Op de losse barbell gewoon even rustig aan beginnen, wat warming up doen en dan gewoon kijken hoe het gaat.quote:
Ondanks alles is het best ok. Dat ondanks bestaat uit 1: voeding (65 %) en 2 : workout (30 %). Als je deze optimaal hebt dan was je meer gegroeid. 15 kilo in een jaar is niet heel gek, zeker met jouw stats (huidige gewicht).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Bolletje!
Niet aardig? In tegendeel, op een incidentele beledigde autist na juist een royaal aantal vriendelijke adviezen. Ik zou alleen nog willen weten of drie kilo lean spiermassa in drie maanden marginaal is, of juist best-nog-oke-ondanks-alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is niet wat hij in zn filmpjes laat zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:10 schreef McNulty het volgende:
maar volgensmij doet hij wel wat nodig is om huge te worden.
link?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:14 schreef seto het volgende:
Zijn beste filmpje was toch wel dat hij in bad Mcdonalds ging eten, maar het eerst met zeep schoon ging maken omdat het 'clean' moest zijn.
In dit filmpje wel. Voor veel mensen is een gebrek aan hoeveelheid calls hetgeen wat ze in de weg staat om echt groot te worden. Zelfs onder fantieke sportschool gaanders zijn er niet veel die zich willen volproppen met zoveel callorieen. Dat was de belangrijkste reden waarom Rip GOMAD liep te pushen. Dan had je in iedergeval +/-4000kcal binnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar dit is niet wat hij in zn filmpjes laat zien.
Een kilo per maand is als beginner mooi hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Bolletje!
Niet aardig? In tegendeel, op een incidentele beledigde autist na juist een royaal aantal vriendelijke adviezen. Ik zou alleen nog willen weten of drie kilo lean spiermassa in drie maanden marginaal is, of juist best-nog-oke-ondanks-alles.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
Zo, tijd om te cutten.
beste schouders, ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat er van onder de vetlaag vandaan gaat komen. Ik ben nog nooit zo ver gekomen eigenlijk.quote:
Ziet er sappig uit. Denk als je wat vet kwijtraakt dat je een mooi fysiek hebt, in ieder geval een flinke set armen en schouders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er van onder de vetlaag vandaan gaat komen. Ik ben nog nooit zo ver gekomen eigenlijk.
Ik heb het ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom raad altijd iedereen starting strength aan... alsof je echt goed gaat groeien van 3 keer per week benen pakken en alsof Jay Cutler en Phil Heath ook zo begonnen zijn.... maak gewoon een degelijke 4/5 daagse split en ga lekker trainen en eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |