Het lijkt er wel op inderdaad. Maar dan pudding met koekjes i.p.v cake.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde cake die ik een paar dagen terug heb gemaakt? Maar die van mij was zonder pudding.
Vindt msnk ook.quote:
Zo snel ben ik nietquote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Che, kom maar 'Bize heryer Turkiye, tafel 16'. Snel.
Te laat....
Oud, maar nog steeds goed verhaalquote:
quote:
Ja die leeuwentemmer, had ik gezien, maar wie gaat er nu leeuwen porren met lange stokkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:
Je hebt ook zo'n gast die echt gewoon tussen die wilde leeuwen gaat zitten en knuffelen enzo in Afrika volgens mij. Dat ziet er best eng uit
Ik heb ook wel eens van die filmpjes gezien dat er een paar bijna worden opgegeten in het circus enzo.
Of die ene gast in Iran in het circusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja die leeuwentemmer, had ik gezien, maar wie gaat er nu leeuwen porren met lange stokken
Die thumbnail hè, is echt compleet verpest voor mijquote:
Hoe bedoel je? Bij mij ziet ie er normaal uit. Zit je op mobiel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die thumbnail hè, is echt compleet verpest voor mij
Ik heb het over dat plaatje hoe Nala (die leeuwin) kijkt. Ik had op internet hetzelfde plaatje gezien, maar met wat zij aan het denken was - als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij mij ziet ie er normaal uit. Zit je op mobiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |