Ik ook, en daarbij de overhead press. Zijn gewoon hele functionele bewegingen. De bench press is dat net niet ('hoe hard kan je iets voor je duwen' - bijv. een kapotte auto - alleen maak je dezelfde beweging sterker door de auto tegen je lichaam te zetten en vanuit je benen te duwen).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef 16meter het volgende:
Vind DL en SQ stats oprecht veel interessanter. En niet alleen omdat mijn max bench zielig is.
Ik ben zelden zonder m'n vrouw op het strand, helaas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:49 schreef Toverbal0 het volgende:
ziet er goed uit Snakey, dat word wat straks met al die Spaanse vrouwen op het strand!!
prima toch... blij zijn met wat je hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben zelden zonder m'n vrouw op het strand, helaas.
gebruik hem alleen bij calf raises verder nooit. Ik begrijp ook nooit waarom mensen de smith kiezen als het squatrack of de benchpress vrij is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Smith machine is heerlijk voor chin/pull ups
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
prima toch... blij zijn met wat je hebt
maar wat nou als je aids hebt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
prima toch... blij zijn met wat je hebt
Vind DL iets te afhankelijk van je grip, ik denk dat ik bij de wat moeilijkere gewichten op zich wel door het dooie punt heen kan, maar dat kost wel wat extra seconden, en ik merk dat m'n vingers dan toch al langzaam open gaan. (en mixed grip ben ik niet al te positief over, want afgelopen vrijdag, na de training voelde m'n rechter biceps een beetje verrekt, precies de kant die ik naar voren had tijdens een PR poging)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef 16meter het volgende:
Vind DL en SQ stats oprecht veel interessanter. En niet alleen omdat mijn max bench zielig is.
Do you think it was [scandinavian accent] good given genetics?quote:
Hij had eigenlijk nooit echt veel massa op z'n benen, jammer dat die achterbleven.quote:
Wat heeft dit met bodybuilding te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag bij 'Je zal het maar hebben' van BNN een meisje met Lipoedeem.
Een aandoening in de verdeling van het vetweefsel, waardoor vet zich rond de benen concentreert.
Toch weer iets waardoor kritisch blijf op het 'kcal in = kcal uit' systeem.
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk nooit echt veel massa op z'n benen, jammer dat die achterbleven.
Hij is nog steeds aan het trainen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.
Vind ik alleen maar een pluspunt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.
Ik vind het soms wel mooi, maar de jaren 70 bodybuilder spreekt me wel wat meer aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind ik alleen maar een pluspunt.
Benen moeten zeker in verhouding zijn maar tegenwoordig vind ik ze te groot...
quote:
Z'n biceps zien er daar nog wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er bestaat nog zoiets als muscle memory, dus ben benieuwd of hij z'n oude vorm kan herpakken. Wel geinig dat z'n lichaam een eigen gezicht heeft, zie k net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |