SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister naar the Gazette , Hamasaki,Gackt enz. Ik kijk graag Japanse horrorquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1813399/
1/50#111253394]maandag 7 mei 2012 16:45[/url] schreef Arcadia het volgende:
Dus, wat luister je dan allemaal dat Japans is? En welke films kijk je?
Heb vroeger veel anime gekeken, heb toen ook destijds mijn Marokkaanse vrienden ertoe gezet, en zij kijken nu nog steeds anime. Een vriend is later overgeschakeld naar Japanse films en probeert dagelijks nog mij ertoe te zetten om ook te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik luister naar the Gazette , Hamasaki,Gackt enz. Ik kijk graag Japanse horrorzoals Noroi,Audition, Ichi the Killer, Chakushin Ari, Ringu, The Grunge etc. Jij?
Anime keek ik heel even maar vind er nu niet veel meer aan. Mijn favoriete anime 's zijn Ouran High Host Club en Yamato Nadeshiko Shichi Henge. J-drama keek ik ook maar nu niet meer. Japanse films zijn leuk. Chinese en Thaise films ookquote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb vroeger veel anime gekeken, heb toen ook destijds mijn Marokkaanse vrienden ertoe gezet, en zij kijken nu nog steeds anime. Een vriend is later overgeschakeld naar Japanse films en probeert dagelijks nog mij ertoe te zetten om ook te kijken. Japanse muziek heb ik nooit geluisterd, dat is echt niet "interessant" - de enige Japanse artiest die ik luister is Nujabes (Jun Seba), maar hij was vorig jaar overleden
.
Niet? Hij staat/stond centraal in de triphop/ambient/instrumental muziek en tevens leermeester van emancipator en oprichter van Hydeout productions. Maar goed, het is dan ook niet echt jouw soort muziek =p.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Anime keek ik heel even maar vind er nu niet veel meer aan. Mijn favoriete anime 's zijn Ouran High Host Club en Yamato Nadeshiko Shichi Henge. J-drama keek ik ook maar nu niet meer. Japanse films zijn leuk. Chinese en Thaise films ook. Die artiest ken ik niet
.
Selam Aleikoum. Welkom terug, hoe was je reis?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef EL_Presidente het volgende:
Shalom
terug van vakantie uit Tel Aviv
Goed goed.. veel geneukt..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Selam Aleikoum. Welkom terug, hoe was je reis?
Ja, heel gevatquote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
in Tel Aviv.. heel wat kutjes gekoloniseerd
Ik vond de hologram van 2pac toch beter.quote:
Op Hababam zou je nooit zulke problemen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
Iyi aksamlar.
Kan iemand met verstand van internet/pc mij helpen? Facebook doet opeens erg sloom bij mij (vanmiddag deed hij het nog prima), maar ik heb geen idee waardoor het komt. En ik gebruik Google Chrome. Andere sites doet het wel gewoon goed.
Haha, verkeerde account.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Op Hababam zou je nooit zulke problemen hebben.
watskeburt, he dead?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel Trigger's geest hier ergens ronddwalen.
mijn mongoolse prinsesje naberquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Welke IE?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Facebook doet het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
I'm the king of the junglequote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom gedraag jij je zo als een bosjesman?
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
zal ik even komen voor de tamirquote:Op maandag 7 mei 2012 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.
Ligt eerder aan je laptop/instellingen denk ik. Chrome gebruik ik op meerdere locaties, werkt overal perfect.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.quote:
Volgens mij heb jij de allergrootste moeite met vasten, nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.Gozum ac ama karnim tok.
Ik gebruik 95% van de tijd ook Chrome, maar bijvoorbeeld bij sites met Java-invoegtoepassingen wil die wel eens vaag doen (ook al is mijn Java up-to-date). Met IE heb ik hier geen last van.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je laptop/instellingen denk ik. Chrome gebruik ik op meerdere locaties, werkt overal perfect.
IE
Ik zeg net dat ik vandaag geen avondeten heb gegeten omdat ik geen honger had en jij vraagt of ik moeite heb met vasten?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de allergrootste moeite met vasten, niet?
Hier ziet er op de foto heel soppig uit (is het niet). Maar ohhh wat was het lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.Gozum ac ama karnim tok.
Valla, ik koop het best vaak, maar kijk nooit hoe het heet. Het is een zwarte verpakking, met daarin 2 noodle zakjes verpakt. Verkrijgbaar bij o.a. C1000, Dirk, AH.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wou het ook met noodles maken! Uff. Neyse, morgen dan maar.
Wat voor noodles gebruik jij trouwens?
Normaal gezien maak ik mijn eigen groentemix, met o.a. babymaisquote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind Thaise/Chinese groentemix, met taugé, lekkerder.
Je hebt het zo vaak over eten dat het zo geïntegreerd lijkt in jouw leven dat het voor mij aannemelijk is dat jij moeite hebt als je een hele dag niet kan etenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik vandaag geen avondeten heb gegeten omdat ik geen honger had en jij vraagt of ik moeite heb met vasten?
Gevonden:quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valla, ik koop het best vaak, maar kijk nooit hoe het heet. Het is een zwarte verpakking, met daarin 2 noodle zakjes verpakt. Verkrijgbaar bij o.a. C1000, Dirk, AH.
Gecmis olsunquote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net mijn avondeten eruit gekotst..![]()
Haat het als ik ziek ben :l
Gecmis olsunquote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Gecmis olsun!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Klopt. Maar het is meer het koken dan het eten zelf. Geloof me, als ik zoveel zou eten als dat ik bezig ben met eten........quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt het zo vaak over eten dat het zo geïntegreerd lijkt in jouw leven dat het voor mij aannemelijk is dat jij moeite hebt als je een hele dag niet kan eten.
Ehh, Turken hequote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
Gaat het nu alweer over eten? Vreetzakken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok. Heb het vaak zien liggen maar nooit geprobeerd. Smaakt het goed?
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij mag, jij draait vaak nachtdiensten
Als je zo graag wilt koken, dan mag je bij de meet allemaal dingen meenemen, ben echt benieuwd nuquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun!
[..]
Klopt. Maar het is meer het koken dan het eten zelf. Geloof me, als ik zoveel zou eten als dat ik bezig ben met eten........
Kolay gelsin, alvast.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Neyse civcivler, ik ga tv kijken en dan binnenkort van mn ogen bekijken. Moet om 5 uur weer gaan rijden.
Hayirli Islerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Neyse civcivler, ik ga tv kijken en dan binnenkort van mn ogen bekijken. Moet om 5 uur weer gaan rijden.
O ja, jullie hadden laatst iets gepland. Ik weet het weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom je dan ook? Jij bent toch wel een van dé mensen die ik wil zien.
Want?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, jullie hadden laatst iets gepland. Ik weet het weer.
Maar nee, ik had aangegeven dat ik niet zou komen.
Beterschap Ayca!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Kolay gelsin.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Andere verplichtingen die ik dan heb, maar ook omdat ik nooit de behoefte heb gehad om mijn FOK!-carrière te vermengen met mijn echte leven, hoe zeer ik jullie ook mag.quote:
Ziet er lekker uit! Ik heb ook Chinees gemaakt maar dan zonder kip en met soya saus. En een cake met pudding,koekjes en geraspte cocosquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hier ziet er op de foto heel soppig uit (is het niet). Maar ohhh wat was het lekker
[ afbeelding ]
Voor BBQ kun je altijd snacks meenemen hèquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kolay gelsin.
@Arcadia
Ik dacht dat we gingen BBQ'en op de meet?
En ik weet niet eens of ik kom/kan.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Andere verplichtingen die ik dan heb, maar ook omdat ik nooit de behoefte heb gehad om mijn FOK!-carrière te vermengen met mijn echte leven, hoe zeer ik jullie ook mag.
Naar Turks recept?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Ik heb ook Chinees gemaakt maar dan zonder kip en met soya saus. En een cake met pudding,koekjes en geraspte cocos. Nu nog wachten tot msnk thuiskomt
.
Hoffelijk toch? Hoeft geen aanduiding van leeftijd te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Random fact:
Ik werd vandaag aangesproken met 'mevrouw'.
Echt wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoffelijk toch? Hoeft geen aanduiding van leeftijd te zijn.
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.quote:
Is dit niet dezelfde cake die ik een paar dagen terug heb gemaakt? Maar die van mij was zonder pudding.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.
http://i50.tinypic.com/2rygd41.jpg
Zo ziet het eruit. Ken jij de naam misschien?
Ahww..doe rustig aan Ayca . En slaap lekker.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
Smakelijk verhaal.. nadat ik gekotst had dacht ik slim te zijn en wat paracetamol te nemen en te gaan slapen, helaas voelde ik toen ik net ging liggen dat er weer een 2e ronde aankwammaar redde het niet om optijd naar de badkamer te gaan. Gevolg: heel mijn kamer onder de kots
![]()
Nu maar echt gaan slapen, iyi geceler
Dat is zo lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.
http://i50.tinypic.com/2rygd41.jpg
Zo ziet het eruit. Ken jij de naam misschien?
Heb je buikgriep of iets anders? Ik had dit laatst ook. Moest zomaar uit het niets kotsen enzo maar nu is het over gelukkig. Gecmis olsun nogmaals en slaapze.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
Smakelijk verhaal.. nadat ik gekotst had dacht ik slim te zijn en wat paracetamol te nemen en te gaan slapen, helaas voelde ik toen ik net ging liggen dat er weer een 2e ronde aankwammaar redde het niet om optijd naar de badkamer te gaan. Gevolg: heel mijn kamer onder de kots
![]()
Iyi gecelerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
![]()
Nepturk.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het moet spelen en op dit moment ook geen zin om een hele uitleg te lezen
Het lijkt er wel op inderdaad. Maar dan pudding met koekjes i.p.v cake.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde cake die ik een paar dagen terug heb gemaakt? Maar die van mij was zonder pudding.
Vindt msnk ook.quote:
Zo snel ben ik nietquote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Che, kom maar 'Bize heryer Turkiye, tafel 16'. Snel.
Te laat....
Oud, maar nog steeds goed verhaalquote:
quote:
Ja die leeuwentemmer, had ik gezien, maar wie gaat er nu leeuwen porren met lange stokkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:
Je hebt ook zo'n gast die echt gewoon tussen die wilde leeuwen gaat zitten en knuffelen enzo in Afrika volgens mij. Dat ziet er best eng uit
Ik heb ook wel eens van die filmpjes gezien dat er een paar bijna worden opgegeten in het circus enzo.
Of die ene gast in Iran in het circusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja die leeuwentemmer, had ik gezien, maar wie gaat er nu leeuwen porren met lange stokken
Die thumbnail hè, is echt compleet verpest voor mijquote:
Hoe bedoel je? Bij mij ziet ie er normaal uit. Zit je op mobiel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die thumbnail hè, is echt compleet verpest voor mij
Ik heb het over dat plaatje hoe Nala (die leeuwin) kijkt. Ik had op internet hetzelfde plaatje gezien, maar met wat zij aan het denken was - als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij mij ziet ie er normaal uit. Zit je op mobiel?
Dus Facebook voor het huwelijk is eigenlijk haram?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
Post op Facebook bevredigt zelfde hersengebied als seks
vandaar dat jullie FB hebben.
Mensen die niet geloven dat FB een geheim project van the new world order en illuminatie is om ons te volgen en programmerenquote:
Eik wel iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus Facebook voor het huwelijk is eigenlijk haram?Gelukkig heb ik geen Facebook dan.
quote:Volgens de wetenschappers is die bevrediging te verklaren door de menselijke drang om iets over zichzelf te vertellen. De mens gebruikt 30 tot 40 procent van de eigen gesprekstijd om te vertellen over eigen ervaringen. Zo'n 'zelfopenbaring' is in dat geval een beloning.
Aha, nee, niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb het over dat plaatje hoe Nala (die leeuwin) kijkt. Ik had op internet hetzelfde plaatje gezien, maar met wat zij aan het denken was - als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb ook geen facebook. Heb het gehad 3 weken ofzo, maar toen werd het een beetje belachelijk, mensen die mij niet mogen en die ik niet mag voegen mij allemaal toe en allemaal vriendschapverzoeken van vreemde mensen die ik maar 1 keer heb gezien. Toen ik erachter kwam wat met mijn persoonsgegevens gebeurde was het de druppel en heb het gelijk geslotenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus Facebook voor het huwelijk is eigenlijk haram?Gelukkig heb ik geen Facebook dan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die niet geloven dat FB een geheim project van the new world order en illuminatie is om ons te volgen en programmeren
Ik heb er nooit een gehad. Ook niet de behoefte ertoe gehad. Ik ben sowieso van mezelf allergisch tegen hypes en andere dingen die andere mensen hersenloos massaal ondernemen, maar ook tegen het wereldkundig maken van mijn persoonlijke zaken of foto's op de site van een miljardenconcern dat ik niet vertrouw.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb ook geen facebook. Heb het gehad 3 weken ofzo, maar toen werd het een beetje belachelijk, mensen die mij niet mogen en die ik niet mag voegen mij allemaal toe en allemaal vriendschapverzoeken van vreemde mensen die ik maar 1 keer heb gezien. Toen ik erachter kwam wat met mijn persoonsgegevens gebeurde was het de druppel en heb het gelijk gesloten
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Ook niet de behoefte ertoe gehad. Ik ben sowieso van mezelf allergisch tegen hypes en andere dingen die andere mensen hersenloos massaal doen, maar ook tegen het wereldkundig maken van mijn persoonlijk zaken of foto's op de site van een miljardenconcern die ik niet vertrouw.
Oh die.quote:
Het is gewoon een extra manier om contact te houden met je vrienden/kenissen/familie. Je hoeft er niet zo'n drama van te maken, heur.quote:
Je hebt gewoon veel geluk gehad dit keerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra manier om contact te houden met je vrienden/kenissen/familie. Je hoeft er niet zo'n drama van te maken, heur.
En Che, ik heb je lekker ingemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen in Turkije heeft Facebook, dat is veel goedkoper om via FB te praten dan te moeten bellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra manier om contact te houden met je vrienden/kenissen/familie. Je hoeft er niet zo'n drama van te maken, heur.
Je kan ook gewoon skypenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bijna iedereen in Turkije heeft Facebook, dat is veel goedkoper om via FB te praten dan te moeten bellen.
Dat mag je vinden, maar er zijn ook andere goedkope en eenvoudige manieren om contact te onderhouden met vrienden en familie. Ik vertrouw mijn persoonlijke zaken gewoon niet snel toe aan een miljardenbedrijf wiens doel het is om hier geld mee te verdienen. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook goed, sukurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sukurler olsun sagol, goed met jou?
Ayni sabun?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ook goed, sukur. Ayni tas, ayni hamam.
Hamd olsun, fazlasi da varquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hele Sukur, aile'den bir musluman cikti
zG'na soyleme
Welterustenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:15 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hamd olsun, fazlasi da var.
Ga nu eindelijk m'n artikel samenvatten en vervolgens slapen. Welterusten!
Jup, was zo'n kleine licht gestreepte die sliep met zijn tong die naar buiten stakquote:
Als je op drie januari jarig bent zou ik de krant van 4 januari lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zocht de krant van mijn geboorte dag van de PZC
Best grappig als je zo de teksten leest.
http://zoeken.krantenbank(...)&sort=score+desc&p=1
Mooie samenvatting van de verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Bilge het volgende:
Eergisteren vonden verkiezingen plaats in Griekenland, Frankrijk en Armenië.![]()
De fascistische partij ‘Golden Dawn’ heeft 7 procent van de Griekse stemmen behaald. Enkele plannen: mijnen leggen op de grens met Turkije, een verdedigingspact instellen met Cyprus, een Exclusieve Economische Zone uitroepen en criminele allochtonen uitzetten.![]()
Met zeven procent van de stemmen lijken ze klein, maar doordat het Griekse parlement zeer verdeeld is (van communistisch en fascistisch naar sociaaldemocratisch en liberaal), kunnen ze in een coalitie invloedrijk worden. Bovendien krijgen ze meer zetels doordat Griekenland een kiesdrempel van 3% heeft.
De laatste keer dat een Griekse fascistische junta de macht greep, verloren de Grieken de helft van Cyprus. Ditmaal zijn de machtsverhoudingen veel nadrukkelijker in het voordeel van Turkije, waardoor Misak-i milli een stap dichterbij zou komen...![]()
Sarkozy met zijn Turkenallergie mag met vakantie.
In Armenië veranderen de verkiezingen niets.
http://www.network54.com/(...)unta+and+bankruptcy-quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van de verkiezingen.
Juist.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Ook niet de behoefte ertoe gehad. Ik ben sowieso van mezelf allergisch tegen hypes en andere dingen die andere mensen hersenloos massaal ondernemen, maar ook tegen het wereldkundig maken van mijn persoonlijke zaken of foto's op de site van een miljardenconcern dat ik niet vertrouw.
Welke website is dat danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia, ik heb je signature gestolen voor een andere site.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://www.network54.com/(...)unta+and+bankruptcy-
Een discussie tussen Grieken en Turken. Sommige reacties (vanaf het midden) zijn briljant.
Wat heeft het arme beest misdaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:35 schreef Bilge het volgende:
Zij noemen de Turken Turd.![]()
Welkom terug trouwens![]()
Ondertussen in Iran:
http://videonuz.ensonhabe(...)ozla-parcaladilar-18
Wat een pret, wat een lol.
Wat een achterlijkheid van die Turken daar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://www.network54.com/(...)unta+and+bankruptcy-
Een discussie tussen Grieken en Turken. Sommige reacties (vanaf het midden) zijn briljant.
Zowel Grieken als Turken zouden je daar uitlachen om deze post.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een achterlijkheid van die Turken daar. Alsof Turkije het paradijs op aarde is, zonder enige gebreken. Armoede, corruptie, schending van mensenrechten, schending van het vrije woord, een semi-democratich politiek systeem, et cetera, zijn helaas nog praktijk van alledag in Turkije. En met een reusachtige staatsschuld en een haast volledige afhankelijkheid van de EU en het Westen wat betreft economie, hoeven de Turken echt niet zo hoog van de toren te blazen, want dat zorgt er voor dat je zelf weer een lachertje wordt wanneer het even tegen begint te zitten.
Zowel procentueel als absoluut valt de Turkse staatsschuld mee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuldquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Bilge het volgende:
Waff is ook de enige plek waar Turken trots de Armeense genocide claimen, en andere volken met hetzelfde dreigen.
Zowel procentueel als absoluut. Turkije heeft momenteel de grootste staatsschuld in haar geschiedenis. Nu valt deze staatsschuld erg mee vergeleken met die van de meeste EU-landen en de VS, maar in tegenstelling tot hen kampt Turkije sinds jaar en dag met een negatief handelsbalans: het importeert meer dan dat het exporteert.quote:
Nou ja, oké, ik was me er niet van bewust wat voor forum het was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zowel Grieken als Turken zouden je daar uitlachen om deze post.![]()
WAFF is in de eerste plaats een militair forum (world armed forces forum) waar voornamelijk fascisten zitten. Mensenrechten, democratie en het vrije woord zien zij als elitaire decadentie, die hun land belemmert. Niet het individu maar het land staat centraal. Waff is ook de enige plek waar Turken trots de Armeense genocide claimen, en andere volken met hetzelfde dreigen.![]()
Het klopt natuurlijk dat Turkije allerlei gebreken kent, maar het doel van dat forum is om te laten zien wie de langste e-penis heeft. De Grieken/ Armenen/ Pakistanen/ Chinezen/ Iraniërs/ Amerikanen/ Duitsers/ Britten/ Indiërs/ etc. doen omgekeerd hetzelfde. Uiteindelijk is het slechts plagen met harde woorden. Ik lurk er vaak, maar posten doe ik wat minder omdat mijn militaire kennis vaak tekort schiet.
[..]
Ik heb TM dat vaker horen zeggen. Absoluut is het zeker gestegen, maar het bruto nationaal inkomen is óók zeker gestegen. Ik wil dus weten of hij naar het geheel kijkt en rekening houdt met de verhoudingen (procentueel) en zich niet blindstaart aan de miljarden (absoluut).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zowel procentueel als absoluut valt de Turkse staatsschuld mee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuld
Ik vind het lomp om het te vergelijken met de gehele geschiedenis van Turkije. Doe je dat ook met de inflatie? Of met het gemiddelde inkomen per hoofd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zowel procentueel als absoluut. Turkije heeft momenteel de grootste staatsschuld in haar geschiedenis. Nu valt deze staatsschuld erg mee vergeleken met die van de meeste EU-landen en de VS, maar in tegenstelling tot hen kampt Turkije sinds jaar en dag met een negatief handelsbalans: het importeert meer dan dat het exporteert.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Random fact:
Kadinlarin içindeki küçük kiz..quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoffelijk toch? Hoeft geen aanduiding van leeftijd te zijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Erg, hè. Voel me al echt zo'n oude zak als ik met u en meneer wordt aangesproken. Als kinderen het doen, oké. Maar mensen die ik hooguit een paar jaar jonger dan ik zou schatten...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Random fact:
Merhabaaa..quote:
Uhmmm, zou goed kunnen dat ik het heb gehad, ama ik kan het niet lezen omdat mijn lcd is gebarsten..quote:
jij kwam, hihiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohww kan ook hier hoor.. Ik zei: ik kwam
net langs een hotel wat Hotel Turkuaz heetvond het wel grappig
dafuq? Waar heb jij het over..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:41 schreef EL_Presidente het volgende:
he Turquaz52 hebben ze je al vrijgelaten man?..
ik dacht dat jij nog zeker wel 5 jaar moest brommen.![]()
Ik ken Jale..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
Is dat hip op FOK!? Appen met mensen die je niet kent? Ik lees het vaker.
Echt via Fok!..quote:
Als je iemand al 3 jaar spreekt ken je ze toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
je wilt niet weten, het is één grote incestbende hierzo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
Ik moet toch wat als zolderautist.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je wilt niet weten, het is één grote incestbende hierzo..![]()
Turken die nooit het daglicht zien en alleen maar achter hun pc zitten vinden in dit topic hun partner
ik heb al zeker 4 koppels geteld
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erg, hè. Voel me al echt zo'n oude zak als ik met u en meneer wordt aangesproken. Als kinderen het doen, oké. Maar mensen die ik hooguit een paar jaar jonger dan ik zou schatten...![]()
Rotterdammmmquote:
Gelukkig. Met mij gaat het ook veel beter!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
Gaat wel iets beter ja, gelukkig.
Met jou dan?
Vayyyy...quote:
he Turquaz heb je nog een ander adresje waar ik m'n geld kan witwassen...quote:
Welke adresje? Wat dichtgetimmerd..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
he Turquaz heb je nog een ander adresje waar ik m'n geld kan witwassen...![]()
die ene Toko van jou hebben ze dichtgetimmerd.
Galaxy Tab?quote:
In het echt via FOK!. Maar wel tof hoor. Ik heb nu al twee keer met mensen afgesproken via internet en ik vind het wel enigszins 'raar'. En spannend. Maar ja, alles wil ik gedaan hebben.quote:
Ik denk wel dat het via FOK! wel makkelijker is om een partner te zoeken als je niet zo sociaal of zelfverzekerd bent. Sowieso via heel internet wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je wilt niet weten, het is één grote incestbende hierzo..![]()
Turken die nooit het daglicht zien en alleen maar achter hun pc zitten vinden in dit topic hun partner
ik heb al zeker 4 koppels geteld
Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
Handig, leuk.. Heb geen pc thuis..quote:
Je spreekt elkaar dag in dag uit, jaren lang, via een soort medium zonder dat je elkaar ooit ziet of hebt gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.
Je spreekt elkaar dag in dag uit en dat voor een lange periode (jaren). Niet hip, gewoon logisch en gemakkelijk.
We weten van elkaar hoe we eruit zien (foto's). Met drie anderen kort geleden een groepsvideogesprek gevoerd. En twee heb ik IRL ontmoet. En binnenkort is er een meet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je spreekt elkaar dag in dag uit, jaren lang, via een soort medium zonder dat je elkaar ooit ziet of hebt gezien?Dat is niet eens hip maar raar. Vind ik.
Qua spelletjes is dat niet leuk.. Geen apps enzoquote:
eerder zielig, en iets voor onzekere mensen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.
Je spreekt elkaar dag in dag uit en dat voor een lange periode (jaren). Niet hip, gewoon logisch en gemakkelijk.
Hey shiba ben jij Turks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen of over jou heb?
Post jij eens een foto van jezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
eerder zielig, en iets voor onzekere mensen..
Raar is misschien niet het goede woord. Hoewel ik het toch wel raar vind ja. Ik kan een beetje begrijpen dat er mensen zijn die dat leuk vinden (begrijpen dat er mensen zijn die dat doen) maar ik persoonlijk zou d'r geen voldoening uithalen ofzo. Ik wil dan toch wel zien na een maandje met wie ik voor zo'n lange tijd communiceer. En dan niet alleen via de foto of webcam maar gewoon in het echt. Dat is vaak toch anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
We weten van elkaar hoe we eruit zien (foto's). Met drie anderen kort geleden een groepsvideogesprek gevoerd. En twee heb ik IRL ontmoet. En binnenkort is er een meet.
Wat is er precies raar aan?
wat heeft een foto posten te maken met zelfverzekerdheid..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf.
Ik vind het heerlijk hoe jij en mensen zoals jij anderen uitmaken voor onzeker. Zie ook AryaMehr. Durfde geen foto van zichzelf te posten, maar had wel een grote bek.
Dus, post jij eens een foto van *nu*, meneer zelfverzekerdheid.
Volgens jou is Arya niet die dom-ogende en zonnebank-gebruinde jongen op de foto met die lelijke gemaakte poppen-vrouw ernaast?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hoe jij en mensen zoals jij anderen uitmaken voor onzeker. Zie ook AryaMehr. Durfde geen foto van zichzelf te posten, maar had wel een grote bek.
Haha... Van alle plekken op de wereld uitgerekend Thailand. Met jouw voorliefde voor tranny's is het in ieder geval wel verdacht te noemen. Maar goed, ieder zo zijn ding...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]busted..
het is niet wat je denkt Kanuni
ok dus webcamsex met jou zit er niet in..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Raar is misschien niet het goede woord. Hoewel ik het toch wel raar vind ja. Ik kan een beetje begrijpen dat er mensen zijn die dat leuk vinden (begrijpen dat er mensen zijn die dat doen) maar ik persoonlijk zou d'r geen voldoening uithalen ofzo. Ik wil dan toch wel zien na een maandje met wie ik voor zo'n lange tijd communiceer. En dan niet alleen via de foto of webcam maar gewoon in het echt. Dat is vaak toch anders.
ik ga vrijwilligerswerk doen mang, günahimi alma..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha... Van alle plekke op de wereld uitgerekend Thailand. Met jouw voorliefde voor tranny's is het in ieder geval wel verdacht te noemen. Maar goed, ieder zo zijn ding...
Heb sinds gisteren een iPad (1). Gekocht zodat men thuis het nieuws kan lezen, films/series/YouTube kan bekijken en spelletjes kan spelen etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Qua spelletjes is dat niet leuk.. Geen apps enzo
Deze mang is wel gespierd...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hadi bakalim, öyle olsun.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ga vrijwilligerswerk doen mang, günahimi alma..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze mang is wel gespierd...
Hoe zie je er nu uit? #78
Zwart balkje voor je ogen en je bent anoniem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat heeft een foto posten te maken met zelfverzekerdheid..ik wens anoniem te blijven.. anders blijven al die nerds mij hier adoreren.. en in the worst case word ik een obsessie voor ze en gaan ze me stalken..
heb je lopen fappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zwart balkje voor je ogen en je bent anoniem.
"Anders blijven al die nerds mij hier adoreren", "in the worst case word ik een obsessie voor ze", bla bla bla. Je durft gewoon niet, verzin er dan ook geen stomme smoesjes voor.
Verder heb jij een foto in KPD gepost waar je penis op te zien was. De foto bleek fake te zijn. Ook heb je foto's in US gepost waar je gezicht (vaag) te zien is. Dus, wat nou anonimiteit. Als je anoniem wilde blijven, zou je dat niet posten.
Dus, kom maar op met je foto.
Ja. Hij heeft mij duidelijk beloofd snel een foto te posten, zo'n week geleden. Eergisteren (of de dag daarvoor) heb ik ernaar gevraagd, maar kreeg nul op het rekest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens jou is Arya niet die dom-ogende en zonnebank-gebruinde jongen op de foto met die lelijke gemaakte poppen-vrouw ernaast?
Ja, ga vooral niet in op het feit dat de foto fake was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je lopen fappenwat doe jij in dat topic uberhaupt..
Ik was net buiten. Blijf je met lompe teksten als "ga naar buiten, weet je ook hoe dat is" en "Hurrdurr Habbo Hotel en Second Life derrrp"?quote:jongen ga jij eens lekker naar buiten, dan weet je ook een keer hoe dat eruit ziet.. mensen denken dat zarGon in Habbo hotel woont man..jouw real life is Second Life
Pas op dat je die staart tussen je benen niet beschadigt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga even aan mijn GTL werken..
lehitra'ot
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft mij duidelijk beloofd snel een foto te posten, zo'n week geleden. Eergisteren (of de dag daarvoor) heb ik ernaar gevraagd, maar kreeg nul op het rekest.
Wat mij betreft is Arya niet de jongeman op de foto, dus.
De reacties zijn inmiddels verwijderd, dus ik kan niets quoten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?
Ikzelf vind het overigens wel vreemd dat hij het is(ik geloof het wel) maar dat komt omdat de man op de foto iets homoseksueels over zich heeft (meen ik serieus) én een super domme en agressieve uitstraling heeft. Hij komt hier op mij intelligent over.
Ik ben altijd mobiel online, dus een tablet kan alleen maar handiger zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren een iPad (1). Gekocht zodat men thuis het nieuws kan lezen, films/series/YouTube kan bekijken en spelletjes kan spelen etc.
Het is gemakkelijk, dat wel. En handig. Maar geen vervanging voor laptop/desktop. Reageren in dit topic is al snel 'irritant' door het vele typen.
Tablet is meer voor erbij.. Dat je het weet van tevoren.
Waarom wantrouwend? Jij zit niet zo lang op FOK!, hm? Jij hebt Emimich en Krentenbol. niet meegemaakt? Monkyyy ook niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?
Ook dat. Op de één of andere manier vind ik de Arya hier niet overeenkomen met de jongeman op de foto. Gewoon gevoel. Ik kan er hartstikke naastzitten natuurlijk.quote:Ikzelf vind het overigens wel vreemd dat hij het is(ik geloof het wel) maar dat komt omdat de man op de foto iets homoseksueels over zich heeft (meen ik serieus) én een super domme en agressieve uitstraling heeft. Hij komt hier op mij intelligent over.
Mwah. Ik ben met alles sneller op mijn mobiel. Komt misschien omdat ik het gewend ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben altijd mobiel online, dus een tablet kan alleen maar handiger zijn
Wat?quote:
Hij aan een tafel met een vrouw en allebei lachen ze niet maar poseren ze alsof ze alles zijn zegmaar.quote:
Kijk, hij kan wél diegene op de foto zijn. Maar dan begrijp ik niet waarom hij er moeilijk over doet, vooral als hij er zo uitziet. It doesn't add up.quote:
Vind ik ook niet maar daarom geloof ik hem nog wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:
Ook dat. Op de één of andere manier vind ik de Arya hier niet overeenkomen met de jongeman op de foto. Gewoon gevoel. Ik kan er hartstikke naastzitten natuurlijk.
Ik vind het geen mooie foto. De pose en blik alleen al kunnen gewoon niet imo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat trouwens geen poppen-vrouw Laura, ik vind het oprecht een heel mooie dame. Weliswaar echt niks voor mij.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind ik ook niet maar daarom geloof ik hem nog wel.
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben wat kritischer, maar dat komt omdat ik een aantal keren bedrogen ben uitgekomen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Jij bent echt naïef.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.
Die gozer is gewoon zo lelijk dat hij zn ware gezicht niet durft te tonenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?Jullie zijn gewoon te wantrouwend.
Ik heb niet eens mijn mening daarover geuitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?Jullie zijn gewoon te wantrouwend.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.quote:Je hebt internet relaties gehad met mensen die je nooit hebt gezien en die bleken de mensen op de foto's niet te zijn?
Heb jij iets tegen lelijke mensen ofseuw?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon zo lelijk dat hij zn ware gezicht niet durft te tonen
Dat je al heel snel de persoon kan zijn wie je wenst te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?![]()
Hoe hadden ze die Emimich ook alweer gevondenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Je snapt echt niet waarom mensen liegen over zichzelf (op het internet)? Wanneer mensen ergens niet blij mee zijn, kunnen ze dat makkelijk verbloemen op het internet. Juist op het internet gaat het verbloemen makkelijker en liegt men sneller.
[..]
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.
Emimich was er eentje die van alles aan te merken over iedereen, maar bleek zelf een schaaknerd te zijn. Hij verdween nadat er een foto van hem was gevonden.
Ik heb een relatie met Julis (die ook hier post), maar haar heb ik natuurlijk wél gezien. Op een foto, op de cam en IRL.
Ik vind de jongere reza trouwens best knap. Op die ene foto met z'n moeder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voorbeeld van een eckte Iraanse gay en tevens behorende tot mijn huidige favoriete figuren van TV![]()
Juist nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen lelijke mensen ofseuw?
Ja ik weet op welke je doelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind de jongere reza trouwens best knap. Op die ene foto met z'n moeder.
Trouwens die link deed het niet
Ik geloof niet alles. Ik zie alleen niet in waarom hij niet is wie hij zegt dat hij is. Het is niet dat hij zo knap is dat het onrealistisch wordt (bestaat dat überhaupt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naïef als je maar alles gelooft wat er gepost wordt.
Jawel. Maar dat gebeurt feitelijk altijd. Mensen doen zich vaak beter voor, ook in het echte leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Je snapt echt niet waarom mensen liegen over zichzelf (op het internet)? Wanneer mensen ergens niet blij mee zijn, kunnen ze dat makkelijk verbloemen op het internet. Juist op het internet gaat het verbloemen makkelijker en liegt men sneller.
Ik snap ook niet dat je dat doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.
Volgens mij had IQM (of meerdere mensen tegelijk) van de KLB-SC hem gevonden. Weet niet precies hoe, maar ik gok door meerdere gegevens die men had van Emimich, te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe hadden ze die Emimich ook alweer gevonden
Omdat hij geen foto van zichzelf post terwijl hij dat wel heeft beloofd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Ziba het volgende:
Ik geloof niet alles. Ik zie alleen niet in waarom hij niet is wie hij zegt dat hij is.
Er is 'beter voordoen' en 'beter voordoen'. Er is verschil tussen liegen over hoogst genoten opleiding (om maar wat te noemen) en liegen over wie je op een foto/een reeks van foto's bent.quote:[..]
Jawel. Maar dat gebeurt feitelijk altijd. Mensen doen zich vaak beter voor, ook in het echte leven.
Wat doet?quote:[..]
Ik snap ook niet dat je dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |