backerquote:Op donderdag 13 september 2012 07:49 schreef Morthill het volgende:
Planetary Annihilation staat op ik 1,8 miljoen! Galactic War komt er dus in
*backed*quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Project Eternity van Obsidian, met onder anderen Tim Cain (Fallout, Arcanum) Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment) en Josh Sawyer (Fallout New Vegas)
Ze vragen er $1.1m voor.
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
Ze zijn al op 14,897 backers en $629,935 op dit moment.
Ja nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:13 schreef Morthill het volgende:
40,444
backers
$2,021,663
pledged of $900,000 goal
13
hours to go
We krijgen dus een full orchestra voor de soundtrack
Stop verdomme eens met die gave gamesquote:Op zaterdag 15 september 2012 03:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Project Eternity van Obsidian, met onder anderen Tim Cain (Fallout, Arcanum) Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment) en Josh Sawyer (Fallout New Vegas)
Ze vragen er $1.1m voor.
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
Ze zijn al op 14,897 backers en $629,935 op dit moment.
Dat logo is gewoon een ouroborosquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Stop verdomme eens met die gave gamesik heb niet eeuwig geld.
Trouwens, dat logo is beetje gejat van Wheel of Timeen de map lijkt ook veel op die van WoT.
$805,616
pledged of $1,100,000 goal
Naja, al die fantasy maps lijken dus op elkaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat logo is gewoon een ouroboros
[ afbeelding ]
kaart vond ik persoonlijk nogal op Middle-Earth lijken:
[ afbeelding ]
en uiteindelijk bestaat 50% van de wereld uit loofbos en drakenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, al die fantasy maps lijken dus op elkaar
Ondertussen al weer $892,115, gaat lekker zoquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*backed*
$763,371 op het moment
Denk dat ze voor maandag alvast wat stretch-goals kunnen gaan bedenken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ondertussen al weer $892,115, gaat lekker zo
Daar hoop ik ook opquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat ze voor maandag alvast wat stretch-goals kunnen gaan bedenken.
Hoop op modding-tools
En het eerste miljoen is binnen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ondertussen al weer $892,115, gaat lekker zo
Hier hetzelfdequote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Morthill het volgende:
Vind 20 dollar dan ook genoeg voorlopig, krijg ik de game voor en dat is dan een prima prijs.
Idd, als ze de 2.2M bereiken is dat mooi meegenomen, maar ga zelf niet meer doneren dan die 20 dollarquote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Morthill het volgende:
Vind 20 dollar dan ook genoeg voorlopig, krijg ik de game voor en dat is dan een prima prijs.
ja klopt, maar aan de andere kant zie ik ook genoeg games die al bijna in beta stadium zijn en die nog even een wat geld nodig zijn voor de laatste lootjes...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hoe al deze dingen gerealiseerd gaan worden. Bij de double fine adventure komt nu in de docu naar boven dat het budget toch wel erg krap is.
Er gaat ook ontzettend veel (te veel als je het mij vraagt) geld naar kickstarter en dan ook nog eens heel veel geld naar de goodies die bij de tiers zitten... UIteindelijk zijn dit voor spelletjes niet echt grote bedragen.
Inderdaad dat zijn denk ik de betere optiesquote:Op donderdag 20 september 2012 09:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, maar aan de andere kant zie ik ook genoeg games die al bijna in beta stadium zijn en die nog even een wat geld nodig zijn voor de laatste lootjes...
ja er is in feite nu nog maar weinig daadwerkelijk gerealiseerd. Het is nog een leuke hype, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als straks blijkt dat veel projecten toch niet uit kunnen...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn denk ik de betere optieshet is natuurlijk aan het team te beslissen hoeveel geld ze nodig zijn... Maar ik denk dat er nog wel wat studio's de mist in zullen gaan en niet kunnen waarmaken wat ze voorstellen
Precies of iets heel kleins ... level 1quote:Op donderdag 20 september 2012 09:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja er is in feite nu nog maar weinig daadwerkelijk gerealiseerd. Het is nog een leuke hype, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als straks blijkt dat veel projecten toch niet uit kunnen...
als backer heb je geen poot om op te staan natuurlijk, als een bedrijf uiteindelijk iets onaf uitbrengt, hebben ze alsnog voldaan aan een product toch?
Fout, daar had Kickstarter laatst nog een mooie blogpost over. Iedereen die een project start op KS sluit een contract en gaat de verplichting aan om alle producten ook uit te leveren. Als het project faalt, i.e. het beloofde product komt nooit op de markt, dan kun je naar de rechter stappen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:02 schreef Bart het volgende:
Als ze niets uitbrengen heb je volgens mij ook geen poot om op te staan.
Ja oke, naar de rechter gaan. Dat schiet op om je 20 euro terug te krijgen. In theorie kun je wat doen, in de praktijk ben je je geld gewoon kwijt...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fout, daar had Kickstarter laatst nog een mooie blogpost over. Iedereen die een project start op KS sluit een contract en gaat de verplichting aan om alle producten ook uit te leveren. Als het project faalt, i.e. het beloofde product komt nooit op de markt, dan kun je naar de rechter stappen.
Niet dat je daar een fuck aan hebt, want het geld is weg en dus krijg je niks terug. Maar goed, je hebt zelfs twee poten om op te staan
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, naar de rechter gaan. Dat schiet op om je 20 euro terug te krijgen. In theorie kun je wat doen, in de praktijk ben je je geld gewoon kwijt...
Ja, ik toch ookquote:
Het geeft ze wel een idee of iets populair is of niet. Misschien dat ze het daarvoor doen? Plus dat het gratis reclame is. En je kan je community erbij betrekken. En het levert toch weer wat op, meer dan niets...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Morthill het volgende:
Ik back een shitload meermaar goed, 15 a 20 dollar is niet al te veel geld, dus als het een keer flopt, so be it. Investeren is altijd een risico, we gaan niet doen of het met Kickstarter anders is.
Maar wat ik dus eerder ook al aangaf, dat Obsidian nu langs komt en een paar miljoen ophaalt is echt niet bijzonder. Daarmee kun je als grote developer nog steeds geen zak. Zeker niet als je de helft daarvan kwijt bent aan goodies.
die wou ik net postenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n-dig-defend-survive
Deze lijkt ook wel gaaf.
oh myquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)-in-the-neighborhood
Dit spel10/10 zou nog eens pledgen
Die comment ookquote:
quote:I pledged a dollar because you made me spill my beer laughing
Ze zijn eindelijk over de ton heen, hoop wel dat ze het gaan halen...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n-dig-defend-survive
Deze lijkt ook wel gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |