Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je iemand een scroll kan geven?
Sorry. ik was een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Geen idee, ik wil er best een sturen, moet ik wel van iemand een e-mail adres hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef RenZeru het volgende:
Volgens mij hoef je niet perse van server te wisselen toch?! Ik hou me nog steeds aanbevolen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef RenZeru het volgende:
Dankzij Abby79 ook een scroll gekregen. (dank!)
Beetje jammer dat mijn account disabled is.
Gok dat ik gehacked ben, dat wordt lekker heen en weer mailen met de helpdesk
Hmmm, alhoewel...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Net een scroll gekregen van een vriend. Ik kreeg een e-mail met een link en alles en dan druk ik erop:
[ afbeelding ]
FFFUUUU
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Abby79 het volgende:
Niet? Je kunt die scroll direct versturen vanuit je friendslist of je battle.net management volgens mij?
Oh, en ik heb wel een scroll, maar op mijn server wil je niet spelen als Horde eigenlijkAlliance op Frostmane zou wel kunnen.
Ja, dat had ik al gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet even op een andere server een char aanmaken en vanaf die een scroll sturen?
Omdat je per se naar het realm van de verzender moet verhuizen kan ik me voorstellen dat het onlogisch is dat je het vervolgens met een lvl 1 kan doen. Maar misschien wil je samen wel op een totaal ander realm spelen en dan is het wel weer te begrijpen dat het kan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:21 schreef Abby79 het volgende:
Ja, dat had ik al gedaan(ik had eigenlijk niet verwacht dat het kon met een lvl 1, geen idee waarom)
Koreaans toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Straks weer 4 topguild tegen elkaar!
Paragon+blood legion+exorsus+die ene chineze guild van world first
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |