* belle1608 dat woensdag, donderdag en vrijdag moetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts hard heeft gewerkt deze morgen
Beroepsprutser....quote:
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Scorpie het volgende:
Beroepsprutser meld.
HTML5, CSS3, JSI LOVE IT
Ook goed. Ze noemen me van allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....
ministerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
Je klinkt als een engineer!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
quote:
een boek!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Ze is niet zo van het lezen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef Egberts het volgende:
[..]
een boek!
Voor de rest is het hier elk jaar hetzelfde ...
kaarsen / bloemen / planten / tuingerei / glazen / badzeepjes of iets anders makkelijks
Ze heeft mij het hele jaar al als zoon, als dat geen wonderlijk cadeau is weet ik het ook niet meer
Daar heb ik al lang niet meer over na hoeven denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Sorry Rucky, niet over nagedacht!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar heb ik al lang niet meer over na hoeven denken.
Dat geeft niet belle.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Als je je tijdig inschrijft garanderen wij je deelname.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
het boek was ook maar een grap van die reclamequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ze is niet zo van het lezen..
de rest heeft ze allemaal al genoeg
Gaaf!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
haha ja dies wel leuk die reclamequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Egberts het volgende:
[..]
het boek was ook maar een grap van die reclame
Voor de rest geloof ik dat overal hetzelfde probleem heerst. De kaarsen van vorig jaar staan nog in de kast, planten heeft ze een paar weken terug gehaald toen het goed weer werd.
Meestal is dit het moment om eens bij de Expo ofzo binnen te lopen en kijken of er een leuke "mamagadget" te vinden is
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
Wij gaan de 25e naar de opnames van Hollands Got Talent, leek ons wel een leuk kado.
Zelf vind ik het wat minder maar zij vindt het leuk en hé, het is haar kado.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!
* Rucky sterke schouder weer aanbied.quote:
* LaPeach geeft DJMO een dikke knuffelquote:
Ik heb haar wel moeder gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Waarom zouden kinderen een cadeau moeten halen voor moederdag, ik heb haar geen moeder gemaakt!
Zo hoort het dan toch ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb haar wel moeder gemaakt.
Eigen moeder hoef ik niks aan te doen, die zit met haar man in Oostenrijk.
Kijk naar de TTquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn lief
won ik de lotto maar, nooit meer geldzorgen, gewoon kunnen kopen wat je nodig hebt, eigen huis hebben zodat je niet aan huur vastzit, geen gezeik met schuldeisers meer
Zodra je in Utopia woont.......quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn lief
won ik de lotto maar, nooit meer geldzorgen, gewoon kunnen kopen wat je nodig hebt, eigen huis hebben zodat je niet aan huur vastzit, geen gezeik met schuldeisers meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |