SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister naar the Gazette , Hamasaki,Gackt enz. Ik kijk graag Japanse horrorquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1813399/
1/50#111253394]maandag 7 mei 2012 16:45[/url] schreef Arcadia het volgende:
Dus, wat luister je dan allemaal dat Japans is? En welke films kijk je?
Heb vroeger veel anime gekeken, heb toen ook destijds mijn Marokkaanse vrienden ertoe gezet, en zij kijken nu nog steeds anime. Een vriend is later overgeschakeld naar Japanse films en probeert dagelijks nog mij ertoe te zetten om ook te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik luister naar the Gazette , Hamasaki,Gackt enz. Ik kijk graag Japanse horrorzoals Noroi,Audition, Ichi the Killer, Chakushin Ari, Ringu, The Grunge etc. Jij?
Anime keek ik heel even maar vind er nu niet veel meer aan. Mijn favoriete anime 's zijn Ouran High Host Club en Yamato Nadeshiko Shichi Henge. J-drama keek ik ook maar nu niet meer. Japanse films zijn leuk. Chinese en Thaise films ookquote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb vroeger veel anime gekeken, heb toen ook destijds mijn Marokkaanse vrienden ertoe gezet, en zij kijken nu nog steeds anime. Een vriend is later overgeschakeld naar Japanse films en probeert dagelijks nog mij ertoe te zetten om ook te kijken. Japanse muziek heb ik nooit geluisterd, dat is echt niet "interessant" - de enige Japanse artiest die ik luister is Nujabes (Jun Seba), maar hij was vorig jaar overleden
.
Niet? Hij staat/stond centraal in de triphop/ambient/instrumental muziek en tevens leermeester van emancipator en oprichter van Hydeout productions. Maar goed, het is dan ook niet echt jouw soort muziek =p.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Anime keek ik heel even maar vind er nu niet veel meer aan. Mijn favoriete anime 's zijn Ouran High Host Club en Yamato Nadeshiko Shichi Henge. J-drama keek ik ook maar nu niet meer. Japanse films zijn leuk. Chinese en Thaise films ook. Die artiest ken ik niet
.
Selam Aleikoum. Welkom terug, hoe was je reis?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef EL_Presidente het volgende:
Shalom
terug van vakantie uit Tel Aviv
Goed goed.. veel geneukt..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Selam Aleikoum. Welkom terug, hoe was je reis?
Ja, heel gevatquote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
in Tel Aviv.. heel wat kutjes gekoloniseerd
Ik vond de hologram van 2pac toch beter.quote:
Op Hababam zou je nooit zulke problemen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
Iyi aksamlar.
Kan iemand met verstand van internet/pc mij helpen? Facebook doet opeens erg sloom bij mij (vanmiddag deed hij het nog prima), maar ik heb geen idee waardoor het komt. En ik gebruik Google Chrome. Andere sites doet het wel gewoon goed.
Haha, verkeerde account.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Op Hababam zou je nooit zulke problemen hebben.
watskeburt, he dead?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel Trigger's geest hier ergens ronddwalen.
mijn mongoolse prinsesje naberquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Welke IE?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
Zelfs wanneer IE het goed doet is 'ie slomer dan wanneer Chrome het slecht doet.
Facebook doet het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
IE.![]()
I'm the king of the junglequote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom gedraag jij je zo als een bosjesman?
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
zal ik even komen voor de tamirquote:Op maandag 7 mei 2012 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien heb ik een oude versie van IE, maar hier doet IE echt ontzettend sloom. Maar neyse, ik kijk morgen wel even of alles werkt.
Ligt eerder aan je laptop/instellingen denk ik. Chrome gebruik ik op meerdere locaties, werkt overal perfect.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Chrome is niet altijd even stabiel. Vorige week had ik ook dat pagina's erg traag laadden. De laptop had er schijnbaar ook veel moeite mee, aan het geluid te horen. Nu doet alles het weer normaal. Daarom is het handig om IE er ook bij te hebben. Ik merk ook dat sommige sites soepeler werken op IE.
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.quote:
Volgens mij heb jij de allergrootste moeite met vasten, nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.Gozum ac ama karnim tok.
Ik gebruik 95% van de tijd ook Chrome, maar bijvoorbeeld bij sites met Java-invoegtoepassingen wil die wel eens vaag doen (ook al is mijn Java up-to-date). Met IE heb ik hier geen last van.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je laptop/instellingen denk ik. Chrome gebruik ik op meerdere locaties, werkt overal perfect.
IE
Ik zeg net dat ik vandaag geen avondeten heb gegeten omdat ik geen honger had en jij vraagt of ik moeite heb met vasten?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de allergrootste moeite met vasten, niet?
Hier ziet er op de foto heel soppig uit (is het niet). Maar ohhh wat was het lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Ik wilde vandaag ook gaan wokken met kip en groenten. Ik had serieus alles al klaar staan maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen honger gekregen vandaag.Gozum ac ama karnim tok.
Valla, ik koop het best vaak, maar kijk nooit hoe het heet. Het is een zwarte verpakking, met daarin 2 noodle zakjes verpakt. Verkrijgbaar bij o.a. C1000, Dirk, AH.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wou het ook met noodles maken! Uff. Neyse, morgen dan maar.
Wat voor noodles gebruik jij trouwens?
Normaal gezien maak ik mijn eigen groentemix, met o.a. babymaisquote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind Thaise/Chinese groentemix, met taugé, lekkerder.
Je hebt het zo vaak over eten dat het zo geïntegreerd lijkt in jouw leven dat het voor mij aannemelijk is dat jij moeite hebt als je een hele dag niet kan etenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik vandaag geen avondeten heb gegeten omdat ik geen honger had en jij vraagt of ik moeite heb met vasten?
Gevonden:quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valla, ik koop het best vaak, maar kijk nooit hoe het heet. Het is een zwarte verpakking, met daarin 2 noodle zakjes verpakt. Verkrijgbaar bij o.a. C1000, Dirk, AH.
Gecmis olsunquote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net mijn avondeten eruit gekotst..![]()
Haat het als ik ziek ben :l
Gecmis olsunquote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Gecmis olsun!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Klopt. Maar het is meer het koken dan het eten zelf. Geloof me, als ik zoveel zou eten als dat ik bezig ben met eten........quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt het zo vaak over eten dat het zo geïntegreerd lijkt in jouw leven dat het voor mij aannemelijk is dat jij moeite hebt als je een hele dag niet kan eten.
Ehh, Turken hequote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
Gaat het nu alweer over eten? Vreetzakken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok. Heb het vaak zien liggen maar nooit geprobeerd. Smaakt het goed?
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij mag, jij draait vaak nachtdiensten
Als je zo graag wilt koken, dan mag je bij de meet allemaal dingen meenemen, ben echt benieuwd nuquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun!
[..]
Klopt. Maar het is meer het koken dan het eten zelf. Geloof me, als ik zoveel zou eten als dat ik bezig ben met eten........
Kolay gelsin, alvast.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Neyse civcivler, ik ga tv kijken en dan binnenkort van mn ogen bekijken. Moet om 5 uur weer gaan rijden.
Hayirli Islerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Neyse civcivler, ik ga tv kijken en dan binnenkort van mn ogen bekijken. Moet om 5 uur weer gaan rijden.
O ja, jullie hadden laatst iets gepland. Ik weet het weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom je dan ook? Jij bent toch wel een van dé mensen die ik wil zien.
Want?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, jullie hadden laatst iets gepland. Ik weet het weer.
Maar nee, ik had aangegeven dat ik niet zou komen.
Beterschap Ayca!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
Kolay gelsin.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Andere verplichtingen die ik dan heb, maar ook omdat ik nooit de behoefte heb gehad om mijn FOK!-carrière te vermengen met mijn echte leven, hoe zeer ik jullie ook mag.quote:
Ziet er lekker uit! Ik heb ook Chinees gemaakt maar dan zonder kip en met soya saus. En een cake met pudding,koekjes en geraspte cocosquote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hier ziet er op de foto heel soppig uit (is het niet). Maar ohhh wat was het lekker
[ afbeelding ]
Voor BBQ kun je altijd snacks meenemen hèquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kolay gelsin.
@Arcadia
Ik dacht dat we gingen BBQ'en op de meet?
En ik weet niet eens of ik kom/kan.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Andere verplichtingen die ik dan heb, maar ook omdat ik nooit de behoefte heb gehad om mijn FOK!-carrière te vermengen met mijn echte leven, hoe zeer ik jullie ook mag.
Naar Turks recept?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Ik heb ook Chinees gemaakt maar dan zonder kip en met soya saus. En een cake met pudding,koekjes en geraspte cocos. Nu nog wachten tot msnk thuiskomt
.
Hoffelijk toch? Hoeft geen aanduiding van leeftijd te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Random fact:
Ik werd vandaag aangesproken met 'mevrouw'.
Echt wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoffelijk toch? Hoeft geen aanduiding van leeftijd te zijn.
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.quote:
Is dit niet dezelfde cake die ik een paar dagen terug heb gemaakt? Maar die van mij was zonder pudding.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.
http://i50.tinypic.com/2rygd41.jpg
Zo ziet het eruit. Ken jij de naam misschien?
Ahww..doe rustig aan Ayca . En slaap lekker.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
Smakelijk verhaal.. nadat ik gekotst had dacht ik slim te zijn en wat paracetamol te nemen en te gaan slapen, helaas voelde ik toen ik net ging liggen dat er weer een 2e ronde aankwammaar redde het niet om optijd naar de badkamer te gaan. Gevolg: heel mijn kamer onder de kots
![]()
Nu maar echt gaan slapen, iyi geceler
Dat is zo lekkerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een Turkse vriendin heeft het me wel leren maken. Maar of het een Turks recept is weet ik niet.
http://i50.tinypic.com/2rygd41.jpg
Zo ziet het eruit. Ken jij de naam misschien?
Heb je buikgriep of iets anders? Ik had dit laatst ook. Moest zomaar uit het niets kotsen enzo maar nu is het over gelukkig. Gecmis olsun nogmaals en slaapze.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
Smakelijk verhaal.. nadat ik gekotst had dacht ik slim te zijn en wat paracetamol te nemen en te gaan slapen, helaas voelde ik toen ik net ging liggen dat er weer een 2e ronde aankwammaar redde het niet om optijd naar de badkamer te gaan. Gevolg: heel mijn kamer onder de kots
![]()
Iyi gecelerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Sagol iedereen.
![]()
Nepturk.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het moet spelen en op dit moment ook geen zin om een hele uitleg te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |