Wie legt mij uit! Net begreep ik dat slechts via COAX (=de kabel?) goed beeld kreeg, maar Canal Digitaal kan dat ook? of is dat dan ook via COAX? en gebruik je het insteekkaartje dan wel/niet en hoort er dan een los kastje bij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef mighty_myte het volgende:
Ik had eerst ook even digitenne op mijn 42 inch. Niet te doen.
Check anders Canal Digitaal. HD en goedkoop.
Coax = kabel, HD,geen kastje nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Wie legt mij uit! Net begreep ik dat slechts via COAX (=de kabel?) goed beeld kreeg, maar Canal Digitaal kan dat ook? of is dat dan ook via COAX? en gebruik je het insteekkaartje dan wel/niet en hoort er dan een los kastje bij?
Even door de bomen het bos kwijt!
[edit] en wat als ik niet van een schotel op mijn balkon hou? welke opties heb ik dan?
Zo kun je het zien ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Martijntj het volgende:
Smartcard is dan slechts ter authenticatie, of wat?
Totdat je een tweede tv wil aansluiten, dan ben je opeens een stuk duurder uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef mighty_myte het volgende:
Dat insteekkaartje is alleen handig als je geen extra kastje wil om de zenders te kiezen.
Het is een optie bij kabel-tv (zowel digitaalHD als digitaal-niet-HD) en digitenne.
Het dient er enkel voor dat je met je tv de zenders kan kiezen en dergelijke.
Canal Digitaal is wel ok. Ik vond HD-tv over te kabel te duur omdat je dan ook altijd voor de kabel (en analoge tv) betaalt en bijna altijd internet en bellen er bij moet nemen.
Bij Canal Digitaal heb je idd een schotel, maar voor 15 euro per maand gewoon full HD, opnemen, pauzeren, etc. Soort van Digitenne op steroiden.
Ligt eraan wat je er voor krijgt...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Martijntj het volgende:
Is 42 euro per maand een vreemd bedrag voor zo'n alles-in-een-pakket?
Waar vind je HD tv voor 19 euro per maand?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Totdat je een tweede tv wil aansluiten, dan ben je opeens een stuk duurder uit.
Bovendien bespaar je maar 4 euro per maand, terwijl je minimaal 200 euro moet investeren in extra hardware voor je schotel, duurt dus ruim 4 jaar voordat je de kosten eruit hebt.
Bij caiway betaal je na een jaar ook 26 euro en als je wil opnemen ben je ook 160 euro kwijt voor de recorder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef FredvZ het volgende:
17,95 per maand: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/televisie
17,20 per maand: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/televisie-abonnementen/
Alleen UPC naait je door je extra te laten betalen per maand voor het ontvangen van digitale televisie.
Dan lees je verkeerd, voor het standaard pakket betaal je het eerste jaar 9 euro, daarna 17,95 per maand. Dat je extra kosten maakt voor het opnemen maakt is niet relevant. Ook voor Canal Digital ben je extra kwijt voor het kunnen opnemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:23 schreef mighty_myte het volgende:
Bij caiway betaal je na een jaar ook 26 euro en als je wil opnemen ben je ook 160 euro kwijt voor de recorder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |