Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Jaloersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag ff beta gespeeld op iemand anders z'n account. Panda's zien er toch wel heeeel vet uit hoor. Die animaties
Het is een beetje aan het inkakken, net als WoW zelf trouwens. Kom maar op met die nieuwe release...quote:
Ik merk er weinig vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:13 schreef webbyplus het volgende:
Het is een beetje aan het inkakken, net als WoW zelf trouwens. Kom maar op met die nieuwe release...
ik zie het bij mij in de guild ook, maar dat is vooral omdat men is uitgekeken op SWTOR.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, die gaan zich natuurlijk voorbereiden op MoP. Dat zie je ook heel vaak. Net voor de expansion(ookal is dit wel vroeg
)
Ach het houd me in ieder geval wel een weekje bezigquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef TwyLight het volgende:
diablo lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo vet om te spelen
Mij ook niet idd, volgens mij is het als je WoW gewend bent veeel te eentonig..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef TwyLight het volgende:
diablo lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo vet om te spelen
En vervolgens lopen klagen we weer dat er zoveel mensen gepest wordenquote:
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef Blistering het volgende:
Ik ga proberen iemand om te kopen die een naam heeft die ik wil! (zodra ik weer playtime heb dan)
Zouden jullie een lvl 80 deleten voor 20.000 gold?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag ff twee achievements gehaald trouwensTwin Peaks Mountaineer & Cloud Nine [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
En bedankt Isa, nu zit ik met dat Carameldansen in m'n hoofd...![]()
Haha, ik zat daar ook naar te kijken. Echt zo'n wtf moment! Hier trouwens nog een combinatie van allebei! Waarom is de male dance weer veel leuker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het het pandameisje ook zien doen op mmo? Ik dacht echt: wtf is dat voor dans?! Dus Ross wees me op dat youtube filmpje
Een lvl 80 ook nietquote:
Ligt aan de tijd die er is ingestoken hèquote:
Zonder bugquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]Had je die laatste met of zonder de 'bug'? (dat je hem dus wel over meerdere bg's kan halen)
20k? Neuh. Ik zou dan eerder zeggen van ok ik doe een namechange, jij draait op voor de kosten. Afhankelijk van hoe gehecht ik eraan ben. Anders is het pech gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef Blistering het volgende:
Ik ga proberen iemand om te kopen die een naam heeft die ik wil! (zodra ik weer playtime heb dan)
Zouden jullie een lvl 80 deleten voor 20.000 gold?
Hmm, dat wat jij zegt is inderdaad ook nog een optie. Ik ga wel ff kijken of ik iets voor elkaar kan krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
20k? Neuh. Ik zou dan eerder zeggen van ok ik doe een namechange, jij draait op voor de kosten. Afhankelijk van hoe gehecht ik eraan ben. Anders is het pech gehad.
Ik zou het er trouwens zowiezo niet op wagen. Voor het zelfde geld ben jij je 20k kwijt maar houdt hij gewoon z'n character.
waarom zou je een server kiezen is niet meer nodig zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:54 schreef TwyLight het volgende:
Cross-Realm Zones Coming to Beta
Dat is toch wel een erg vet ideepetje af
Die borsten dansen wel leuk mee.quote:
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je iemand een scroll kan geven?
Sorry. ik was een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Geen idee, ik wil er best een sturen, moet ik wel van iemand een e-mail adres hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef RenZeru het volgende:
Volgens mij hoef je niet perse van server te wisselen toch?! Ik hou me nog steeds aanbevolen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef RenZeru het volgende:
Dankzij Abby79 ook een scroll gekregen. (dank!)
Beetje jammer dat mijn account disabled is.
Gok dat ik gehacked ben, dat wordt lekker heen en weer mailen met de helpdesk
Hmmm, alhoewel...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Net een scroll gekregen van een vriend. Ik kreeg een e-mail met een link en alles en dan druk ik erop:
[ afbeelding ]
FFFUUUU
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Ja, dat had ik al gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?
Omdat je per se naar het realm van de verzender moet verhuizen kan ik me voorstellen dat het onlogisch is dat je het vervolgens met een lvl 1 kan doen. Maar misschien wil je samen wel op een totaal ander realm spelen en dan is het wel weer te begrijpen dat het kan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:21 schreef Abby79 het volgende:
Ja, dat had ik al gedaan(ik had eigenlijk niet verwacht dat het kon met een lvl 1, geen idee waarom)
Koreaans toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Straks weer 4 topguild tegen elkaar!
Paragon+blood legion+exorsus+die ene chineze guild van world first
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef Wolve000 het volgende:
Met Valor Points kan je nog best een paar hele fijne items krijgen.
En verder, toch LFR blijven doen...
In LFR mag je elke baas maar 1 keer per week looten. En de reset is op woensdagochten. Oh, en als je alle loot "passed", dan geldt het nog steeds als dat je had mogen looten, dus dat heeft geen extra zin...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoFML
Zelfde geintje als gisteren, maar dan met 4 guilds?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Troonwoord het volgende:
http://www.athenelive.com/stream/42146/
Dragon Challenge live !
ja,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zelfde geintje als gisteren, maar dan met 4 guilds?
De Russen hebben zich klemgezopen en zijn nog bij Morchok?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Isabeau het volgende:
China is eerste geworden, VS tweede, Europa derde.
Zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Russen hebben zich klemgezopen en zijn nog bij Morchok?
Damn, da's best een hoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets
En ik dacht eerst bij de winnaars: hmpf.
Maar het prijzengeld (2500 dollar) hebben ze gedoneerd aan de actie voor de kinderen
(is al meer dan 600.000 dollar opgehaald)
Ik zie gewoon 373 hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoFML
BTW heb alleen maar items boven lvl 378 en dan is mijn gemiddelde 352 staat er lol
Nee dat wil ik niet, ik wil gewoon weten waar je de quests in Thousand Needles begint....weet echt niemand het? Wat een verlaten kutplek ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Download die add-on quest completionist
Net over de grens in Feralas zit een groepje waar je quests krijgt die je Thousand Needles in stuurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Skillstorm het volgende:
Jongens, ik kan gewoon NERGENS quests vinden in Thousand Needles op mijn 44 warlock. Godver wat een kutplek, 10 jaar lopen zwemmen naar die Speedbarge, ook niks....ja een quest die je naar Tanaris doorverwijst maar hey...
F....Feralas?.....-.-quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Net over de grens in Feralas zit een groepje waar je quests krijgt die je Thousand Needles in stuurt.
Doe jezelf een plezier en neem de speedbarge terug en ga niet zwemmen.
Ja, sorry, bedoelde inderdaad een flightpath. Maar ik dacht dat ze je op die route met een boot sturen. Maar dat was misschien alleen met de quest er naar toe. Maar, net in Feralas dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef Skillstorm het volgende:
Horde, en ja een flightpath heb ik, maar is dat de boot dan? Of bedoel je met 'de speedbarge nemen' gewoon een flightpath vanaf de speedbarge nemen?
Als je iets als Loremaster doet bijvoorbeeld, en maar gewoon snel een zone doorstuift.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
Dat deed ik dus...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef Skillstorm het volgende:
Had Loremaster en The Seeker gedaan pre-cataclysm.
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.
Ik probeer een beetje 'in de topregionen' te blijven in mijn guild met achievementpunten, maar er valt niet tegenop te werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.
Oh my fucking g.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
omg
http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/may/blkmkt04.jpg
Nee, mooie money sink daarquote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef TwyLight het volgende:
En het zijn ook random items met een lage droprate die NPC's dan verkopen. (bijvoorbeeld Mei Francis in Dalaran).
Niet dat jij een BoP mount er op kan zetten
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 13 mei 2012 08:13 schreef Silmarwen het volgende:
Buh die bear armor! Ik heb nu de neiging van tank te switchen, als mijn achievements toch accountwide worden.
True true, dat vind ik ook niet ergquote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Die druid armor is niet voor altijd hè maar alleen als je son of ursol gebruikt wat een talent is.
Armour die je ziet als je in cat form of bear form bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat bedoelen jullie met die nieuwe bear armor?
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:18 schreef Messina het volgende:
Earned the achievement Battlemaster for 50 points. 1 hour ago
Ik ben echt blijquote:
Mwoah, als je gewoon met z'n 5en gaat is die wel makkelijk te doenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben echt blij![]()
Die Warsong Gulch Frenzied Defender is echt om te huilen...
Reputatie zijn uit de metaquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, als je gewoon met z'n 5en gaat is die wel makkelijk te doenAV perfection en reputatie zijn juist moeilijk
Volgens mij heb je straks een totaal aantal punten van al je characters en niet meer per characterquote:Op zondag 13 mei 2012 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Maar....daar krijg ik dan geen punten voor, toch? En kan je die punten wel krijgen als je het alsnog zelf doet?
Zo'n idioot systeem eigenlijk.
Leuk, in een guild met minstens 8 alts per raider. Die komen dan allemaal boven me qua puntenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij heb je straks een totaal aantal punten van al je characters en niet meer per character
Nee, ik bedoel dat ik probeer mijn schamele 15e positie in het guild vast te houden, maar dat al die alts dus net zoveel punten als die 14 mains boven me krijgen en ik dus op plek 89 of zo ga eindigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef TwyLight het volgende:
Het is niet plus plus he, als je nu al 2 characters hebt met 14000 punten heb je niet ineens 28000
Stel jij hebt 14000 op je priest en jouw hunter heeft nog een aantal achievements die je priest niet heeft met een waarde van 1000 punten. Dan heb je straks 15000
bel ze gewoon effe opquote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hopenlijk is dat permenantly een bug of fout geweest. Als ik nu probeer te inloggen staat er gelukkig temporarily.
Ik heb geen mail ontvangen, hoelang duurt deze grap?
Tot je belt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is me teveel moeite, ik vroeg me gewoon af hoe lang het zoiets duurt?
Is dat serieus waar? Eerder was het gewoon een paar uur/dagen niet kunnen inloggen, en na die timer ging het gewoon weer. Onredelijke figuren daar.quote:
Ze hebben een timer variërend van een paar uur tot definitief. En daar kunnen wij je geen antwoord op gevenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is dat serieus waar? Eerder was het gewoon een paar uur/dagen niet kunnen inloggen, en na die timer ging het gewoon weer. Onredelijke figuren daar.
Heb een ticket online aangemaakt op battlenet. Wachttijd was rond de 29 minuutjes. Ben benieuwd, hoop niet dat ik nooit meer kan spelen maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een timer variërend van een paar uur tot definitief. En daar kunnen wij je geen antwoord op geven
Moet je Engels praten hèquote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef TwyLight het volgende:
20% blij dat je unbanned bent, 80% blij dat je niet hoefde te bellen want dat durfde je niet
Mag ik ook Northrend skippen ipv Outlands?quote:
Idem! Outlands is leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Mag ik ook Northrend skippen ipv Outlands?(ja, ik ben zo'n muts die Outland leuker vind dan Northrend
)
14!?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem! Outlands is leuk![]()
Zelfs na 14x Hellfire geniet ik er nog van![]()
Cache-, Interface- en WTF-folder verwijderen verhelpt vaak de vreemdste problemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb uit het niets ineens problemen met de graphics in WoW. Ik heb ook eigenlijk geen idee waarop ik moet zoeken op google om dit probleem te verhelpen. Dit probleem heb ik alleen in WoW. Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
[ afbeelding ]
ik heb daar dus helemaal geen probleem mee. lekker tijdverdrijf en brengt leuk gold op. Ik vind het eerder jammer zo snel lvl 85 te bereiken omdat ik dan weinig met zo'n char doe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:05 schreef lifeblind het volgende:
Met m'n laatste 3 85s heb ik 't voor elkaar gekregen om geen enkele quest te doen in Outland en Northrend, alleen dungeons (mja, blood DK, prot warrior en resto shammy (al is die 80, ik zit nu in de cata gebieden), heb echt geen zin om al die gebieden nog een keer door te questen eerlijk gezegd.
Probeer allereerst eens al je addons uit te zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb uit het niets ineens problemen met de graphics in WoW. Ik heb ook eigenlijk geen idee waarop ik moet zoeken op google om dit probleem te verhelpen. Dit probleem heb ik alleen in WoW. Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, probeer je Diablo 3 online te doen, liggen de servers eruit. Wil je dan maar gaan wow'en, krijg je na een minuut de melding dat je disconnected bent
Is er nog low-lvl tuig op Auchindoun die een nieuwe Mage als buddie willen?
Hey, die van mij was ook al leeg! Op iemand uit het guild na dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, ik kan weer inloggen in WoW. Wel raar dat m'n friendlist leeg is
Mijn gehele realid lijst speelt ook allemaal diabloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die van mij was ook al leeg! Op iemand uit het guild na dan.
Ik wist overigens niet dat ik zoveel mensen in mijn battle.net friendslist hadHet is heel erg druk, maar allemaal met een D
dagboek:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn gehele realid lijst speelt ook allemaal diablo
En geef mij vagaries of time (hc versie)quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
ALSJEBLIEFT GOD GEEF ME VANAVOND GURTHALAK.
61ste runquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
ALSJEBLIEFT GOD GEEF ME VANAVOND GURTHALAK. ANZU
Dat is sneller dan bij mijquote:
ik ook niet, ik bedoelde dit word mijn 61ste runquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is sneller dan bij mij
Nog steeds niks.
kut Anzuquote:
dit! weer niet, net als de blue proto drakequote:
en natuurlijk weer niet gedropt!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En geef mij vagaries of time (hc versie)![]()
11 keer Morchok hc gedaan,nooit gedropt die mace en 1 keer niet meegeweest en toen dropte die natuurlijk wel![]()
Sowieso is http://www.wowreforge.com/ een fijne, die rekent de caps ook handig uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef BDIL het volgende:
Voor een Destro warlock voor PVE is dit aanbevolen ;
Intellect > Spell Hit Cap (17%) > Haste > Crit > Mastery
Nu zit ik op 16.33% hit cap maar weet ik niet op hoeveel intellect goed staat en uiteindelijk haste moet staan voordat ik verder moet reforgen. Als iemand hier meer over weet is advies welkom
Hehe zelfde hier alleen mijn hele lijst staat op één na vol met die rode D'tjesquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
haha, ik heb wel gedroomd over WoW. We hebben een tijdje vastgezeten op Sindragosa in WoTL, echt nachtmerries dat we steeds maar wipte op 1% enzo.
Dat is wel een faal...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
wordt tijd dat ze dat eindelijk eens fixen iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
Ik zie iedereen klagen over inlogproblemen, serverproblemen, lag etc. Maar ik heb echt nog niets gemerkt van dat hele diablogedoe. Nou ja, Stormwind en het guild zijn belachelijk rustig. En er zijn geen raids deze weekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wordt gek van die inlogproblemen!Van alles al geprobeerd, maar niks werkt om het tegen te gaan!
heb er 471 keer over gedaan om hem te krijgen, maar als je dan weer loot, weer de ravenbelt of die andere crap ziet, en ineens het 3e lootvakje gevuld is met een paars-omlijst item, weet je ff niet meer waar je het zoeken moet...quote:
471....? Je hebt het 1,5 jaar lang elke dag gedaan? wtf...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:01 schreef MarkyB het volgende:
heb er 471 keer over gedaan om hem te krijgen, maar als je dan weer loot, weer de ravenbelt of die andere crap ziet, en ineens het 3e lootvakje gevuld is met een paars-omlijst item, weet je ff niet meer waar je het zoeken moet...
In het begin stopte ik na anzu tot ik er op een gegeven moment achter kwam (toen de progress op wowarmory te zien was) dat anzu niet geteld werd maar alleen de eindbaas. Die heb ik sindsdien ook meegepakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
471....? Je hebt het 1,5 jaar lang elke dag gedaan? wtf...
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef MarkyB het volgende:
In het begin stopte ik na anzu tot ik er op een gegeven moment achter kwam (toen de progress op wowarmory te zien was) dat anzu niet geteld werd maar alleen de eindbaas. Die heb ik sindsdien ook meegepakt.
Op een gegeven moment was inloggen gelijk aan Sethek halls...
Om eerlijk te zijn, sinds ik de mount heb, heb ik m nog nooit gebruikt.
Nee, ik heb ervaring met dingen die na een héél lange tijd droppen. Dan voel je je een beetje murm wat het item betreft en dan is het: "oh, daar is het dan eindelijk"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef wickedweirdo het volgende:
maar dan nog, wat een kick moet dat geweest zijn toen als ie dan eindelijk dropt
dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Real ID Friendslist: 15 Diablo spelers, 1 WoW speler
Ik kom anzu niet tegen in de statisticsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.
Daar kwam ik ook pas achter nadat ik het jammer vond dat ik Skadi niet zag omdat ik die eindbaas nooit deed, maar toen zag ik hem dus achter dat statistiekje staan.
Sethek halls heb ik ook vaker gedaan dan er nu staat, omdat ik in het begin ook direct hs deed na het doodmaken van Anzu. Maar ik heb hem niet 471x gedaan. Allemachtig zeg
Nog heb ik 't hoerending niet.quote:Lich King 5-player boss killed the mostSkadi the Ruthless (128)
sommige statistieken wil je gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Sethek halls heb ik ook vaker gedaan dan er nu staat, omdat ik in het begin ook direct hs deed na het doodmaken van Anzu. Maar ik heb hem niet 471x gedaan. Allemachtig zeg
Die heb je dus helaas niet voor BC.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.
Waarom kijk je dan ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Blistering het volgende:
Goed dat je 't zegt Isa
Nog heb ik 't hoerending niet.
Diablo > WoW op dit moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindounboosts tellen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er niet tegenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef TwyLight het volgende:
Mja, zijn er op frostmane geen goede pugs dan? Frostmane is groter dan Auchindoun. Ik heb die 4/8 van mij ook gewoon gepugged
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindoun"Normale" guildrun is natuurlijk heroic bij jullie, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang blij dat ik een keer mee mocht met een pug met allerlei alts op spine/madness. Kan eindelijk gewone pugs doen. Gaat nog best redelijk.
Behalve dat ik de eerste keer pug al tankte, terwijl ik dat in lfr zelfs nooit gedaan had.
Heb maar 2 wipes veroorzaakt...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuurquote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Troll maar verder in je zolderkamer.
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuur
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet. Toen ik 18 was was ik het huis ook al uit
Ja, blijf maar door trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Shit hey, zo voelde ik me wel. Is dit even ongemakkelijk
ik had ooit een char gedelete met heirlooms en kreeg t wel terug ? en was toch langer dan een maand geleden toenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik maar kap met dit spel.
Kreeg een Scroll of Ressurection invite en ik plaatste mijn hunter over naar een andere realm en deed race en faction change.
Ik had perongeluk 8 heirlooms ook overgeplaatst en merkte dit pas een maand later.
Na 2 GM tickets die zeiden dat het te lang geleden was (meer dan een maand) dus dat ze me niet meer konden helpen heb ik maar een mail gestuurd. Nog steeds weigeren ze de items terug te sturen.
Ik denk dat ik maar kap als het met zulke customer 'service' moet. Wat een kutbedrijf....
Jij met je trollquote:
Het enige wat jij doet is mij trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij met je trolldat woord gebruik je te pas en te onpas
Jij komt hier altijd weer met huilie posts over wat er nu weer fout is aan het spel, maar ondertussen blijf je wel spelendoe ons allen een plezier en stop dan ook gewoon.
Want als ik weer moet lachen of facepalmen om je post ben ik gelijk een troll
Als je nu gewoon die diepe zucht doet en verder niet reageertquote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef TwyLight het volgende:
Boehoe is ook geen argument, waar heb ik een argument voor nodig?Boehoe is mijn manier van laten blijken dat ik me irriteer dat je weer aan het huilen bent om het zoveelste ding en dan ik een diepe zucht uitlaat.
Ben je niet in staat dat normaal te laten blijken? 8 heirlooms weg is veel frustratie, dat jij dat niet begrijpt is niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef TwyLight het volgende:
Boehoe is ook geen argument, waar heb ik een argument voor nodig?Boehoe is mijn manier van late blijken dat ik me irriteer dat je weer aan het huilen bent om het zoveelste ding en dan ik een diepe zucht uitlaat.
Ik stop wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef TwyLight het volgende:
Het gaat niet om het feit dat 8 heirlooms weg zijn (Wat helemaal geen grote ramp is trouwens, die heb je zo weer bij elkaar, maar dat terzijde) Ik snap dat je denkt, kut. Het gaat om de manier waarop je het post.
bla bla bla kutspel bla bla kut support bla bla ik stop bla bla
En zo gaat het altijd bij jou. En de mensen die dat zeggen zijn juist de mensen die nooit stoppen
misschien had je gm mail wel beter moeten schrijven dan ? aangezien ik ze wel terug kreegquote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben je niet in staat dat normaal te laten blijken? 8 heirlooms weg is veel frustratie, dat jij dat niet begrijpt is niet mijn probleem.
Ik heb gewoon vriendelijk geschreven, kreeg weer een weigering. Valt niet te onderhandelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
misschien had je gm mail wel beter moeten schrijven dan ? aangezien ik ze wel terug kreeg
Farm jij die points bij elkaar met mijn crap gear op mijn account? Ik doe alleen pvp en voor mij is het dus wel heel kut.quote:
je moet niet vriendelijk zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vriendelijk geschreven, kreeg weer een weigering. Valt niet te onderhandelen.
Zal het morgen weer proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
je moet niet vriendelijk zijnje moet zielig doen ,hoe dom je wel niet was met die heirlooms
![]()
Believe me ,it helps
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef Maureentje het volgende:
je moet niet vriendelijk zijnje moet zielig doen ,hoe dom je wel niet was met die heirlooms
![]()
Believe me ,it helps
Haha zo begin ik ook altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:24 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i have been very very very very very very very very very very very very very very very stupid!
werkt bij mij altijd
nog nooit gevondenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik schaam me rot
Speel meestal best oplettend in wow, maar ik heb nooit geweten dat Northrend dit soort Treasure Chests had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |