quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindounboosts tellen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er niet tegenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef TwyLight het volgende:
Mja, zijn er op frostmane geen goede pugs dan? Frostmane is groter dan Auchindoun. Ik heb die 4/8 van mij ook gewoon gepugged
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindoun"Normale" guildrun is natuurlijk heroic bij jullie, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang blij dat ik een keer mee mocht met een pug met allerlei alts op spine/madness. Kan eindelijk gewone pugs doen. Gaat nog best redelijk.
Behalve dat ik de eerste keer pug al tankte, terwijl ik dat in lfr zelfs nooit gedaan had.
Heb maar 2 wipes veroorzaakt...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuurquote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Troll maar verder in je zolderkamer.
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuur
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet. Toen ik 18 was was ik het huis ook al uit
Ja, blijf maar door trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Shit hey, zo voelde ik me wel. Is dit even ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |