Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
Is dat hip op FOK!? Appen met mensen die je niet kent? Ik lees het vaker.
Handig, leuk.. Heb geen pc thuis..quote:
Je spreekt elkaar dag in dag uit, jaren lang, via een soort medium zonder dat je elkaar ooit ziet of hebt gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.
Je spreekt elkaar dag in dag uit en dat voor een lange periode (jaren). Niet hip, gewoon logisch en gemakkelijk.
We weten van elkaar hoe we eruit zien (foto's). Met drie anderen kort geleden een groepsvideogesprek gevoerd. En twee heb ik IRL ontmoet. En binnenkort is er een meet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je spreekt elkaar dag in dag uit, jaren lang, via een soort medium zonder dat je elkaar ooit ziet of hebt gezien?Dat is niet eens hip maar raar. Vind ik.
Qua spelletjes is dat niet leuk.. Geen apps enzoquote:
eerder zielig, en iets voor onzekere mensen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hip noemen? Je zet het gesprek alleen voort op een ander medium. Net zo normaal als elkaar toevoegen op Facebook, chatten via MSN of praten op WhatsApp.
Je spreekt elkaar dag in dag uit en dat voor een lange periode (jaren). Niet hip, gewoon logisch en gemakkelijk.
Hey shiba ben jij Turks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen of over jou heb?
Post jij eens een foto van jezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
eerder zielig, en iets voor onzekere mensen..
Raar is misschien niet het goede woord. Hoewel ik het toch wel raar vind ja. Ik kan een beetje begrijpen dat er mensen zijn die dat leuk vinden (begrijpen dat er mensen zijn die dat doen) maar ik persoonlijk zou d'r geen voldoening uithalen ofzo. Ik wil dan toch wel zien na een maandje met wie ik voor zo'n lange tijd communiceer. En dan niet alleen via de foto of webcam maar gewoon in het echt. Dat is vaak toch anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
We weten van elkaar hoe we eruit zien (foto's). Met drie anderen kort geleden een groepsvideogesprek gevoerd. En twee heb ik IRL ontmoet. En binnenkort is er een meet.
Wat is er precies raar aan?
wat heeft een foto posten te maken met zelfverzekerdheid..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf.
Ik vind het heerlijk hoe jij en mensen zoals jij anderen uitmaken voor onzeker. Zie ook AryaMehr. Durfde geen foto van zichzelf te posten, maar had wel een grote bek.
Dus, post jij eens een foto van *nu*, meneer zelfverzekerdheid.
Volgens jou is Arya niet die dom-ogende en zonnebank-gebruinde jongen op de foto met die lelijke gemaakte poppen-vrouw ernaast?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hoe jij en mensen zoals jij anderen uitmaken voor onzeker. Zie ook AryaMehr. Durfde geen foto van zichzelf te posten, maar had wel een grote bek.
Haha... Van alle plekken op de wereld uitgerekend Thailand. Met jouw voorliefde voor tranny's is het in ieder geval wel verdacht te noemen. Maar goed, ieder zo zijn ding...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]busted..
het is niet wat je denkt Kanuni
ok dus webcamsex met jou zit er niet in..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Raar is misschien niet het goede woord. Hoewel ik het toch wel raar vind ja. Ik kan een beetje begrijpen dat er mensen zijn die dat leuk vinden (begrijpen dat er mensen zijn die dat doen) maar ik persoonlijk zou d'r geen voldoening uithalen ofzo. Ik wil dan toch wel zien na een maandje met wie ik voor zo'n lange tijd communiceer. En dan niet alleen via de foto of webcam maar gewoon in het echt. Dat is vaak toch anders.
ik ga vrijwilligerswerk doen mang, günahimi alma..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha... Van alle plekke op de wereld uitgerekend Thailand. Met jouw voorliefde voor tranny's is het in ieder geval wel verdacht te noemen. Maar goed, ieder zo zijn ding...
Heb sinds gisteren een iPad (1). Gekocht zodat men thuis het nieuws kan lezen, films/series/YouTube kan bekijken en spelletjes kan spelen etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Qua spelletjes is dat niet leuk.. Geen apps enzo
Deze mang is wel gespierd...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hadi bakalim, öyle olsun.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ga vrijwilligerswerk doen mang, günahimi alma..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze mang is wel gespierd...
Hoe zie je er nu uit? #78
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |