Zo doe ik het ook meestal ALS het al nodig isquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik ook niet![]()
Nouja is niet zo'n probleem toch? De veluwe is zo ook wel te vinden hoor, vanaf daar af en toe even stoppen om op mijn telefoon te kijken
Of op je koplampquote:
En hoe je dat met rijlessen dan? Een niet-passende helm kopen dus, omdat anders je oordopjes niet passen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als jij je oordoppies fatsoenlijk in je helm krijgt past ie niet goed
Ik had met lessen een heel plat high tech ding wat je óm je oor heen schoof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe je dat met rijlessen dan? Een niet-passende helm kopen dus, omdat anders je oordopjes niet passen?
Dat ding wat ik op mijn oor had tijdens rijlessen, schoof je ook over je oor heen (zoiets, maar dan een enkele en van een pauper merk http://www.myigadgets.nl/(...)pad-ipod-500x500.jpg). Die steekt meer uit dan een simpel in-ear oordopje. Daarnaast zit er bij mij, bij mn oren ook wat meer ruimte. Heb ook geen last van de pootjes van m'n bril in de helmquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had met lessen een heel plat high tech ding wat je óm je oor heen schoof.
Zat nog steeds qudt trouwens
Hoezo niet? Bekleding eruit trekken en de bedrading achter de bekleding door doen. Bij je oren heb je toch uitsparingen? Hoe wil je anders bijvoorbeeld een headset kunnen gebruiken als je al niet eens dopjes in je oren kan krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als jij je oordoppies fatsoenlijk in je helm krijgt past ie niet goed
zat jij er in?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250673
Sowieso wel mooi bij BodW dat je om de zoveel tijd een motoraflevering hebt. Krijg je als de producent/presentator zelf motor rijdtquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hele aflevering over motors blijft wel leuk
Ik rij niet als het regent of als er überhaupt dreiging van regen is..quote:
Wut?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:52 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend even een algemene controle doen van het racemonster
Maandag hele dag touren vanaf +/- 7 uur in de ochtend, dus hij moet wel tip-top zijn
Algemene versta ik onder: bannenspanning, oliecheckje, ketting ff checken en inspuiten en thats itquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Voor 1 dagje doe je al zo'n extreme controle?
Ik ga met Hemelvaart 4 dagen weg en ik heb de olie bijgevuld, de banden gecontroleerd, de ketting gevet en even gekeken of er nog wat op mijn remblokken zat
Daar heb je speciale helmspeakertjes voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bekleding eruit trekken en de bedrading achter de bekleding door doen. Bij je oren heb je toch uitsparingen? Hoe wil je anders bijvoorbeeld een headset kunnen gebruiken als je al niet eens dopjes in je oren kan krijgen?
Behalve als je ermee op je smoel gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Helmcamera's zijn altijd lachen
[ afbeelding ]
Tenzij je die op maat gemaakte dingen hebt, en mooi afgevlakt zijn, ipv dat er een ringetje inzit voor touwtjes..quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb je speciale helmspeakertjes voor.
Zal wel aan mij liggen als ik het zo lees; ik heb geloof ik nog nooit oordoppies gehad die fatsoenlijk bleven zitten![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag motorrit met werk. Net de route gezien, langste stuk rechtdoor is 2 km. Kut choppernichten
Heb er een gekochtquote:
Rechtdoor is voor homo'squote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag motorrit met werk. Net de route gezien, langste stuk rechtdoor is 2 km. Kut choppernichten
Naais, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Heb er een gekochtvrijdag ophalen
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Deze uitspraken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rechtdoor is voor homo's![]()
Bochtenwerk is motorrijden
en nee ik rij geen chopper![]()
Vanmiddag nog even een dijkje gepaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Doe je liever 6 keer de afsluitdijk dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Dat heet 'de aanpak' die zát er bij mij aan, maar heb ik laten verkleinen zodat het niet meer irritant wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tenzij je die op maat gemaakte dingen hebt, en mooi afgevlakt zijn, ipv dat er een ringetje inzit voor touwtjes..
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 06:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat geldt wel ongeveer met alles zo, is het niet?
Oeh, naais!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hammerite.. morgen de 2e laag.. lees de gebruiksaanwijzing eens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef lipjes het volgende:
Probleem met de roest op het kapwerk gevonden.
[ afbeelding ]
En van wat dichterbij
[ afbeelding ]
Even schoongemaakt en bijgewerkt met hammerite.
Morgen nog even de 2e laag eroverheen en dan is die weer helemaal gereed :]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hammerite.. morgen de 2e laag.. lees de gebruiksaanwijzing eens?
Lui!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengen
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat motorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zien
Ongetwijfeld. De mijne ook. Alleen kookt een Goldwing niet over als je 60 rijdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat motorVoor mij is rechtendoor ála N-wegen, leuk voor een half uurtje, en zeker icm stoplichten die er op die wegen staan. Maar dan ga ik toch echt liever die bochten doen
![]()
Trouwens, die Goldwing die hier een tijdje heeft gestaan, deed het lekker in de bochten.
Volgens mij kan het al eerder als na 4 uur, da's de max toch ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja moet na 4 uur, maar ik ga niet om 11/12 uur nog een laag aanbrengen
Sissyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die bitch weegt 250 kilo. Dat is leuk op dijkjes maar veel bochtiger moet het niet worden. N-wegen. Die wil ik zien
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Voor wie er effe anderhalf uur niks te doen heeft;
Die staat nog steeds op m'n hdd te wachten op wat tijd + een half uur extra met stukken die ze eruit geknipt hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Voor wie er effe anderhalf uur niks te doen heeft;
Voor wie er iets langer niks te doen heeft; wrong way round, on a choppert
Vandaag o.a. dit stuk ook gereden met Tankiej en nog wat andere (ex) GS-rijders. Is een erg leuk stuk jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef ArnosL het volgende:
Waar is dat?
Ik heb dit stuk dijk vanmiddag maar eens mee gepakt en daarna weer binnendoor naar huis gereden. Toch al met al zo'n 100 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |