Zwart balkje voor je ogen en je bent anoniem.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat heeft een foto posten te maken met zelfverzekerdheid..ik wens anoniem te blijven.. anders blijven al die nerds mij hier adoreren.. en in the worst case word ik een obsessie voor ze en gaan ze me stalken..
heb je lopen fappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zwart balkje voor je ogen en je bent anoniem.
"Anders blijven al die nerds mij hier adoreren", "in the worst case word ik een obsessie voor ze", bla bla bla. Je durft gewoon niet, verzin er dan ook geen stomme smoesjes voor.
Verder heb jij een foto in KPD gepost waar je penis op te zien was. De foto bleek fake te zijn. Ook heb je foto's in US gepost waar je gezicht (vaag) te zien is. Dus, wat nou anonimiteit. Als je anoniem wilde blijven, zou je dat niet posten.
Dus, kom maar op met je foto.
Ja. Hij heeft mij duidelijk beloofd snel een foto te posten, zo'n week geleden. Eergisteren (of de dag daarvoor) heb ik ernaar gevraagd, maar kreeg nul op het rekest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens jou is Arya niet die dom-ogende en zonnebank-gebruinde jongen op de foto met die lelijke gemaakte poppen-vrouw ernaast?
Ja, ga vooral niet in op het feit dat de foto fake was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je lopen fappenwat doe jij in dat topic uberhaupt..
Ik was net buiten. Blijf je met lompe teksten als "ga naar buiten, weet je ook hoe dat is" en "Hurrdurr Habbo Hotel en Second Life derrrp"?quote:jongen ga jij eens lekker naar buiten, dan weet je ook een keer hoe dat eruit ziet.. mensen denken dat zarGon in Habbo hotel woont man..jouw real life is Second Life
Pas op dat je die staart tussen je benen niet beschadigt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga even aan mijn GTL werken..
lehitra'ot
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft mij duidelijk beloofd snel een foto te posten, zo'n week geleden. Eergisteren (of de dag daarvoor) heb ik ernaar gevraagd, maar kreeg nul op het rekest.
Wat mij betreft is Arya niet de jongeman op de foto, dus.
De reacties zijn inmiddels verwijderd, dus ik kan niets quoten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?
Ikzelf vind het overigens wel vreemd dat hij het is(ik geloof het wel) maar dat komt omdat de man op de foto iets homoseksueels over zich heeft (meen ik serieus) én een super domme en agressieve uitstraling heeft. Hij komt hier op mij intelligent over.
Ik ben altijd mobiel online, dus een tablet kan alleen maar handiger zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren een iPad (1). Gekocht zodat men thuis het nieuws kan lezen, films/series/YouTube kan bekijken en spelletjes kan spelen etc.
Het is gemakkelijk, dat wel. En handig. Maar geen vervanging voor laptop/desktop. Reageren in dit topic is al snel 'irritant' door het vele typen.
Tablet is meer voor erbij.. Dat je het weet van tevoren.
Waarom wantrouwend? Jij zit niet zo lang op FOK!, hm? Jij hebt Emimich en Krentenbol. niet meegemaakt? Monkyyy ook niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat niet een reden om te zeggen dat iemand iemand niet is. Het kan best zijn dat hij het onbelangrijk vindt om zichzelf te 'bewijzen'. Ik bedoel: waarom zo wantrouwend? En waarom zou hij erover liegen?
Ook dat. Op de één of andere manier vind ik de Arya hier niet overeenkomen met de jongeman op de foto. Gewoon gevoel. Ik kan er hartstikke naastzitten natuurlijk.quote:Ikzelf vind het overigens wel vreemd dat hij het is(ik geloof het wel) maar dat komt omdat de man op de foto iets homoseksueels over zich heeft (meen ik serieus) én een super domme en agressieve uitstraling heeft. Hij komt hier op mij intelligent over.
Mwah. Ik ben met alles sneller op mijn mobiel. Komt misschien omdat ik het gewend ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben altijd mobiel online, dus een tablet kan alleen maar handiger zijn
Wat?quote:
Hij aan een tafel met een vrouw en allebei lachen ze niet maar poseren ze alsof ze alles zijn zegmaar.quote:
Kijk, hij kan wél diegene op de foto zijn. Maar dan begrijp ik niet waarom hij er moeilijk over doet, vooral als hij er zo uitziet. It doesn't add up.quote:
Vind ik ook niet maar daarom geloof ik hem nog wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:
Ook dat. Op de één of andere manier vind ik de Arya hier niet overeenkomen met de jongeman op de foto. Gewoon gevoel. Ik kan er hartstikke naastzitten natuurlijk.
Ik vind het geen mooie foto. De pose en blik alleen al kunnen gewoon niet imo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat trouwens geen poppen-vrouw Laura, ik vind het oprecht een heel mooie dame. Weliswaar echt niks voor mij.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind ik ook niet maar daarom geloof ik hem nog wel.
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben wat kritischer, maar dat komt omdat ik een aantal keren bedrogen ben uitgekomen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Jij bent echt naïef.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.
Die gozer is gewoon zo lelijk dat hij zn ware gezicht niet durft te tonenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?Jullie zijn gewoon te wantrouwend.
Ik heb niet eens mijn mening daarover geuitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?Jullie zijn gewoon te wantrouwend.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet inzie wat hij ermee wint om daar überhaupt over te liegen.
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.quote:Je hebt internet relaties gehad met mensen die je nooit hebt gezien en die bleken de mensen op de foto's niet te zijn?
Heb jij iets tegen lelijke mensen ofseuw?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon zo lelijk dat hij zn ware gezicht niet durft te tonen
Dat je al heel snel de persoon kan zijn wie je wenst te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet want wat heeft het voor meerwaarde?![]()
Hoe hadden ze die Emimich ook alweer gevondenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Je snapt echt niet waarom mensen liegen over zichzelf (op het internet)? Wanneer mensen ergens niet blij mee zijn, kunnen ze dat makkelijk verbloemen op het internet. Juist op het internet gaat het verbloemen makkelijker en liegt men sneller.
[..]
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.
Emimich was er eentje die van alles aan te merken over iedereen, maar bleek zelf een schaaknerd te zijn. Hij verdween nadat er een foto van hem was gevonden.
Ik heb een relatie met Julis (die ook hier post), maar haar heb ik natuurlijk wél gezien. Op een foto, op de cam en IRL.
Ik vind de jongere reza trouwens best knap. Op die ene foto met z'n moeder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voorbeeld van een eckte Iraanse gay en tevens behorende tot mijn huidige favoriete figuren van TV![]()
Juist nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen lelijke mensen ofseuw?
Ja ik weet op welke je doelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind de jongere reza trouwens best knap. Op die ene foto met z'n moeder.
Trouwens die link deed het niet
Ik geloof niet alles. Ik zie alleen niet in waarom hij niet is wie hij zegt dat hij is. Het is niet dat hij zo knap is dat het onrealistisch wordt (bestaat dat überhaupt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naïef als je maar alles gelooft wat er gepost wordt.
Jawel. Maar dat gebeurt feitelijk altijd. Mensen doen zich vaak beter voor, ook in het echte leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Je snapt echt niet waarom mensen liegen over zichzelf (op het internet)? Wanneer mensen ergens niet blij mee zijn, kunnen ze dat makkelijk verbloemen op het internet. Juist op het internet gaat het verbloemen makkelijker en liegt men sneller.
Ik snap ook niet dat je dat doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik had normaal contact (geen romantische gevoelens dus) met Krentenbol., om maar wat te noemen. Bleek een nepperd te zijn. En dat tast het vertrouwen aan. Het is gewoon niet leuk om eerlijk en open met iemand te zijn en er dan achterkomen dat de ander keihard heeft zitten liegen.
Volgens mij had IQM (of meerdere mensen tegelijk) van de KLB-SC hem gevonden. Weet niet precies hoe, maar ik gok door meerdere gegevens die men had van Emimich, te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe hadden ze die Emimich ook alweer gevonden
Omdat hij geen foto van zichzelf post terwijl hij dat wel heeft beloofd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Ziba het volgende:
Ik geloof niet alles. Ik zie alleen niet in waarom hij niet is wie hij zegt dat hij is.
Er is 'beter voordoen' en 'beter voordoen'. Er is verschil tussen liegen over hoogst genoten opleiding (om maar wat te noemen) en liegen over wie je op een foto/een reeks van foto's bent.quote:[..]
Jawel. Maar dat gebeurt feitelijk altijd. Mensen doen zich vaak beter voor, ook in het echte leven.
Wat doet?quote:[..]
Ik snap ook niet dat je dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |