Zo doe ik het ook meestal ALS het al nodig isquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik ook niet![]()
Nouja is niet zo'n probleem toch? De veluwe is zo ook wel te vinden hoor, vanaf daar af en toe even stoppen om op mijn telefoon te kijken
Of op je koplampquote:
En hoe je dat met rijlessen dan? Een niet-passende helm kopen dus, omdat anders je oordopjes niet passen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als jij je oordoppies fatsoenlijk in je helm krijgt past ie niet goed
Ik had met lessen een heel plat high tech ding wat je óm je oor heen schoof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe je dat met rijlessen dan? Een niet-passende helm kopen dus, omdat anders je oordopjes niet passen?
Dat ding wat ik op mijn oor had tijdens rijlessen, schoof je ook over je oor heen (zoiets, maar dan een enkele en van een pauper merk http://www.myigadgets.nl/(...)pad-ipod-500x500.jpg). Die steekt meer uit dan een simpel in-ear oordopje. Daarnaast zit er bij mij, bij mn oren ook wat meer ruimte. Heb ook geen last van de pootjes van m'n bril in de helmquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had met lessen een heel plat high tech ding wat je óm je oor heen schoof.
Zat nog steeds qudt trouwens
Hoezo niet? Bekleding eruit trekken en de bedrading achter de bekleding door doen. Bij je oren heb je toch uitsparingen? Hoe wil je anders bijvoorbeeld een headset kunnen gebruiken als je al niet eens dopjes in je oren kan krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als jij je oordoppies fatsoenlijk in je helm krijgt past ie niet goed
zat jij er in?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250673
Sowieso wel mooi bij BodW dat je om de zoveel tijd een motoraflevering hebt. Krijg je als de producent/presentator zelf motor rijdtquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hele aflevering over motors blijft wel leuk
Ik rij niet als het regent of als er überhaupt dreiging van regen is..quote:
Wut?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:52 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend even een algemene controle doen van het racemonster
Maandag hele dag touren vanaf +/- 7 uur in de ochtend, dus hij moet wel tip-top zijn
Algemene versta ik onder: bannenspanning, oliecheckje, ketting ff checken en inspuiten en thats itquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Voor 1 dagje doe je al zo'n extreme controle?
Ik ga met Hemelvaart 4 dagen weg en ik heb de olie bijgevuld, de banden gecontroleerd, de ketting gevet en even gekeken of er nog wat op mijn remblokken zat
Daar heb je speciale helmspeakertjes voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bekleding eruit trekken en de bedrading achter de bekleding door doen. Bij je oren heb je toch uitsparingen? Hoe wil je anders bijvoorbeeld een headset kunnen gebruiken als je al niet eens dopjes in je oren kan krijgen?
Behalve als je ermee op je smoel gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Helmcamera's zijn altijd lachen
[ afbeelding ]
Tenzij je die op maat gemaakte dingen hebt, en mooi afgevlakt zijn, ipv dat er een ringetje inzit voor touwtjes..quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb je speciale helmspeakertjes voor.
Zal wel aan mij liggen als ik het zo lees; ik heb geloof ik nog nooit oordoppies gehad die fatsoenlijk bleven zitten![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag motorrit met werk. Net de route gezien, langste stuk rechtdoor is 2 km. Kut choppernichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |