mijn mongoolse prinsesje naberquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Welke IE?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Facebook doet het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
I'm the king of the junglequote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom gedraag jij je zo als een bosjesman?
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
zal ik even komen voor de tamirquote:Op maandag 7 mei 2012 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.
Ligt eerder aan je laptop/instellingen denk ik. Chrome gebruik ik op meerdere locaties, werkt overal perfect.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.quote:
Volgens mij heb jij de allergrootste moeite met vasten, nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.Gozum ac ama karnim tok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |