Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef Skillstorm het volgende:
Had Loremaster en The Seeker gedaan pre-cataclysm.
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.
Ik probeer een beetje 'in de topregionen' te blijven in mijn guild met achievementpunten, maar er valt niet tegenop te werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.
Oh my fucking g.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
omg
http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/may/blkmkt04.jpg
Nee, mooie money sink daarquote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef TwyLight het volgende:
En het zijn ook random items met een lage droprate die NPC's dan verkopen. (bijvoorbeeld Mei Francis in Dalaran).
Niet dat jij een BoP mount er op kan zetten
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 13 mei 2012 08:13 schreef Silmarwen het volgende:
Buh die bear armor! Ik heb nu de neiging van tank te switchen, als mijn achievements toch accountwide worden.
True true, dat vind ik ook niet ergquote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Die druid armor is niet voor altijd hè maar alleen als je son of ursol gebruikt wat een talent is.
Armour die je ziet als je in cat form of bear form bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat bedoelen jullie met die nieuwe bear armor?
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:18 schreef Messina het volgende:
Earned the achievement Battlemaster for 50 points. 1 hour ago
Ik ben echt blijquote:
Mwoah, als je gewoon met z'n 5en gaat is die wel makkelijk te doenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben echt blij![]()
Die Warsong Gulch Frenzied Defender is echt om te huilen...
Reputatie zijn uit de metaquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, als je gewoon met z'n 5en gaat is die wel makkelijk te doenAV perfection en reputatie zijn juist moeilijk
Volgens mij heb je straks een totaal aantal punten van al je characters en niet meer per characterquote:Op zondag 13 mei 2012 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Maar....daar krijg ik dan geen punten voor, toch? En kan je die punten wel krijgen als je het alsnog zelf doet?
Zo'n idioot systeem eigenlijk.
Leuk, in een guild met minstens 8 alts per raider. Die komen dan allemaal boven me qua puntenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij heb je straks een totaal aantal punten van al je characters en niet meer per character
Nee, ik bedoel dat ik probeer mijn schamele 15e positie in het guild vast te houden, maar dat al die alts dus net zoveel punten als die 14 mains boven me krijgen en ik dus op plek 89 of zo ga eindigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef TwyLight het volgende:
Het is niet plus plus he, als je nu al 2 characters hebt met 14000 punten heb je niet ineens 28000
Stel jij hebt 14000 op je priest en jouw hunter heeft nog een aantal achievements die je priest niet heeft met een waarde van 1000 punten. Dan heb je straks 15000
bel ze gewoon effe opquote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hopenlijk is dat permenantly een bug of fout geweest. Als ik nu probeer te inloggen staat er gelukkig temporarily.
Ik heb geen mail ontvangen, hoelang duurt deze grap?
Tot je belt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is me teveel moeite, ik vroeg me gewoon af hoe lang het zoiets duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |