Met je eens. Zou echter wel een dief van mijn eigen portemonnee zijn, daarnaast als jij hem koopt voor 200 euro, kan jij hem op jouw beurt weer voor 300 euro op Marktplaats zetten. Wilde hem eigenlijk ook gewoon zelf gebruiken, maar uiteindelijk toch voor iPad gekozen. Ik heb via Tweakers een bod van 275 euro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:02 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Is volgens mij niet helemaal de bedoeling dat je hier voor woekerwinsten gaat. Derhalve 200 geboden.
Omdat ik een iPad zelf lekkerder vind werken. En de vendor lock van Apple vind ik persoonlijk geen probleem. De 'vrijheid' van Android mis ik dus niet op een iPad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:20 schreef trigt013 het volgende:
waarom zou je een ipad willen als je een galaxy tab heb.
Zonder al te veel mijn eigen glazen in te gooienquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:26 schreef trigt013 het volgende:
mooi antwoord, ik vroeg het me af. Wat vind je er lekkerder op werken. Welke aspecten?
Kan je garanderen dat ik hem zelf ga gebruikenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met je eens. Zou echter wel een dief van mijn eigen portemonnee zijn, daarnaast als jij hem koopt voor 200 euro, kan jij hem op jouw beurt weer voor 300 euro op Marktplaats zetten. Wilde hem eigenlijk ook gewoon zelf gebruiken, maar uiteindelijk toch voor iPad gekozen. Ik heb via Tweakers een bod van 275 euro.
Niets ten nadele van jou, maar in dat geval zou je dus ook niets mogen verkopen wat je voor je verjaardag hebt gekregen of met een prijsvraag hebt gewonnen? Op de factuur staat overigens gewoon 377 euro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Kan je garanderen dat ik hem zelf ga gebruiken.
Geef het alleen aan, omdat vorige week een topic is gesloten van iemand die vanuit dezelfde actie zijn tablet verkocht. Topic zou weer open gaan als hij kon bewijzen de tablet niet van de Wehkamp actie te hebben en er dus geen woekerwinst op zou maken.
Vandaar mijn bod. Mod's blij, ik blij, jij wat minder blij.
Ik vind de iPad beter inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef MikeLowrey het volgende:
Hmm, duidelijk. Ik had er wel 300 voor over gezien de nieuwprijzen. Maar de iPad is blijkbaar beter.
Daarom gaf ik ook aan: Niets ten nadele van jou. Met andere woorden: ik begrijp dat je het constateert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Weet ik veel. Ik constateer enkel de overeenkomst. Het verschil met een cadeau verkopen lijkt me de component handel te zijn. Je geeft immers aan het product nog niet gebruikt te hebben en wilt het met winst verkopen.
Als het topic niet gesloten wordt zal het allemaal wel prima zijn.
Aangetekend is ¤ 8,05-. Die kosten kunnen we delen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:11 schreef Egberts het volgende:
Als ik me niet vergis bevindt het opject zich momenteel in utrecht?
Wat zijn evt de verzendkosten?
Ik vertrek morgen voor een weekendje weg naar het buitenland. Maandagavond ben ik weer terug. Je bod staat genoteerd, maar kan dus pas weer maandagavond reageren.quote:
Begrijpelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Egberts het volgende:
Dan haal ik hem even weg, aangezien ik volgende week zelf op vakantie ga. Mocht hij er tzt nog zijn hup ik wel langs in het topic of via DM
Het is bijna dinsdagquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen voor een weekendje weg naar het buitenland. Maandagavond ben ik weer terug. Je bod staat genoteerd, maar kan dus pas weer maandagavond reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |