Je kan ook gewoon skypenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bijna iedereen in Turkije heeft Facebook, dat is veel goedkoper om via FB te praten dan te moeten bellen.
Dat mag je vinden, maar er zijn ook andere goedkope en eenvoudige manieren om contact te onderhouden met vrienden en familie. Ik vertrouw mijn persoonlijke zaken gewoon niet snel toe aan een miljardenbedrijf wiens doel het is om hier geld mee te verdienen. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon een extra manier om contact te houden met je vrienden/kenissen/familie. Je hoeft er niet zo'n drama van te maken, heur.
En Che, ik heb je lekker ingemaakt.
Ook goed, sukurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sukurler olsun sagol, goed met jou?
Ayni sabun?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ook goed, sukur. Ayni tas, ayni hamam.
Hamd olsun, fazlasi da varquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hele Sukur, aile'den bir musluman cikti
zG'na soyleme
Welterustenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:15 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hamd olsun, fazlasi da var.
Ga nu eindelijk m'n artikel samenvatten en vervolgens slapen. Welterusten!
Jup, was zo'n kleine licht gestreepte die sliep met zijn tong die naar buiten stakquote:
Als je op drie januari jarig bent zou ik de krant van 4 januari lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zocht de krant van mijn geboorte dag van de PZC
Best grappig als je zo de teksten leest.
http://zoeken.krantenbank(...)&sort=score+desc&p=1
Mooie samenvatting van de verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Bilge het volgende:
Eergisteren vonden verkiezingen plaats in Griekenland, Frankrijk en Armenië.![]()
De fascistische partij ‘Golden Dawn’ heeft 7 procent van de Griekse stemmen behaald. Enkele plannen: mijnen leggen op de grens met Turkije, een verdedigingspact instellen met Cyprus, een Exclusieve Economische Zone uitroepen en criminele allochtonen uitzetten.![]()
Met zeven procent van de stemmen lijken ze klein, maar doordat het Griekse parlement zeer verdeeld is (van communistisch en fascistisch naar sociaaldemocratisch en liberaal), kunnen ze in een coalitie invloedrijk worden. Bovendien krijgen ze meer zetels doordat Griekenland een kiesdrempel van 3% heeft.
De laatste keer dat een Griekse fascistische junta de macht greep, verloren de Grieken de helft van Cyprus. Ditmaal zijn de machtsverhoudingen veel nadrukkelijker in het voordeel van Turkije, waardoor Misak-i milli een stap dichterbij zou komen...![]()
Sarkozy met zijn Turkenallergie mag met vakantie.
In Armenië veranderen de verkiezingen niets.
http://www.network54.com/(...)unta+and+bankruptcy-quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van de verkiezingen.
Juist.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Ook niet de behoefte ertoe gehad. Ik ben sowieso van mezelf allergisch tegen hypes en andere dingen die andere mensen hersenloos massaal ondernemen, maar ook tegen het wereldkundig maken van mijn persoonlijke zaken of foto's op de site van een miljardenconcern dat ik niet vertrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |