Hehe zelfde hier alleen mijn hele lijst staat op één na vol met die rode D'tjesquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
haha, ik heb wel gedroomd over WoW. We hebben een tijdje vastgezeten op Sindragosa in WoTL, echt nachtmerries dat we steeds maar wipte op 1% enzo.
Dat is wel een faal...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
wordt tijd dat ze dat eindelijk eens fixen iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
Ik zie iedereen klagen over inlogproblemen, serverproblemen, lag etc. Maar ik heb echt nog niets gemerkt van dat hele diablogedoe. Nou ja, Stormwind en het guild zijn belachelijk rustig. En er zijn geen raids deze weekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wordt gek van die inlogproblemen!Van alles al geprobeerd, maar niks werkt om het tegen te gaan!
heb er 471 keer over gedaan om hem te krijgen, maar als je dan weer loot, weer de ravenbelt of die andere crap ziet, en ineens het 3e lootvakje gevuld is met een paars-omlijst item, weet je ff niet meer waar je het zoeken moet...quote:
471....? Je hebt het 1,5 jaar lang elke dag gedaan? wtf...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:01 schreef MarkyB het volgende:
heb er 471 keer over gedaan om hem te krijgen, maar als je dan weer loot, weer de ravenbelt of die andere crap ziet, en ineens het 3e lootvakje gevuld is met een paars-omlijst item, weet je ff niet meer waar je het zoeken moet...
In het begin stopte ik na anzu tot ik er op een gegeven moment achter kwam (toen de progress op wowarmory te zien was) dat anzu niet geteld werd maar alleen de eindbaas. Die heb ik sindsdien ook meegepakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
471....? Je hebt het 1,5 jaar lang elke dag gedaan? wtf...
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef MarkyB het volgende:
In het begin stopte ik na anzu tot ik er op een gegeven moment achter kwam (toen de progress op wowarmory te zien was) dat anzu niet geteld werd maar alleen de eindbaas. Die heb ik sindsdien ook meegepakt.
Op een gegeven moment was inloggen gelijk aan Sethek halls...
Om eerlijk te zijn, sinds ik de mount heb, heb ik m nog nooit gebruikt.
Nee, ik heb ervaring met dingen die na een héél lange tijd droppen. Dan voel je je een beetje murm wat het item betreft en dan is het: "oh, daar is het dan eindelijk"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef wickedweirdo het volgende:
maar dan nog, wat een kick moet dat geweest zijn toen als ie dan eindelijk dropt
dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Real ID Friendslist: 15 Diablo spelers, 1 WoW speler
Ik kom anzu niet tegen in de statisticsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.
Daar kwam ik ook pas achter nadat ik het jammer vond dat ik Skadi niet zag omdat ik die eindbaas nooit deed, maar toen zag ik hem dus achter dat statistiekje staan.
Sethek halls heb ik ook vaker gedaan dan er nu staat, omdat ik in het begin ook direct hs deed na het doodmaken van Anzu. Maar ik heb hem niet 471x gedaan. Allemachtig zeg
Nog heb ik 't hoerending niet.quote:Lich King 5-player boss killed the mostSkadi the Ruthless (128)
sommige statistieken wil je gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Sethek halls heb ik ook vaker gedaan dan er nu staat, omdat ik in het begin ook direct hs deed na het doodmaken van Anzu. Maar ik heb hem niet 471x gedaan. Allemachtig zeg
Die heb je dus helaas niet voor BC.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt ook nog 'burning crusade dungeon boss most killed'.
Waarom kijk je dan ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Blistering het volgende:
Goed dat je 't zegt Isa
Nog heb ik 't hoerending niet.
Diablo > WoW op dit moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindounboosts tellen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er niet tegenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef TwyLight het volgende:
Mja, zijn er op frostmane geen goede pugs dan? Frostmane is groter dan Auchindoun. Ik heb die 4/8 van mij ook gewoon gepugged
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik bijv heb geen zin in pugs en de altrun waar ik altijd aan mee deed is nog op Auchindoun"Normale" guildrun is natuurlijk heroic bij jullie, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang blij dat ik een keer mee mocht met een pug met allerlei alts op spine/madness. Kan eindelijk gewone pugs doen. Gaat nog best redelijk.
Behalve dat ik de eerste keer pug al tankte, terwijl ik dat in lfr zelfs nooit gedaan had.
Heb maar 2 wipes veroorzaakt...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |