Do you think it was [scandinavian accent] good given genetics?quote:
Hij had eigenlijk nooit echt veel massa op z'n benen, jammer dat die achterbleven.quote:
Wat heeft dit met bodybuilding te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag bij 'Je zal het maar hebben' van BNN een meisje met Lipoedeem.
Een aandoening in de verdeling van het vetweefsel, waardoor vet zich rond de benen concentreert.
Toch weer iets waardoor kritisch blijf op het 'kcal in = kcal uit' systeem.
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk nooit echt veel massa op z'n benen, jammer dat die achterbleven.
Hij is nog steeds aan het trainen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.
Vind ik alleen maar een pluspunt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is hij amper 20. Z´n benen zijn stukken groter geworden, maar niet zo groot als de massa die ze tegenwoordig hebben.
Ik vind het soms wel mooi, maar de jaren 70 bodybuilder spreekt me wel wat meer aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind ik alleen maar een pluspunt.
Benen moeten zeker in verhouding zijn maar tegenwoordig vind ik ze te groot...
quote:
Z'n biceps zien er daar nog wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er bestaat nog zoiets als muscle memory, dus ben benieuwd of hij z'n oude vorm kan herpakken. Wel geinig dat z'n lichaam een eigen gezicht heeft, zie k net.
Hij is altijd natural geweest, zou wel jammer zijn als hij nu dat zou doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef McNulty het volgende:
Testosteron niveau op je 65ste stelt ook niet meer veel voor. Als hij buff wil worden wordt het juicen.
Mnee,iet volledig. Naar eigen zeggen alleen juice in anloop naar een competitie,om in de cut geen spiermassa te verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is altijd natural geweest, zou wel jammer zijn als hij nu dat zou doen.
http://www.schwarzenegger-interactive.com/steroids.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is altijd natural geweest, zou wel jammer zijn als hij nu dat zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |