Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je iemand een scroll kan geven?
Sorry. ik was een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Geen idee, ik wil er best een sturen, moet ik wel van iemand een e-mail adres hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef RenZeru het volgende:
Volgens mij hoef je niet perse van server te wisselen toch?! Ik hou me nog steeds aanbevolen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef RenZeru het volgende:
Dankzij Abby79 ook een scroll gekregen. (dank!)
Beetje jammer dat mijn account disabled is.
Gok dat ik gehacked ben, dat wordt lekker heen en weer mailen met de helpdesk
Hmmm, alhoewel...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Net een scroll gekregen van een vriend. Ik kreeg een e-mail met een link en alles en dan druk ik erop:
[ afbeelding ]
FFFUUUU
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Ja, dat had ik al gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?
Omdat je per se naar het realm van de verzender moet verhuizen kan ik me voorstellen dat het onlogisch is dat je het vervolgens met een lvl 1 kan doen. Maar misschien wil je samen wel op een totaal ander realm spelen en dan is het wel weer te begrijpen dat het kan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:21 schreef Abby79 het volgende:
Ja, dat had ik al gedaan(ik had eigenlijk niet verwacht dat het kon met een lvl 1, geen idee waarom)
Koreaans toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Straks weer 4 topguild tegen elkaar!
Paragon+blood legion+exorsus+die ene chineze guild van world first
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef Wolve000 het volgende:
Met Valor Points kan je nog best een paar hele fijne items krijgen.
En verder, toch LFR blijven doen...
In LFR mag je elke baas maar 1 keer per week looten. En de reset is op woensdagochten. Oh, en als je alle loot "passed", dan geldt het nog steeds als dat je had mogen looten, dus dat heeft geen extra zin...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoFML
Zelfde geintje als gisteren, maar dan met 4 guilds?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Troonwoord het volgende:
http://www.athenelive.com/stream/42146/
Dragon Challenge live !
ja,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zelfde geintje als gisteren, maar dan met 4 guilds?
De Russen hebben zich klemgezopen en zijn nog bij Morchok?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Isabeau het volgende:
China is eerste geworden, VS tweede, Europa derde.
Zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Russen hebben zich klemgezopen en zijn nog bij Morchok?
Damn, da's best een hoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets
En ik dacht eerst bij de winnaars: hmpf.
Maar het prijzengeld (2500 dollar) hebben ze gedoneerd aan de actie voor de kinderen
(is al meer dan 600.000 dollar opgehaald)
Ik zie gewoon 373 hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
GVD net dropt 2x chest of the corrupted conqueror staat er : youre not eligable to loot these items since u defeated this instance recently ofzoFML
BTW heb alleen maar items boven lvl 378 en dan is mijn gemiddelde 352 staat er lol
Nee dat wil ik niet, ik wil gewoon weten waar je de quests in Thousand Needles begint....weet echt niemand het? Wat een verlaten kutplek ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Download die add-on quest completionist
Net over de grens in Feralas zit een groepje waar je quests krijgt die je Thousand Needles in stuurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Skillstorm het volgende:
Jongens, ik kan gewoon NERGENS quests vinden in Thousand Needles op mijn 44 warlock. Godver wat een kutplek, 10 jaar lopen zwemmen naar die Speedbarge, ook niks....ja een quest die je naar Tanaris doorverwijst maar hey...
F....Feralas?.....-.-quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Net over de grens in Feralas zit een groepje waar je quests krijgt die je Thousand Needles in stuurt.
Doe jezelf een plezier en neem de speedbarge terug en ga niet zwemmen.
Ja, sorry, bedoelde inderdaad een flightpath. Maar ik dacht dat ze je op die route met een boot sturen. Maar dat was misschien alleen met de quest er naar toe. Maar, net in Feralas dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef Skillstorm het volgende:
Horde, en ja een flightpath heb ik, maar is dat de boot dan? Of bedoel je met 'de speedbarge nemen' gewoon een flightpath vanaf de speedbarge nemen?
Als je iets als Loremaster doet bijvoorbeeld, en maar gewoon snel een zone doorstuift.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
Dat deed ik dus...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |