* belle1608 dat woensdag, donderdag en vrijdag moetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts hard heeft gewerkt deze morgen
Beroepsprutser....quote:
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Scorpie het volgende:
Beroepsprutser meld.
HTML5, CSS3, JSI LOVE IT
Ook goed. Ze noemen me van allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....
ministerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
Je klinkt als een engineer!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
quote:
een boek!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Ze is niet zo van het lezen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef Egberts het volgende:
[..]
een boek!
Voor de rest is het hier elk jaar hetzelfde ...
kaarsen / bloemen / planten / tuingerei / glazen / badzeepjes of iets anders makkelijks
Ze heeft mij het hele jaar al als zoon, als dat geen wonderlijk cadeau is weet ik het ook niet meer
Daar heb ik al lang niet meer over na hoeven denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Sorry Rucky, niet over nagedacht!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik al lang niet meer over na hoeven denken.
Dat geeft niet belle.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Als je je tijdig inschrijft garanderen wij je deelname.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
het boek was ook maar een grap van die reclamequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ze is niet zo van het lezen..
de rest heeft ze allemaal al genoeg
Gaaf!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
haha ja dies wel leuk die reclamequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Egberts het volgende:
[..]
het boek was ook maar een grap van die reclame
Voor de rest geloof ik dat overal hetzelfde probleem heerst. De kaarsen van vorig jaar staan nog in de kast, planten heeft ze een paar weken terug gehaald toen het goed weer werd.
Meestal is dit het moment om eens bij de Expo ofzo binnen te lopen en kijken of er een leuke "mamagadget" te vinden is
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
Wij gaan de 25e naar de opnames van Hollands Got Talent, leek ons wel een leuk kado.
Zelf vind ik het wat minder maar zij vindt het leuk en hé, het is haar kado.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!
* Rucky sterke schouder weer aanbied.quote:
* LaPeach geeft DJMO een dikke knuffelquote:
Ik heb haar wel moeder gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!
Zo hoort het dan toch ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb haar wel moeder gemaakt.
Eigen moeder hoef ik niks aan te doen, die zit met haar man in Oostenrijk.
Kijk naar de TTquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn lief
won ik de lotto maar, nooit meer geldzorgen, gewoon kunnen kopen wat je nodig hebt, eigen huis hebben zodat je niet aan huur vastzit, geen gezeik met schuldeisers meer
Zodra je in Utopia woont.......quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn lief
won ik de lotto maar, nooit meer geldzorgen, gewoon kunnen kopen wat je nodig hebt, eigen huis hebben zodat je niet aan huur vastzit, geen gezeik met schuldeisers meer
Geld maakt niet gelukkig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kijk naar de TT![]()
maar goed, ik kan het heel goed begrijpenis gwn zwaar k*t zo..
*gaat krasloten kopen voor DJMO
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zo hoort het dan toch ook
wanneer is het trouwens moederdag?
Aanstaande zondag dus je hebt nog even tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zo hoort het dan toch ook
wanneer is het trouwens moederdag?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Egberts het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig!
FOK! vrienden wel
maar het is wél verdomd makkelijk om eten te kopen en je energierekening te betalen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Egberts het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig!
FOK! vrienden wel
True, dat zijn van die dingen die altijd doorgaan. Of het nou goed uitkomt of niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar het is wél verdomd makkelijk om eten te kopen en je energierekening te betalen ...
Zondag ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aanstaande zondag dus je hebt nog even tijd.
Nou dan is het helemaal mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef Egberts het volgende:
[..]
Yaps, gelukkig heeft ze zelf de datum gepland.
* vannelle zoekt aspirientjes en deelt een welgemeende knuffel uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef DJMO het volgende:
'k voel me toch een koppijn opkomen inmiddels ... ik haat de ellende!
Hoofdmassage verdiend ze ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zoekt aspirientjes en deelt een welgemeende knuffel uit.
Ahh ja die zal je wel gemist hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:10 schreef belle1608 het volgende:
Sjee DJMO, het zit je ook niet mee he!!
Ben net ff 'thuis' geweest, wat spulletjes opgehaald die ik nodig heb. Hond was erg blij
Pff lekker dan..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef DJMO het volgende:
Fimra om het water weg te pompen is onderweg, en ook een bedrijf om de hoofdkraan te vervangen wordt gewaarschuwd door de woningbouw.
wbv probeerde eerst nog of ze morgen iemand konden sturen om het water weg te pompen. Ik: nee sorry, ik heb twee jonge kinderen en die schimmellucht is niet echt gezond voor ze he, is het wel? oh nou, bent u thuis? dan sturen we wel iemandquote:
Nu de firma schadevergoeding nog.. voor al de overlast die je nu al hebt gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef DJMO het volgende:
Fimra om het water weg te pompen is onderweg, en ook een bedrijf om de hoofdkraan te vervangen wordt gewaarschuwd door de woningbouw.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
wbv probeerde eerst nog of ze morgen iemand konden sturen om het water weg te pompen. Ik: nee sorry, ik heb twee jonge kinderen en die schimmellucht is niet echt gezond voor ze he, is het wel? oh nou, bent u thuis? dan sturen we wel iemand
spoedhulp kost meer geld hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
Dat uitstellen en vertragen snap je af en toe echt niet, wat denken ze daar mee op te schieten?
mwah,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zal voor hun toch ook wel verzekeringswerk zijn zeker?
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:47 schreef vannelle het volgende:
De kans dat je gelijk hebt is behoorlijk groot Egberts!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mensen zeggen ook vaak dingen waarvan ze denken dat je ze WIL horen.
Wil je daarmee insinueren dat ik wilde horen dat ik gelijk had?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mensen zeggen ook vaak dingen waarvan ze denken dat je ze WIL horen.
Wie wil dat nou niet horen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wil je daarmee insinueren dat ik wilde horen dat ik gelijk had?
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet horen?
Ik schreef ook "vaak" en de mijne was welgemeend.
Tot welke groep mag jij les geven? Gewoon t/m groep 8?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*heeft net te horen gekregen dat ze voor groep 6 staat i.p.v. voor groep 2..*
Ja tot groep 8, maar geef mij die ukkies maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tot welke groep mag jij les geven? Gewoon t/m groep 8?
Groep 6 is wel een leuke leeftijd trouwens.
Ah nee! Dat meen je niet!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik mag eindelijk zonder ketting rondlopen hier.... bureaucratische zut. Nu heb ik nog maar 4 toegangspassen ipv 6 bij meAls ze ooit in mijn auto inbreken, I'm fucked...
En de meeting waarvoor ik eigenlijk hier ben wordt zojuist gecancelled...![]()
Volgens mijn berekeningen is het vandaag dinsdagmiddag. En is op basis van een vierdaagse werkweek mijn werkweek over een uur 50% omquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet jij zaterdagmorgen ook werken dan? Anders gaat de week wel heel apart doormidden.
Laatst heeft iemand me uitgelegd waarom hij moeite met rekenen had. Hij had vroeger een leuke juffrouw, en die kreeg dan ook meer aandacht dan hetgeen er in de klas uitgelegd werdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*heeft net te horen gekregen dat ze voor groep 6 staat i.p.v. voor groep 2..*
Ik heb 3 lokaties bij Shell (Rijswijk, Amsterdam en Hamburg) waarvoor ik apart geauthoriseerd ben. Daarnaast toegangspas van mijn tweede project, en twee datacenter passen voor Steenbergen en Groningen, plus de toegangspas van mijn kantoorlokatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef vannelle het volgende:
Waar is dat voor Merlijn? Verschillende gradaties van beveiliging?
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen is het vandaag dinsdagmiddag. En is op basis van een vierdaagse werkweek mijn werkweek over een uur 50% om
4/2 = 2
[..]
Laatst heeft iemand me uitgelegd waarom hij moeite met rekenen had. Hij had vroeger een leuke juffrouw, en die kreeg dan ook meer aandacht dan hetgeen er in de klas uitgelegd werd
Lijkt me trouwens vreselijk ... Voor de klas staan wetende dat er hopen jongetjes achter je naar je kont staren
Namen oefenen? Gewoon zo'n bordje op hun tafel werkt ook hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja tot groep 8, maar geef mij die ukkies maarHeerlijk, groep 2, 5/6 jaar
Goed, het is maar een ochtendje, komt wel goedKan ik vanavond vast namen gaan oefenen enzo..
Zo maar even naar school om te kijken wat er moet gebeuren morgen
*Laten we de naambordjes gaan ruilen*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Namen oefenen? Gewoon zo'n bordje op hun tafel werkt ook hoor.Of een klassenplattegrond op je eigen buro.
En weer heb je echt gelijk, vraag me niet waarom maar was ff in de veronderstelling dat het vandaag woensdag was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen is het vandaag dinsdagmiddag. En is op basis van een vierdaagse werkweek mijn werkweek over een uur 50% om
4/2 = 2
Wat hadden we het toen goed ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Laten we de naambordjes gaan ruilen*
Ah, duidelijk. Niet op 1 locatie dus, anders had het veel makkelijker gekund!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb 3 lokaties bij Shell (Rijswijk, Amsterdam en Hamburg) waarvoor ik apart geauthoriseerd ben. Daarnaast toegangspas van mijn tweede project, en twee datacenter passen voor Steenbergen en Groningen, plus de toegangspas van mijn kantoorlokatie.
Was het maar woensdag haha dan was ik nu klaar met werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
En weer heb je echt gelijk, vraag me niet waarom maar was ff in de veronderstelling dat het vandaag woensdag was.
Pffff......als ze maar luisteren als je ze roept.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Laten we de naambordjes gaan ruilen*
3 verschillende klanten en mijn werkgever.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Niet op 1 locatie dus, anders had het veel makkelijker gekund!
Was niet nodig bij mij, ik heb de gehele middelbare school in de klas gezeten met iemand met exact dezelfde naam.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3 verschillende klanten en mijn werkgever.
[..]
Was niet nodig bij mij, ik heb de gehele middelbare school in de klas gezeten met iemand met exact dezelfde naam.
Die heb ik ook nog, plus de kaart van de auto (geen sleutel)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha
Handig al die pasjes pfff, ben blij als ik mijn pinpas, bonuskaart en airmiles bij me heb
Een handtasje was in deze dan toch wel makkelijk ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, plus de kaart van de auto (geen sleutel)
Ow ja die heb ik ook (wel sleutel) en momenteel 2 sleutelbossen met sleutels voor 3 huizen hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, plus de kaart van de auto (geen sleutel)
Niet gezien, zit mobiel en hapert beetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef DJMO het volgende:
of Merlijn negeert mijn post, of hij heeft er over heen gelezen
in de rebound danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet gezien, zit mobiel en hapert beetje.
Waarom rennen? Je komt toch altijd bij me terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
in de rebound dan
Verband tussen reistijd en dikke buik
* DJMO rent .. je kunt me toch niet bijhouden
Het is net een jojo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom rennen? Je komt toch altijd bij me terug
ja, maar wel pas als de kust weer veilig isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom rennen? Je komt toch altijd bij me terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef vannelle het volgende:
[..]Proest,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
[..]bedankt, daar ging m'n koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en m'n eerste echte lach van vandaag![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
[..]Mijn koffie.... !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmz. Zou het iemand opvallen als ik deze bureaustoel mee naar buiten neem?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Dat er nog meer mogen volgen.quote:
Zo veel geknoeid?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn koffie.... !
Hmmmz. Zou het iemand opvallen als ik deze bureaustoel mee naar buiten neem?
[..]Godsamme ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk toch samenwerken vanavond, in je uppie een kelder uitruimen lijkt mij niet grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef DJMO het volgende:
hij was echt aardig![]()
komt morgen nog een terug met een waterstofzuiger om het restant weg te halen (dat wat de pomp niet meer wegkreeg) als ik samen met johan de kelder leeggetrokken heb (zal er wel in resulteren dat ik vanavond in m'n uppie sta te zwoegen)
Done. Moet jij nu weer mijn quote weghalen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, haal mijn quote maar weegr weg.
quote:
Ik zal er aan proberen te denkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef DJMO het volgende:
oh jah .. wie smst me vanavond dat ik yolanda moet bellen ? nu echt een hoofd als een zeef heeft
Nou ze hielden de deur stief dicht, kwam dr niet inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Op naar stiefbeen en zoon.. Zou die man echt een stijf been hebben? Hopen dat het net zijn 3 e been is want dan ben ik snel die zaak weer uit
Die volgende FOK! regels niet verkocht mag worden via het forumquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken
En morgen ga ik die Tablet ophalen
Klopt! Deze dus Jaleesa: [TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Wit Nieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:34 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die volgende FOK! regels niet verkocht mag worden via het forum
Als je wat wil weten ik loop er alweer even mee te spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt! Deze dus Jaleesa: [TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Wit Nieuw
Aaah ben ik ook weer op de hoogte! Ga jij m gebruiken PB? Ik heb zelf ook een pen erbij van dealextreme, vind ik erg fijn werken, al gaat het typen met de vingers wel al steeds soepelerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt! Deze dus Jaleesa: [TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Wit Nieuw
Halve a10 stond dicht vanwege fik in een auto. Heb verstandig gedaan en naar tomtom geluisterd, welke me over utrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
De terugweg reed een stuk makkelijker zeker?
woekerwinsten op draaienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef Papabear het volgende:
Geen idee nog wat ik met dat ding moetEerst maar een nieuwe router halen, want ik heb hier niet eens WiFi meer
Ik had in no time iemand zonder beveiliging dus dat was niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef Papabear het volgende:
Geen idee nog wat ik met dat ding moetEerst maar een nieuwe router halen, want ik heb hier niet eens WiFi meer
Zal ik jou bellen om je eraan te herinneren. Zo meteeen krijgt DJMO er zoveel dat ze zelf niet kan bellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ze hielden de deur stief dicht, kwam dr niet inenne mo, ik zet het in mijn telefoon, de reminder!
Idd ja.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
het is jammer dat ik er geen foto van heb yska, maar je moet rucky maar vragen hoe geert keek toen hij chocomelk proefdeook jan lust het niet
* Rucky vraagt wat voor een muziek belle wilt horen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een dansje gaat wagen op de dansvloer
als ik er maar een quickstep op kan dansen of een rumbaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky vraagt wat voor een muziek belle wilt horen.
Beverleiding (op kamp) zijn is leuk.quote:
Alstu:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
als ik er maar een quickstep op kan dansen of een rumba
Ik ben nooit bever of beverleiding geweestquote:
Ik ook alleen maar als ze op kamp gingen als extra ondersteuning. Wel kabouter en gidsen leiding.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben nooit bever of beverleiding geweestalleen welpenleiding, rsabegeleiding en kapibara begeleiding
Hit me baby one more time, ooops I did it again, crazy!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef Merlijn het volgende:
* weer op zoek gaat naar nieuwe muziek voor in de auto. Nog 12 GB beschikbaar....
Wil je dat niet meer doen?quote:
Jakkes Yska.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmmm dat nr is gedraaid op de begravenis van het broertje van een vriendin van mij. Hij was toen 8. Krijg er altijd kippenvel van.
Ze wisten altijd dat hij niet heel oud zal worden en is overleden tijdens een fietstochtje..quote:
Hee kon jij toch niet weten en het is toch niet erg. Zou wat zijn als we er niet aan mogen en kunnen denken.quote:
Een sorry uit beleefdheidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hee kon jij toch niet weten en het is toch niet erg. Zou wat zijn als we er niet aan mogen en kunnen denken.
Ik schrik net wakker dat ik DJMO moest waarschuwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
de eerste reminder is eruit naar djmo
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef DJMO het volgende:
van half acht, tot kwart voor acht, 't klopte dus wel aardig
Ik ga er even voor zitten, vertel maar.quote:
Goeie avond LaPeachquote:
Mn por bedoelde ikquote:
Dan geef ik hem even terug. porrrquote:
Ik heb net een espresso gezetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach vind dat het tijd is voor koffie![]()
*zet koffie en thee op tafel
Dan moet je bij Yska zijn ik heb geen slagroom.quote:
Geen slagroom in huis hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je bij Yska zijn ik heb geen slagroom.
Heeeeerlijk! Dankjewelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef LaPeach het volgende:
voor jaleesa een warme choco met slagroom, omdat je het zo lief vraagt
Heb je ook een whiskey voor me?quote:
Wat voor whiskey wil je? Yska koekeloert n de kastquote:
Ierse, en ik heb zo een hele fles voor mezelf nodig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat voor whiskey wil je? Yska koekeloert n de kast
Haha nee die heb ik niet in de kast :p en dat ding zit ramvol. Wij hebben veel alcohol maar dit wordt vooral genuttigd als er visite is. En ik zo af en toe een baileys...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef Rucky het volgende:
Doe maar een Jameson, oeps die staat er niet tussen.
Hallo belle belle1608!quote:
Dus mijn liedje hielp?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef belle1608 het volgende:
*lekker gedanst heeft! Ging sinds lange tijd weer goed*
Oei een Memory Lane post.quote:
* Rucky mompelt iets.quote:
Zou wel willen maar heb daar geen verstand vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef Martijntj het volgende:
Wie wil mij helpen?
Sony Bravia KDL-55HX920
is het de kraan of kalk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Ireth het volgende:
Kut mijn thermosstaatkraan in de douche is kapotWe komen niet verder dan lauw water qua temperatuur!
* Ireth was wel heel erg snel klaar met douchen![]()
Mwa eigenlijk van alles, Nederlands, Vlaams, muziek die op 3fm gedraaid wordt, heb in de auto 100% NL aan, kinderliedjes noem maar opquote:
Das balen!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Ireth het volgende:
Kut mijn thermosstaatkraan in de douche is kapotWe komen niet verder dan lauw water qua temperatuur!
* Ireth was wel heel erg snel klaar met douchen![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mwa eigenlijk van alles, Nederlands, Vlaams, muziek die op 3fm gedraaid wordt, heb in de auto 100% NL aan, kinderliedjes noem maar op
En Phil Collins
en jij?
Ik gok de kraan zelf. Heb hem namelijk gisterenavond ingepakt in watten volgezogen met antikalk en daaromheen plasticfolie (zodat de antikalk niet zou verdampen en hij lekker uitgebreid kon intrekken) maar heeft 0,0 resultaat gehad...quote:
Ken je ook de baby cd.quote:
Ik luister ook geen rap e.d. alleen als het toevallig op de radio isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Egberts het volgende:
Ik luister eigenlijk van alles. Als ik zo thuis ben meestal via youtube wat muziek uit de jaren 80, en dan van golden earing tot tina turner. In de auto staat meestal skyradio of 100% nl op, afhankelijk van waar ik hier rij. Skyradio heeft hier slechte ontvangst
Zolang het maar geen rap / hardcore of andere boink boink muziek is.
Is ook echt tijdloos, heb ik met Queen ook wel een beetjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Egberts het volgende:
Valt mij trouwens op dat Phil Collins echt door veel mensen geluisterd wordt, jong en oud
Een beetje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is ook echt tijdloos, heb ik met Queen ook wel een beetje
voor velen Queen in mindere mate dan Phil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is ook echt tijdloos, heb ik met Queen ook wel een beetje
Ja ik heb iets minder met Queenquote:
Mijn favoriete nummers zijn van Mew, een band die weinig mensen kennenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
voor velen Queen in mindere mate dan Phil.
Dit blijft een van mijn favorieten:
Je hebt het goed voor me verwoordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ik heb iets minder met Queen, vind de liedjes wel mooi maar te *hoe zeg ik dat* 't is voor mij geen echte luistermuziek, wel voor in bijv. de auto maar niet terwijl ik op de bank zit en dat heeft Phil Collins wel, maar dat kan ook in bijv. de auto
voor mij dan in ieder geval
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Egberts het volgende:
alleen jammer van die lillikert in die clip
Mocht het niet lukken, trusten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:00 schreef belle1608 het volgende:
*richting bed gaat en probeert om met tablet nog online te komen zo*
helpdesk bellen als het niet luktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:00 schreef belle1608 het volgende:
*richting bed gaat en probeert om met tablet nog online te komen zo*
Als het jou lukt dan moet het mij ook lukken. Momentjequote:
Dank, kom me morgen als de kids weg zijn wel meldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef Egberts het volgende:
[..]
Thanks jij morgen succes met groep zes ;-)
Geen idee.quote:
Schuift dat wat?quote:
Ik was even bijkleppen met oude vrienden hier verderop.... Dat wordt standaard laat. Ik zat al een half uur met mijn jas aan...quote:
Haha was het in ieder geval gezellig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was even bijkleppen met oude vrienden hier verderop.... Dat wordt standaard laat. Ik zat al een half uur met mijn jas aan...
herkenbaar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was even bijkleppen met oude vrienden hier verderop.... Dat wordt standaard laat. Ik zat al een half uur met mijn jas aan...
We hebben elkaar zeker 6 jaar niet meer gezien, dus een hoop in te halenquote:
Wow zo langquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben elkaar zeker 6 jaar niet meer gezien, dus een hoop in te halen
Het is een lang en complex verhaalquote:
Welterusten!quote:
Hmm niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |